FANDOM

Agat
Agat
OC użytkownika SZaROX
Rasa Klejnot
Kamień Agat
Broń Topór
Status Aktywna
Przyjaciele
  • Spessartyt
  • Bizmut
  • Osobowość

    Agat jest bardzo miła i życzliwa. Do całego świata jest nastawiona pozytywnie, w każdym widzi nawet najmniejszą odrobinę dobra i kocha naturę. Kiedyś była po stronie Homeworld lecz się zbuntowała i stworzyła własną drużynę.

    Wygląd

    Agat ma pomarańczową skórę która jest pokryta pasami koloru żółtego oraz burgundowym.

    Nosi dwuczęściowy strój który składa się z bordowej bluzki, która nie zakrywa jej pępka oraz spódnicy do kolan w tym samym kolorze. Znak Homeworld jest położony w miejscach takich jakich ma Lapis Lazuli, a jej klejnot położony jest na jej prawym oku.

    Broń i Zdolności.

    Wszystkie Klejnoty mają umiejętność przywołania broni, zmiany kształtu i wycofania się do swoich klejnotów po doznaniu ran aby je uleczyć. Agat może przywołać swoją broń-Topór, który podpala wszystko w co uderzy jego ostrze.

    Jej specjalną umiejętnością jest władza nad ogniem i zmienianie go w obiekt, który można dotknąć i poczuć.

    Ciekawostki

    • Jej strój jest bardzo podobny do stroju Lapis Lazuli.
    • Jej ulubionym żywiołem jest ogień.
    • Jest miła gdyż "Agathos" znaczy "dobry".
    • Jest klejnotem urodzinowym dla Września.
    • Nauczyła się aktywować swój klejnot 16 Listopada czyli w Międzynarodowy Dzień Tolerancji.
    • Lubi piec najbardziej z całej drużyny.
    • Bardzo lubi herbatę.
    • Nie lubi gdy komuś nie smakuje jej wypiek.
    • Lubi indyjską i japońską kuchnię.