FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Lipiec 2017, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Awenturyn*
Awenturyn by FanArciara
Przezwiska Awi
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą
Kamień Awenturyn
Typ klejnotu Kwarc
Broń Sztylet
Status Aktywna
Przyjaciele Jaspis *,Angel Aura Kwarc *, Zoisyt* , Różowy Rubin , Czerwony Jaspis, Kamień Wulkaniczny, Złota Perła, Kamień Powietrzny , Niebieski Apatyt, Kremowa Perła, Zielony Agat, Pistacjowa Perła
Debiut Odc.1 Ziemia i Kosmos

Osobowość

Awenturyn jest małym klejnotem, o wielkiej ciekawości. Jeśli czegoś nie wie od razu musi się tego dowiedzieć inaczej płacze. Awenturyn stara się być miła i przyjacielska, ale nie wychodziło jej to najlepiej. Dla innych klejnotów była po prostu wścibska, a jeśli udało jej się zdobyć przyjaciela, to nie na długo, bo Awenturyn musi dowiedzieć się wszystkiego o danym klejnocie, aż w końcu "przyjaciel" zrywa kontakt. Dlatego była bardzo samotna. Potem poznała Jaspis*,Angel Aurę Kwarc* i Zoisyt*. Od tamtej pory jest miła, czuła , pomocna oraz trochę dziecinna.

Wygląd

Awenturyn jest wysokości Szafir. Ma jasno-morską skórę i białe średniej długości włosy zasłaniające jedno oko.Strój klejnotu jest bardzo prosty. Ma ona morską sukienkę, zielony pasek, na którym jest symbol niebieskiego diamentu, białe rękawiczki i białe koraliki.

Historia

Narodziny

Powstała 2300 lat temu. Awenturyny to małe klejnoty. Nieudane Szafiry. Awenturyn marzy o tym by pewnego dnia umiała przepowiadać przyszłość jak Szafir. Klejnot został stworzony w Homeworld. Nie uczestniczyła w wojnie o Ziemię.

Ziemia

  • Pewnego "dnia" gdy Awenturyn siedziała a jakiś średnio postawiony klejnot pytał o wróżbę. Odpowiedziała:"Czeka cię coś szczęśliwego".Klejnot odbiegł w podskokach.I tak cały "dzień". Gdy cała praca już minęła Awenturyn usłyszała jak dwa klejnoty rozmawiają ze sobą na temat dawnej wojny na ziemi. Ziemia?! Klejnot podszedł do dwóch wysokich kwarców i spytała o Ziemie. Klejnoty nie zwracając na nią uwagi odeszły. W Awenturyn rozbudziła się ciekawość. Więc pomyślała.Skoro jestem po pracy to mogę zajrzeć do archiwów i od razu się dowiem wszystkiego o tej ziemi. No nie!!! Tam są jeszcze strażnicy. O wiem zmienię na chwile swoją formę w kwarc. I tak się stało. Awenturyn zmieniła się w wielki kwarc. Po chwili dotarła na miejsce. Strażniczki przepuściły ją. Dorwała się do pierwszego panelu i wpisała:Ziemia. Wyskoczyły wszystkie informacje na temat planety. Dowiedziała się wszystkiego. Czyli Ziemia to planeta na której była wielka wojna. Co?! Rose Kwarc przywódczyni rebelii rozbiła...RÓŻOWY DIAMENT?!!!. Ja...ja nie wiedziałam. Nie mogę tu dłużej zostać. Awenturyn miała już odejść od panelu gdy dwa klejnoty weszły do archiwów. I zauważyły Awenturyn.Hej co ty tu robisz?! Awenturyn zaczęła uciekać. A dwa klejnoty popędziły za nią. Awenturyn była szybsza i zgubiła je w labiryncie korytarzy.Co ja zrobię?.W tym czasie dwa klejnoty już zawiadomiły o intruzie w archiwum i wsparcie nadchodziło. Awenturyn nie wiedziała co robić i wtedy jedna z Jaspisów połączyła się z nią . Powstała fuzja. Fuzja była potężna ale dosyć niestabilna. Z hełmem Jaspis i szybkością Awenturyn , fuzja pokonała większość klejnotów i uciekła na "lotnisko". Nagle rozłączyła się. Co robisz ?! Spytała Awenturyn . Ratuje cię ! Odpowiedziała . Już tu idą , leć a ja ich zatrzymam. Bez ciebie nie lecę powiedziała Awenturyn i wepchnęła ją do środka. Odleciały w kosmos. Co ty zrobiłaś?! Uratowałam cię nie musisz dziękować ale ja muszę podziękować tobie za ratunek. Nie ma za co. Wracamy do Homeworld powiedziała Jaspis stanowczo. Przecież nie możemy tam wrócić ścigają nas. No tak hmmm . To co robimy ? O już wiem ! Co wiesz ? Polecimy na planetę opuszczoną przez klejnoty wiele lat temu a za parę lat wrócimy do Homeworld. Nie mówisz chyba o...Mówię o ziemi. Nie !!! Ja nie chcę żeby mnie rozbili !!! Rozbili hahaha kto miał by cię rozbić ? Rebelianci. Ale oni dawno już nie istnieją . Na pewno ? Tak na pewno. I wtedy Awenturyn przytuliła się do Jaspis nie wiedziała co robi ale dobrze się czuła a potem popatrzyła na Jaspis czułym wzrokiem i powiedziała moglibyśmy zostać przyjaciółmi ? Jasne że możemy. Odpowiedziała Jaspis i uśmiechnęła się. No to kurs na ziemię ! wykrzyknęły obydwie i poleciały. Postanowiły wylądować w jakimś lesie i tam się zadomowić. A dwa tygodnie później mieli już milutki domek z drewna. A Awenturyn bardzo polubiła ten domek (wcale nie chciała wracać do Homeworld). I mieszkają tam do dziś. Jeśli zaciekawiła cię ta przygoda. To spodoba ci się seria : Ziemia i Kosmos.

Relacje.

Jaspis *

Bardzo ją lubi i podziwia jej siłę i wytrzymałość i nadal jest jej wdzięczna za to że ją uratowała.

Angel Aura Kwarc*

Bardzo ją lubi i uwielbia w niej to że we wszystkim widzi dobro.

Zoisyt*

Na początku miała do niej mieszane uczucia bo pokonała ją (jako Sodalit*). Ale potem bardzo ją polubiła zobaczyła że wiele je łączy.

Różowy Rubin

Obie bardzo się lubią. Podróżowały razem bardzo długo i podczas tej podróży ich przyjaźń umocniła się jeszcze bardziej. Jest jedną z jej najlepszych przyjaciółek.

Złota Perła

Na początku myślała że Perła chce ją złapać ale potem połączyła je mocna przyjaźń.

Czerwony Jaspis

Lubi ją.

Kamień Wulkaniczny

Bardzo ją lubi ponieważ zjadła jej całą sałatkę.

Kamień Powietrzny

Nie przepada za nią gdyż powietrzna nie odezwała się do niej słowem.

Niebieski Apatyt

Bardzo go lubi. Jest pierwszym klejnotem mężczyzną jakiego poznała.

Kremowa Perła

Bardzo ją lubi. Obie lubią gotować i od tego zaczęła się ich przyjaźń.

Zielony Agat

Na początku trochę się jej bała (przez oczy). Ale później polubiła ją.

Pistacjowa Perła

Lubi ją. Obie kochają jedzenie.

Różowy Ametryn

Boi się jej.
Bańka Awenturyn-0

Bańka Awenturyn

Umiejętności

Awenturyn jak każdy klejnot potrafi przywoływać broń(sztylet), tworzyć fuzje,

Sztylet Awi

Sztylet

zmieniać kształt, bańkować przedmioty i wycofywać się do formy klejnotu gdy dostanie obrażenia.

  • Awi potrafi bardzo szybko biegać.
  • Awenturyn posiada moc kriokinezy, czyli kontrolowania lodu(osłabiona),
  • Klejnot ma moc wróżbiarstwa, czyli osłabiona moc przewidywania przyszłości.
  • Lodowy trans słabszy - Polega na tym że Awenturyn na jakiś czas dobrze kontroluje lód. Aktywuję się wtedy kiedy Awi : jest przestraszona , skupi się lub kiedy na czymś (kimś) jej bardzo zależy. Wtedy jedno oko świeci się na jaskrawo niebiesko.
  • Lodowy trans silny - Polega na tym że Awenturyn włada wtedy potężną lodową mocą nad którą nie panuje. Użyła jej tylko raz. Wtedy dwoje oczu świecą się na jaskrawo niebiesko. Aktywuje się tak samo jak w słabszym.

Klejnot

Klejnot Awi jest w kolorach jasnego turkusu, na klejnocie znajduje się znak serca, klejnot jest umieszczony

Klejnot Awi

Klejnot

na lewym policzku.

Fuzje

Z Jaspis * tworzą Frenit.

Z Zoisyt* tworzą Fuksyt.

Z Niebieski Apatyt tworzą Amazonit *.

Z Różowy Rubin tworzą Musgrawit*.

Galeria

Ciekawostki

  • Jest główną bohaterką serii Ziemia i Kosmos.
  • Stworzyła najwięcej fuzji w serii Ziemia i Kosmos.
  • Służyła Niebieskiemu Diamentowi.
  • W Homeworld pracowała jako wróżbitka.
  • Od pierwszego projektu wygląda prawie tak samo.
  • Awenturyny to nieudane Szafiry.
  • Ma tylko 2300 lat.
  • Uwielbia gotować i jeść.
  • Prawie wszyscy mówią do niej Awi.
  • Jest ulubioną postacią Autora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki