FANDOM

Too much

Zanim zdążyłam jeszcze o coś spytać, nieznajoma powiedziała:

-Twoja przełożona, to ta na wysokich obcasach. ZAWSZE masz się jej słuchać. Nie zadawaj jej żadnych pytań.

-Wiesz, jak mam na imię?- spytałam

Nieznajoma zamyśliła się chwilę.

-Jaspis.

A jednak.

-A ty?

-Perydot. Ale to nieważne. Posłuchaj uważnie, bo nie powtórzę: Zawieruszyłaś się, w przedszkolu Beta. Jak będą pytać, którą jesteś Jaspis, odpowiadaj: faseta 9 ściana 1XF.

-Jak?

-Faseta 9 Ściana 1XF.

Przytaknęłam.

-Zaprowadzę cię do innych ziemskich kwarców. One cię wszystkiego nauczą.

-Co mam IM powiedzieć?

-Że po prostu nic nie umiesz. Ale możesz.

Milczałam. Natłok informacji w mojej głowie plątał mi zmysły, muszę wszystko uporządkować... Kwarce, faseta, beta, Perydot, Diamenty... To wszystko wydawało mi się... Znajome. Kojące... Mimo, że tego miejsca nie kojarzyłam, wydawało mi się bliskie.

Jak na ironię, poczucie spokoju, wywołało przerażenie. Skąd się wzięło to deja vu?

Perydot doprowadziło mnie do drzwi. Podeszła do dziwnego, dotykowego panelu i otworzyła je. Wskazała, że mam wejść, tak i zrobiłam. Nie wiem, czemu jej słucham. Może dlatego, że coś wie? Że może mi pomóc w odnalezieniu moich wspomnień i może nawet dawnego życia?

Trafiłam do ciemnego pomieszczenia. W ścianach było mnóstwo równo wyciętych wgłębień, może na dwa, trzy metry. Pomieszczenie było niewielkie, jeśli chodzi o powierzchnię, za to było wysokie. Wewnątrz było mnóstwo klejnotów o skórze w różnych odcieniach fioletu i lawendowych, długich włosach, i o jednej tej samej masywnej budowie ciała. Wyglądały na bardzo silne. W pomieszczeniu dostrzegłam też kilka osób o podobnej skórze, co moja, jednak w inne paski. To pewnie dlatego pytają "Która Jaspis". I pewnie dlatego, ja jestem defektywna- Jestem wyższa o pół głowy i znacznie szczuplejsza, wręcz płaska.

-O, chuda wróciła!- powiedział jeden z klejnotów, przekrzykując resztę. Ciekawe... Ja ich nie znam, ale oni mnie tak...

Zaświtało mi coś w głowie- skoro ja nic nie pamiętam, to może oni coś o mnie wiedzą?

Podeszła do mnie mała czerwonoskóra.

-Nie wygląda jak Chuda. Jest trochę inna...

Jakiś kwarc krzyknął:

-Zmieniłaś image?

Milczałam. Przyglądałam się tylko poczynaniom kwarców, ale one były zwrócone do mnie. Nie wiedziałam, co mam powiedzieć, więc tylko zgarbiłam się delikatnie.

-Dobrze się czujesz?- spytała Czerwona.

W końcu się odważyłam i wydałam z siebie cichy szept.

-Ja... Ja nie wiem, o czym mówicie. Dopiero co mnie tu przydzielono.

Gwar zamilkł, przez co powstała niezręczna cisza. Po chwili mogłam usłyszeć ciche szepty kwarców.

Drzwi się otworzyły. Do pokoju weszła niemal identyczna do mnie postać- tej samej postury i o tych samych paskach, tylko o krótszych włosach. Zauważyłam, że paski miała na prawym ramieniu, a nie tak jak ja- na lewym.

Rozejrzała się. Gdy mnie zauważyła, nasze spojrzenia skrzyżowały się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki