FANDOM

Aragonit (ang. Aragonite) klejnot pochodzący z Homeworld.

Aragonit
Aragonit.png
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą
Klejnot Aragonit
Zawód Bada Kindergarten
Drużyna Działa samotnie
Przyjaciele Woli samotność

Wygląd

Aragonit jest klejnotem wzrostu Ametyst. Ma szarą skórę. Jej włosy do ramion są rozczochrane, a długa grzywka zakrywa połowę twarzy. Ubrana jest w krótką tunikę sięgającą do brzucha, która ma długie, szerokie rękawy. Na biodrach (których nie ma ^^)nosi białe, obcisłe spodnie sięgające do kostek. Chodzi boso. Jej klejnot znajduje się poniżej czoła, jednak jest zakryty grzywką.

Osobowość

Aragonit jest radosna, kreatywna i inteligentna. Z jej twarzy bardzo rzadko schodzi uśmiech. Uwielbia się uczyć, przez co posiada obszerną wiedzę na każdy temat. Nie przepada za ludźmi, ale szanuje ich obyczaje.

Umiejętności

Wszystkie Klejnoty mają możliwość przywołania broni, i mogą wycofać się do swoich klejnotów w celu uleczenia ciężkich ran. Aragonit może przywołać ze swojego klejnotu sztylety.

Pomimo ślepoty z powodu braku oczu, ma świetnie rozwinięte inne zmysły - doskonale słyszy i czuje każdy krok, który był zrobiony niedaleko niej.

Dzięki swojej wiedzy, często potrafi zaradzić w trudnych sytuacjach.

Klejnot

Aragonit2.png

Klejnot Aragonit znajduje się poniżej czoła. Ma kształt owalny. Należy do minerałów pospolitych i szeroko rozpowszechnionych. Nazwa wiąże się z miejscem występowania – Molina de Aragon (Hiszpania). Występuje w barwach: bezbarwny, biały, szary, żółty, zielony, niebieskozielony, lawendowy, czerwony, brązowy. Występuje w skupieniach ziarnistych, zbitych, pręcikowych, promienistych, groniastych, naciekowych. Czasami tworzy wykwity (kwiat żelaza). Jest kruchy, przezroczysty. Często zawiera domieszki: ołowiu (tarnowicyt), cynku (nicholsonit), strontu i pierwiastków ziem rzadkich. Reaguje z kwasem solnym. W warunkach panujących na powierzchni Ziemi przekrystalizowuje w Kalcyt i tworzy z nim paramorfozy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki