FANDOM

Akwamaryn - Gemsona użytkowniczki AnjaliPl.

Akwamaryn (AnjaliPl)
Przezwiska Akwa
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą.
Kamień Akwamaryn
Typ klejnotu Szlachetny
Broń Szarfa baletnicy
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Drużyna Zachodu
Zajęcie Walka z Homeworld
Przyjaciele Cała drużyna klejnotów
Wrogowie Homeworld
Debiut Nowa
Motyw Audio https://www.youtube.com/watch?v=ghYuZCZnAvU
(W rozbudowie)

Cechy charakteru

- Jest spokojnym klejnotem , który ma wielką cierpliwość . Gdy ta się skończy Akwamaryn potrafi się strasznie rozgniewać , wybuchnąć nieposkromioną złością , ale jak wspominałam ma wielką cierpliwość .

- Należy do tych wrażliwych i nie pewnych siebie . Tylko przy przyjaciołach jest otwarta i ciężko jej nawiązywać jakieś nowe znajomości .

- Akwamaryn uważają za księgę wiedzy . Jest mądra jak na tak młody klejnot .

- Do walki jest pierwsza . Uwielbia to robić i jest w tym na prawdę dobra . Nienawidzi , gdy ktoś na nią patrzy , kiedy jest czymś zajęta , coś robi .

-Ten klejnot uwielbia medytować i siedzieć z głową w chmurach . Nie potrafi opowiadać śmiesznych dowcipów i ciężko ją rozśmieszyć .

- Na ogół jest dobra i szczera do bólu . Nie cierpi kłamstwa .

- Nie potrafi również okazywać uczuć i mówić o nich .

Wygląd

Stary wygląd - Rozpuszczone długie , błękitne włosy . W nich po lewej stronie dwie , żółte gwiazdki , które nachodziły na siebie . Białe podkolanówki , bez butów . Nie cierpi ich oraz sukienka z białą górą bez ramiączek . Dół był błękitny z dwoma warstwami . Robił efekt wody .

Nowy wygląd - Tym razem jej długie włosy zostały spięte w kok . Po bokach wystawały włosy . Akwamaryn postanowiła przybrać tym razem skromniejszą formę . Nie lubi mieć na sobie prawie wszystkiego . Jak i poprzednim razem brakuję butów , ale teraz zamiast podkolanówek są obwiązane na kostkach wstążki . Sukienka jest dłuższa i innego koloru w innych odcieniu ?

Dół jest teraz za kolana z dłuższym tyłem , który jest z koronki . Tak samo jak wcześniej są dwie warstwy , ale zewnętrzna warstwa ma inną funkcję tym razem . W talii znajduję się jaśniejszy pasek na którym znajduję się żółtka , mała gwiazdka . Góra sukni tym razem ma ramiączka i jest w tym samym kolorze co dół . Ma również dodatek zrobiony z takiego samego materiału co zewnętrzna warstwa dołu . Dodatek ten jest w kształcie litery Y i nie znajduję się na środku tylko bardziej po lewej stronie .

Akwamaryn by FanArciara.png

Nowy wygląd

1432c05935c2a50a.jpg

Stary wygląd

Historia

Dawno temu na początkach Homeworldu narodziły się kamienie (klejnoty) szlachetne. Diamenty jedne z klejnotów szlachetnych zostały przywódczyniami. Inne klejnoty nie sprzeciwiały się temu oprócz jednego-Akwamarynu, który chciał zasiąść na tronie za wszelką cenę. Była zła. Traktowała inne klejnoty, te nie szlachetne jak jakieś przedmioty. Rebelianci pokonali Akwamaryn, która nie mogąc rządzić Homeworld chciała podbić planetę Ziemię. Po paru tysiącach latach narodziła się druga z gatunku Akwamarynu, lecz była dobra i narodziła się na Ziemi. Steven po jej narodzeniu znalazł ją przy brzegu na wpółprzytomną. Przyprowadził ją do świątyni. Dołączyły do nich Morganit i Spinel. Po pokonaniu Malachit zabańkowali Jaspis, a Lapis dołączyła do nich tak samo jak Perydot. Z Lapis Lazuli często rozmawiała telepatycznie (w myślach, w głowie). Zaprzyjaźniły się. Pokonali również zlepka.Poznała również nowy klejnot,który zwał się Braunit.Zaprzyjaźniły się,ale po dłuższym czasie przyjaciółka musiała polecieć do Homeworldu. Akwamaryn miała nadzieje,że kiedyś ją jeszcze zobaczy.Po jakimś czasie i po wydarzeniach,które miały miejsce dołączyła do Drużyna Zachodu , gdzie ma nadzieję zostanie na dłuższy czas .

Broń

Stara broń - Jej starą bronią był miecz na pół wodny , który się rozciągał .

Nowa broń - Akwamaryn postanowiła troszeczkę zmodyfikować swoją broń i zamiast miecza ma teraz wodną szarfę baletnicy , która tak samo się rozciąga i też jest w połowie wodna .

Zdolności

Wrodzone

  1. Wędrowanie podczas snu - Wychodzi z ciała i gdy śpi jako duch może chodzić po Beach city, ale jak na razie tylko kilka minut po czym zaczyna jej brakować tlenu.
  2. Chodzenie po wodzie - Jako wodny klejnot potrafi chodzić po wodzie.
  3. Władanie wodą - Jako wodny klejnot potrafi władać wodą to znaczy rzucać wodnymi kulami, czy przekształcać w różne figury, a to tylko dwie wymienione umiejętności.
  4. Teleportacja - Potrafi zrobić wodne przejście przez które może się przenieś w inne miejsce . (jak na razie tylko z 400 m od niej ) Nadal to ćwiczy .

Późniejsze (Wyćwiczone,nie magiczne i magiczne)

  1. Śpiew - Potrafi i uwielbia to robić. Kiedy Steven gra na gitarze czy ukulele zazwyczaj śpiewa w tonacji Disdur, Hdur, Bdur.
  2. Bańkowanie - Nauczyła ją Perła.
  3. Medytacja - Pomaga jej się wyciszyć.
  4. Walczyć-Nauczyła się patrząc jak drużyna walczy i idzie jej to świetnie . Polubiła to .
  5. Potrafi zrobić wodną deskę na której może pływać / jeździć

Taniec

Jej styl tańca jest całkiem inny niż Granat, Perły czy Lapis i innych klejnotów. Podczas łączenia jest zawsze jakiś problem właśnie z tańcem. Akwamaryn tańczy z gracją i z nutką tajemniczości. Zawsze, gdy się łączy próbuję chociaż trochę tańczyć jak partnerka. Taniec Akwamaryny przypomina w 35% taniec Bollywood a w 65% balet i egzotykę .

Relacje

  1. Steven Universe - Uwielbia go od pierwszego spotkania. Jego samo bycie ją do jakiegoś tam stopnia rozbawi
  2. Perła - Choć nie jest ważniejszym klejnotem to szanuję Perłę. Dla Akwamarynu nie jest ważne jakim klejnotem jest. Podziwia ją i jej inteligencję.
  3. Ametyst - Podziwia jej przywiązanie do Ziemi i wie, że Ametyst się urodziła na tej planecie, ale nawet wiedząc to i tak ją podziwia.
  4. Perydot - Nie gadają ze sobą, ale Akwamaryn po cichu ją podgląda i próbuję ją zrozumieć.
  5. Spinel - Nie cierpi jej przez jej zachowanie. Spinel mówi wszystkiemu nie.
  6. Lapis Lazuli - Znała już ją od dawna. Jest dla niej kimś ważnym. Rozmawiały ze sobą telepatycznie.
  7. Granat - Już wie, że Granat to fuzja. Przeczuwała już to od dawna. Lubi ją.
  8. Morganit - Nie rozumie jak może ciągle być uśmiechnięta, ale nic do niej nie ma.

Drużyna Zachodu :

-

-

-

-

-

Ciekawostki

  • Jest kiepska w opowiadaniu dowcipów.
  • Lapis Lazuli jest dla niej jak siostra choć Lapis czuję coś innego i nie chce by Akwamaryn się o tym dowiedziała.
  • Choć klejnoty nie muszą jeść to ulubionym jedzeniem Akwamarynu są pączki z lukrem.
  • Nie cierpi butów. Raz założyła i od razu ściągnęła. Według niej były zbędne.
  • Nie cierpi Homeworldu, ale marzy je zobaczyć.
  • Jej ulubionym sokiem jest sok z mango i pomarańczy.
  • Marzy o fuzji z Granat.
  • Jest zauroczona Perłą , ale nie chce i nie potrafi tego okazywać
  • Akwamaryn boi się łączyć przez to,że,gdy się już zaczyna łączyć robi się dziwna atmosfera i jej emocje,uczucia buzują . Złe wspomnienia .

Fuzje

Niebieski Topaz - Połączenie Morganit i Akwamarynu.

Wygląd

Fuzja ma 5 metrów. Jest szczupła i cała niebieska. Ma cztery ręce na których znajdują się białe rękawiczki. Górne dłonie są zakryte, a dolne mają materiał na trzecim palcu.
68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e6177732e636f6d2f776174747061642d6d656469612d736572766963652f53746f7279496d6167652f47597439596b4367594f6a6f54673d3d2d3232353936303734362e313434333662666263303134386162392e6a7067.jpg

Niebieski Topaz

Na nogach ma różowe buty z niebieskim ściągaczem. Na nogach znajdują się również długie białe skarpetki, które sięgają za uda. Spódnica ma różowy puch na końcach spódnicy, a ogółem jest niebieska. Spódnica odsłania kawałek ud, które nie były zakryte skarpetkami. Na pęku znajduję się różowy klejnot Morganit w kształcie rombu. Bluzka odkrywa brzuch i jest biała, a rękawki są puszysto różowe. Klejnot Akwamarynu jest na swoim miejscu. Włosy są spięte w wysoki kucyk i są niebieskie. Spięte są różową kokardą. (To fuzja z pierwszego narodzenia Akwamarynu)

Osobowość

Jest spokojna i pewna siebie. Nie okazuję emocji. Większą władzę tu ma Akwamaryn. Fuzja jest nie stabilna. Występuję krótko więc mało o niej wiadomo.

Broń

Przywołuję ją takim ruchem:Dolne ręce składa tak jak do modlitwy po czym kieruję ręce w górę. Jej bronią jest (Była) wodna parasolka. Kontur broni to różowy puch. Uchwyt jest cały różowy, a reszta niebieska. Nie wiadomo jak działa, ponieważ nie użyto jej do walki.

Klejnot

Akwamaryn klejnot by FanArciara.png

Klejnot Akwamaryn znajduje się na czole.Jest błękitny i jest w kształcie kropli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki