FANDOM

Andezyn - Bohater dopiero powstającej serii pt. "Niepoprawni" . Postać stworzona przez użytkownika Pulsarr.

Charakter

Andezyn ma nieco nerwowy charakter. Nienawidzi przegrywać. Porażka u niego równa się ze śmiercią, ale jest bardziej takim ciekawskim dzieckiem.

Historia

Powstał przy rozpoczęciu kolonizowania Ziemi, na której poznał starszego Schorla. Razem z nim byli największym błędami Homeworldu. Tak samo jak Schorl myślał, że jest jedynym "nim". Teraz mieszka w Buckbark ze Schorlem i próbuje się wtopić w ludzki styl życia.

Relacje

Schorl

Jest jego najlepszym przyjacielem od czasów rebelii.

Wygląd

Ma jasno-czerwoną cerę i czerwone postawione włosy. Zwykle ubiera się w czerwono-pomarańczowo-żółtą bluzę ze wzorem ognia, bordowe spodnie i czerwone buty sportowe. Jego klejnot znajduje się na jego lewym przedramieniu.

Umiejętności

Jak każdy klejnot Andezyn potrafi robić bańki, zmieniać kształt i przywołać swoją broń, którą jest sztylet z pomarańczowym ostrzem i czarną rączką. Poza podstawowymi umiejętnościami klejnotu Andezyn potrafi władać ogniem tzn.:

  • wysyła z rąk kule ognia,
  • umie ziać ogniem,
  • ogólnie umie niszczyć wszystko dookoła.

Klejnot

Adnezjan

Jego klejnot znajduje się na jego lewym przedramieniu, ma kształt rombu i jest czerwony. Andezyn to minerał z gromady krzemianów zaliczany do plagioklazów. Należy do grupy minerałów pospolitych. Nazwa pochodzi od Andów, gdzie pospolicie występuje. Więcej.

Ciekawostki

  • pomysł na niego miał wiele zmian klejnotu tzn. pierwszy był Topaz, później Sardonyks, Karnelian i w końcu Andezyn.

Galeria

Jak ktoś chce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki