FANDOM

Cytat1 Lekcja numer jeden: Nie jest fajnie robić w ludziach dziury. Są pytania? Nie? Dobrze. Cieszę się, że odbyliśmy tę małą pogawędkę. Cytat2
Angelit
Angelit (Larotta)
Przezwiska królowa chaosu
Rasa klejnot
Płeć preferuje bycie kobietą
Kamień angelit
Broń ?
Wrogowie lepidolit(kiedyś), Fioletowy szafir(kiedyś)
Aktor Zuzanna Galia
Angelit- jest to klejnot z Homeworld, który już dawno zagnieździł się na Ziemi

Osobowość

Klejnot ten ma skłonność do psot. Dziewczyna ciągle kpiąco się uśmiecha, nawet wtedy, gdy jest podirytowana. Jest niezwykle lojalna. Dokłada ona wszelkich starań, by wszystko zawsze potoczyło się po jej myśli. Później jednak pokazana jest jej druga strona, widać, że może wykazywać się większą dyskrecją i planowaniem każdego ruchu. Pokazał również swoją bezinteresowną stronę osobowości, podczas leczenia wielu zakażonych klejnotów na własne ryzyko i kosztem swojego zdrowia. Ma także sprzeczne uczucia, co do jego pozycji w drużynie. Jest lojalny wobec organizacji, lecz czasami uważa, że po prostu chcą ją zaciągnąć na swoją stronę by walczyć przeciwko homeworld, a ona woli być bezstronna. W związku z tym, czasami ucieka z od nich, aby udać się na przejażdżkę podczas, której może trochę odetchnąć i się uspokoić. Mimo to zawsze wraca, bo wie jaki obowiązek na niej ciąży i aby dbać o swoją drużynę.

Umiejętności

Technopatia

Jest w stanie wykorzystać swoją moc do współpracy z technologią, co pozwala jej na komunikację i kontrolę nad nią. Po raz pierwszy zademonstrowała tę możliwość, uciekając z Bastionu. Sama powiedziała, że może "usłyszeć" maszyny. Ta umiejętność może również spowodować, że Angelit słysząc zbyt wiele głosów na raz, straci przytomność. Wykazano również, że technopatyczne umiejętności Angelit pozwalają jej na przeprogramowanie niektórych maszyn. Zostało także udowodnione, że klejnot może zrozumieć cechy maszyny, gdy komunikuje się z nią.

Znikanie

Jest w stanie nieoczekiwanie pojawiać się i znikać w dowolnym miejscu o dowolnym czasie. Może stać się niewidzialną i pojawić się tylko w formie szerokiego uśmiechu zawieszonego w powietrzu.

Cytaty

Cytat1 Lekcja numer jeden: Nie jest fajnie robić w ludziach dziury. Są pytania? Nie? Dobrze. Cieszę się, że odbyliśmy tę małą pogawędkę Cytat2
Cytat1 Lepidolit - angelit, jesteś tam?

Angelit - dolit, mamy tu poważny problem.

Lepidolit - Co się dzieje?

Angelit- Nudzę się. Cytat2

Ciekawostki