FANDOM

Azuryt
Opal new
Azuryt
Rasa Klejnot
Broń Kriokineza
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą.
Klejnot Azuryt
Status Aktywna
Przyjaciele Lapis Lazuli
Przynależność Homeworld (dawniej) Nikt (obecnie)

Wygląd

Azuryt jest wysokim szczupłym klejnotem. Ma jasno lawendowy odcień skóry. Jej włosy są granatowe. Nosi ona koszulkę bez rękawów, z wycięciem w kształcie rąbu i spódnicę a pod nią fioletowe rajstopy. Jej buty są koloru blado lawendowego.

Historia

Azuryt można nazwać za wyjątkowym klejnotem ponieważ została stworzona w Przedszkolu do połowy a druga połowa procesu odbyła się w Homeworld. Została stworzona podczas rebelii, Rose Quartz znalazła ją w Przedszkolu jeszcze jako zarodek potem wysłała ją do Homeworld, tam został zakończony proces tworzenia. Gdy Azuryt została stworzona do końca zbuntowała się przeciw Homeworld, lecz Perydot dzięki destabilizatorowi klejnotów przywołała ją do formy klejnotu, potem zabańkowała ją a ta nie mogła się wydostać. Lecz kilka tysięcy lat później Lapis Lazuli (jeszcze przed uwięzieniem w lustrze) pękła bańkę i Azuryt wydostała się po 50.000-letnim uwięzieniu w bańce.Po tym wydarzeniu udało się jej uciec na ziemię. Gdy Żółty Diament się o tym dowiedział zażądał aby szukano jej po całej galaktyce ponieważ była wyjątkiem, a Żółty Diament nie chciał aby wyjątkowy klejnot błąkał się po galaktyce. Azuryt poprosiła Kryształowe Klejnoty o schronienie te zgodziły się. Wtedy Azuryt poznała Perłę, jej najlepszą przyjaciółkę.

Broń i umiejętności

Tak jak wszystkie Klejnoty potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje, bańkować przedmioty i wycofać się do formy klejnotu, aby uleczyć obrażenia.

Kriokineza

Specjalną zdolnością oraz bronią Azuryt jest kontrolowanie lodu inaczej zwane kriokinezą.

Umiejętność latania

Podobnie jak lapis potrafi latać, Lecz nie posiada skrzydeł.

Umiejętność hipnozy

Azuryt potrafi zahipnotyzować kogoś na krótki czas lub nawet na wieczność, lecz nie używa długich hipnoz ponieważ wiążą się z tym poważne konsekwencje.

Relacje

Drużyna klejnotów

Jest im bardzo wdzięczna za schronienie przed Homeworld.

Lapis Lazuli

Kochają się są prawie jak siostry ona najbardziej rozpaczała po uwięzieniu jej w lustrze, szukała sprawcy tego zdarzenia lecz go nie znalazła gdy lapis została uwolniona bardzo się cieszyła. Lecz gdy została uwięziona w fuzji z Jaspis do tej pory rozpaczała za nią, znienawidziła Jaspis jeszcze bardziej.

Klejnot

Jej fioletowy klejnot posiadający fasetę w kształcie rąbu to Azuryt. Gdy go aktywuje przywołuje lodową zbroję z możliwością powiększania i przekształcania jej.

Ciekawostki

  • Była więziona w bańce przez 50.000 lat

Więcej z Fandomu

Losowa wiki