FANDOM

Cytat1 Ludzie żyjący przeszłością wciąż zadręczają się swoimi błędami,

Ludzie żyjący przyszłością nie widzą tego, co posiadają teraz,
A ludzie żyjący teraźniejszością są po prostu szczęśliwi. Cytat2

Ametyst
Ametyst
AmetystThetis
Przezwiska Woolfie

Milka
Ameś

Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Kamień Ametyst
Typ klejnotu Kwarc
Broń Rękawica z pazurami
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Crystalline Gems
Przyjaciele Thetis (miłosne zainteresowane)

Niebieska Perła
Lapis Lazuli
Kryształowe Klejnoty

Ametyst to jedna z postaci w opowieści Thetisa, która reprezentuje postać użytkowniczki Milka Milka. Została stworzona w Przedszkolu na Ziemi, lecz po Rebelii żyła na Homeworld, jednak zdecydowała stamtąd uciec, by żyć na Ziemi i dołączyć do Crystalline Gems. Preferuje ona, by nazywać ją "Woolfie".

Wygląd

Ametyst jest Klejnotem, jej kamień znajduje się na lewym policzku. Wygląda inaczej niż inne Ametysty, ponieważ przebywała pod ziemią zbyt krótko. Jej włosy są długie i koloru lawendowego. Jest odrobinę niższa od Perły. Ametyst ma na sobie legginsy, które przedzielone są w połowie na kolor szary i czarny. Nosi również koszulkę o takim samym wzorze, lecz z odwrotnym ustawieniem kolorów. Na to zakłada fioletowy top z jednym ramiączkiem i białą falbanką na spodzie. Jej buty są koloru białego z fioletowymi czubkami.

Osobowość

Ametyst jest pełną życia, uczuciową osobą. Mimo wielu przeciwności losu, wciąż stoi wytrzymałe na nogach i brnie przed siebie. Bardzo dba o swoich przyjaciół i zawsze robi wszystko, by podnieść ich na duchu. Cechuje ją ogromna wierność i lojalność. Jest również dość uparta.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot, Ametyst może przywoływać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i regenerować się. Bronią Ametyst jest wielka rękawica z ogromnymi pazurami.

AmetystMilkaBroń

Rękawice Ametyst

  • Posługiwanie się bronią - Ametyst do walki używa swoich rękawic, by zadawać bardzo potężne ciosy wrogom. Pazury znajdujące się na owych rękawicach są w stanie przebić ciało innego Klejnotu, bezproblemowo przebić się przez najtwardsze skały i przeciąć nawet najtwardsze materiały. Ametyst może walczyć za pomocą jednej rękawicy, lub używać dwóch na raz.
  • Ogromna siła i wytrzymałość - Ametyst jest kwarcem - jest więc ona bardzo silna i wytrzymała, jak na prawdziwą wojowniczkę przystało.
  • Spin-Dash - Ametyst może zwinąć się w kulę i szarżować na wrogów z zawrotną prędkością. Może wykonać ten atak w powietrzu, uderzając we wrogów z powietrza niczym kometa.
  • Tornado - Ametyst jest zdolna do obracania się wokół własnej osi z zawrotną prędkością. Jeśli używa swoich rękawic w czasie tego ataku, zamienia się ona w wir, który sieka wszystko w pobliżu za pomocą ostrzy rękawic.

Fuzje

Regeneracje

Wygląd Opis Wystąpienie w
AmetystThetisHomeworld

Ametyst miała na sobie uniform wojownika z Homeworld w odpowiadających jej typowi Klejnotu kolorach. Nosiła szary top z ramiączkami, który posiadał na piersiach symbol Żółtego Diamentu. Jej spodnie były czarne, a buty biało-szare. Do tego nosiła szare rękawiczki z otworami na palce.

W czasie przebywania na Homeworld.

AmetystThetisDebiut

Ametyst miała na sobie sukienkę sięgającą do bioder oraz mającą jeden rękaw. Sukienka opadała niżej na lewe biodro. Pod tym nosiła czarne legginsy i koszulkę. Jej buty były całe białe.

Od jej debiutu do pierwszego poofnięcia.

Stroje, Transformacje, Designy

Wygląd Opis
AmetystThetisPiżama

Ametyst w piżamie.

Klejnot

Wygląd Opis
AmetystMilkaKlejnot

Jej klejnot znajduje się na lewym policzku. Ma czworokątną fasetę i jest w kształcie rombu. Ametysty są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w lutym. Dodatkowo, klejnoty te są związane z greckim bogiem zabawy - Dionizosem. Ametysty często nazywane są kamieniami harmonii i relaksu. Występują one w odcieniach fioletu: ciemnopurpurowy, jasnofioletowy, ciemnofioletowy, fioletowoczerwony, wrzosowy i jasnowrzosowy.

Ciekawostki

  • Kiedy Ametyst się rumieni, jej klejnot zaczyna lekko świecić.
  • Ametyst okropnie gotuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki