FANDOM

Jest to 1 część 1 odcinka 1 sezonu serii "Kolonizacja".
L1

Ale karta *o*

Fabuła

Pewnego razu na bardzo wielkiej planecie mieszkały 3 klejnoty, były to bowiem : Agat, Azuryt i Krwawnik. Żyło im się tam spokojnie, zbudowaną miały prymitywną osadkę z liści drewnianych pali i kamieni. Lecz pewnego razu na planecie stało się nieoczekiwane wydarzenie. Klejnoty nagle usłyszały wielki wybuch, i natychmiast pobiegły na miejsce, które dziwnie błyskało jasnym światłem. W kraterze znalazły jakiś dziwny kamień, tak jakby klejnot, przekręciły jego górę i kamień zaczął gwałtownie pulsować. Agat chwyciła resztę i skoczyła za stary krzak. Kamień zaczął się unosić i przetransformował się w okno komunikacyjne. W oknie ujrzały Biały Diament, mówiła ona o najechaniu i skolonizowaniu planety. Ostrzegała je aby opuściły planetę albo inaczej zostaną użyte do eksperymentów z fuzjami. Jednak klejnoty nie ugięły się diamentowi. Stworzyły razem fuzję i wyrzuciły kamień w niebo po czym wybuchł. Klejnoty obawiały się Diamentu ale nie Agat, chciała porozmawiać z Azuryt i Krwawnikiem:

- Agat musimy uciekać! Nie możemy tu zostać, ja się boje! - Krzyknął Krwawnik.

- Ale musimy tu zostać i chronić naszą pięknej planety! - Spierała się Agat

- Nie możemy się spierać - Szeptała Azuryt.

-Sądziłam że jesteście odważne, ale się myliłam - Odeszła ze złością.

Klejnoty nie wiedziały co zrobić, Krwawnik chciał uciekać, Azuryt nie wiedziała co robić a Agat nie mogła się pozbierać po słowach Krwawnika, więc uciekła. Klejnoty szukały Agat bez skutku, nie chciały się już spierać więc już odpuściły.

Ciekawostki

  • Odcinek był planowany już kilka miesięcy temu,
  • Ma 2 część która nadejdzie niedługo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki