FANDOM

Cytat1 Nie wiesz, póki się nie dowiesz, wiesz? Cytat2
życiowe "mądrości"
Amezyt
Amezyt
obrazek autorstwa Chmielachita *-*
Przezwiska Ame
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje płeć piękną
Kamień Amezyt
Broń Kij bojowy
Status aktywny
Drużyna/Przynależność Delta
Przyjaciele Biały Koral, Miodowy Kwarc oraz Musgrawit
Wrogowie Diamenty
Aktor Małgorzata Majewska
Amezyt (ang.Amesite) - klejnot z Homeworld, ma zaledwie 1500 lat. Mimo młodego wieku jest klejnotem, który próbuje się wyróżniać nie tylko wyglądem, ale i charakterem, bowiem uważa "każdy ma prawo być sobą, nie trzeba kogoś udawać by być kimś".

Wygląd

Jest klejnotem średniego wzrostu o liliowej cerze. Na nosie ma jasno-purpurowe okulary które zasłaniają jej oczy. Ubrana jest w ciemno-fioletowy jednoczęściowy kostium kąpielowy, wiązany na szyi czarnym sznurkiem z nadrukiem w kształcie symbolu niebieskiego diamentu. Oprócz niego, Amezyt ma na sobie również spodnie zaczynające się pod jej piersiami. Są one zwiewne, o kolorze jasnego fioletu. Chodzi boso.

Klejnot

Klejnotem Amezyt jest klejnot amezytu.

Osobowość

Dzięki swojej wielozadaniowości, jest ona w stanie wykonywać kilka czynności jednocześnie. Amezyt uwielbia być ciągle zajętą, pomimo tego, że przez takie zachowanie może się wypalić. Zazwyczaj, klejnot jest bardzo spokojny i zrównoważony, ale niekiedy jest ona podatna na silne emocje, zwłaszcza, gdy chodzi o miłość i przyjaźń. Amezyt nigdy nie wyraża wprost, tego co czuje i myśli, jednak zawsze jest gotowa stanąć w obronie swoich bliskich. Niemniej jednak, dziewczyna jest bardzo wyrozumiała i nie potrafi gniewać się na nikogo długo.Ma ona także dobrą pamięć do trudnych nazw i imion.Posiada bardzo wyrafinowany gust. Jest niezwykle utalentowana. To, że jest wojowniczką, nie przeszkadza jej dobrze gotować, budować modeli i majsterkować. Jest przy tym okropną gadułą. Klejnot interesuje się wszystkim, ale jej prawdziwą pasją są wynalazki. Jeśli zostawisz ją na chwile z narzędziami i zapasem części, nigdy nie wiadomo, co zobaczysz po powrocie.

Klejnot jest także ekologiem. Irytują ją śmieci i inne zanieczyszczenia wydobywające się do oceanów czy też lasów. Dziewczyna ukazuje także sympatię do stworzeń , a najbardziej pająków i kotów.

Relacje

TBA

Zdolności

Ma wszystkie podstawowe zdolności Klejnotu a jej bronią jest kij do beasballa. Poza tym posiada takie zdolności jak:

Wzrok meduzy

Amezyt potrafi swoim wzrokiem zamienić wszytko i wszystkich w kamienne posągi, lecz efekt ten jest tymczasowy.

Plecak odrzutowy

Używany jako podstawowy środek transportu powietrznego i podwodnego. Dzięki umiejętności szybkiego lotu, Klejnot potrafi wykonywać podniebne akrobacje z niesamowitą zwinnością i gracją. Pod wodą porusza się równie zwinnie i szybko, jak na lądzie i w powietrzu. Z okrągłych płyt na turbinach, może wypuścić masywne bolasy które połączone są z maszyną wytrzymałą liną.

Broń

Bronią Amezyt jest kij bojowy.

Fuzje

Brzoskwiniowy Kamień Księżycowy

Lepidolit(Sam11)

Regeneracje

Wygląd Opis Wystąpienie w
Amesite

TBA

Jej pierwsza regeneracja (w Homeworld)

Amezyt 2 reg

TBA

aktualnie

Ciekwostki

  • Często jest mylona z Ametystem.
  • Uwielbia czekoladę.
  • W drugiej formie nosi specjalne okulary blokujące "moc meduzy".
  • Uważa że kosiarki to dzikie zwierzęta.
  • Uwielbia "zimowe" dodatki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki