FANDOM

Dreams

Spędziłam tydzień w Ludzkim Zoo. Wiem to, z mojego telefonu, bo nie wychodzę z budynku. Po za tym, sprawdzając nieliczne okna w placówce, potwierdziłam swoją teorię, że nie znajduję się w Układzie Słonecznym.

Ani razu nie zasnęłam. Nie zjadłam nawet drobnego posiłku. Coraz więcej dowodów na to, że NAPRAWDĘ nie jestem człowiekiem.

Przez cały czas integrowałam się z kwarcami. Niestety wciąż nie mogłam uwolnić się od nawracających, niepokojących myśli, że coś przeoczyłam.

Siedziałam w pokoju, zwanym Poczekalnią, gdzie spędzaliśmy wolny czas, w jednej z półek, w których teoretycznie powinnyśmy stać. Delikatnie uśmiechnęłam się na tą myśl. 

Wtem Chuda i Karneol wróciły ze straży. Pilnowały kamer, doglądając ludzi. Teraz usiadły na półkach koło mnie.

-Co tam?- spytałam z nudów

-A takie tam... Zachwycają się wszystkim. W sumie też bym się cieszyła, gdybym mogła próbować tych wszystkich rzeczy...- zamyśliła się Karneol.

-Ja podziękuję, ale nie- powiedziała Chuda, wyolbrzymiając swoją odmowę stereotypowym obrzydzeniem- Ludzie są tacy obleśni. Robią tyle niehigienicznych rzeczy... Bleh...- teatralnie zrobiła zez i wywaliła język. Cały pokój opanował gromki śmiech. I Chuda się uśmiechnęła.

-Wyobraźcie sobie... Móc tyle poczuć! Codziennie dowiadywać się o sobie czegoś nowego! -Karneol żywo gestykulowała przy swojej przemowie- Próbować nowe sposoby spędzania czasu! Ludzie są tacy różni! Mają tyle wyborów w życiu! Codziennie mogą rozmawiać z przyjaciółmi, mają przecież tyle tematów do rozmów! Narzucona im codzienność nie przeszkadza im w próbowaniu czegoś kompletnie nowego!...

-Hej, hej, hej!- przerwała Chuda- Te fantazje zostaw sobie. My mamy ambitniejsze marzenia.

-Na przykład?- dociekałam

Chuda rozłożyła się tak,  że spoza półki wystawały tylko jej nogi. Ułożyła ręce pod głowę i zaczęła mówić rozmarzonym głosem:

-Ja na przykład, będę miała Perłę. Swoją własną...

-Równie realistyczne marzenie, jak te Karneol- powiedziała jedna z Ametystów, obnażając swoje ostre zęby. Cała sala znów zapełniła się śmiechem.

-Ha, ha, ha, bardzo śmieszne- powiedziała sarkastycznie Chuda prostując się.- ale ja kiedyś zrobię coś wielkiego- i Niebieski Diament mnie za to wynagrodzi- własną perłą.

Coś wielkiego, pomyślałam. Coś tak wielkiego jak... złapanie rebeliantki? 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki