FANDOM

Cytat1.png "Jest coraz gorzej. Ziemia znów stanie na krawędzi zagłady. Nie ma już tych, którzy mogliby ją ochronić. A ci, którzy by mogli, już nie wrócą. Pora wyjść z ukrycia i znaleźć się tam, gdzie jest moje miejsce. Pora wreszcie rozpocząć walkę, zanim rozpocznie ją wróg. Pora wypełnić przeznaczenie." Cytat2.png
"Siedem Kamieni"
Becca Graver
Becca.png
Rasa Człowiek z domieszką Klejnotu
Płeć Kobieta
Kamień Perła
Typ klejnotu Perła
Broń Włócznia
Status Żyje
Drużyna/Przynależność Ostatnie Kryształy
Zajęcie Służąca (dawniej)

Obrona Ziemi

Przyjaciele Gia Blue
Jason Miner
Nathalia Robinson
Dylan Planks
Lyanna Deep
Patrick Carnation
Debiut Siedem Kamieni
Becca Graver - dziewczyna, która ma pochodzenie Klejnotu (a ściślej Perły). Należy do Ostatniej Siódemki. Pojawia się w filmie Siedem Kamieni.

Wygląd

Becca bardzo przypomina swoją przodkinię, czyli Perłę. Jest wysoka, szczupła, ma średniej długości jasne włosy związane w luźny warkocz. Nosi szaro-białą koszulkę na jedno ramię oraz dżinsy trzy czwarte. Jej buty to białe baletki na gumkę. Ma również podkolanówki w paski. Po odnalezieni swojego kamienia, nosi również naszyjnik z perłą.

Charakter

Bacca jest bardzo inteligentna oraz potrafi podejmować rozważne decyzje w ułamku sekundy. Lecz jest również dosyć nieufna i ulega stereotypom. Nie potrafiła uwierzyć, że jest potomkinią Klejnotu, gdyż "nie posiada kamienia". Dopiero kiedy jej rodzinne miasto zostało zniszczone, rodzice zginęli i poznała kim jest naprawdę, zaczęła wierzyć, że może być jedną z siedmiu.

Historia

Kilkaset lat po wydarzeniach z serialu Steven Universe, Ziemia nadal jest pod obserwacją Homeworld, a ludzkość ocraz bardziej obawia się Klejnotów. Kiedy to ponad trzysta lat temu Ostatnie Kryształowe Klejnoty tajemniczo zniknęły, Klejnoty Homeworld przeszukują planetę w poszukiwaniu ich kamieni, co jest jedynym powodem, dla którego nie zniszczyli jeszcze Ziemi.

Becca Graver pracuje razem z rodzicami w Kryształowym Pałacy w chmurach jako służąca dla ważnego Klejnotu. Pewnej nocy śni jej się sen, że ma ona udać się do Świątyni oraz odnaleźć szóstkę "tych, którzy będą gotowi do walki". Niestety kiedy się budzi zupełnie o nim zapomina. Niestety Święto Białej Ziemi zostaje nagle przerwane, gdyż Kryształowy Pałac zaatakowano, przez co spadł on na Ziemię.

Ze wszystkich tych, którzy nie zdążyli uciec, przeżyła tylko Becca. Niestety była ona ranna, bez jedzenia i pomocy. Jednak nie mając wyboru starała się przeżyć. Nie miała jednak zbyt wielkich szans. Dopiero po jakimś czasie zostaje znaleziona przez Nathalię Robinson i Gię Blue. Okazuje się, że one również miały dziwne sny, nakazujące im się udać do Świątyni i odnaleźć szóstkę pozostałych do drużyny.

W trójkę odbywają podróż w kierunku dawnego miasta Beach City, gdzie udaje im się znaleźć Świątynię. Po drodzę odnajdują następną trójkę ze snu, jednak to, co znajdą w Światyni, musi pozostać sekretem. Na razie...

Zdolności

Przed rozpoczęciem akcji filmu, Becca była zupełnie nieświadoma tego, co potrafi. Zwłaszcza iż nie posiadała kamienia jak każdy Klejnot, przez co wszyscy, łącznie z nią myśleli, że jest człowiekiem. Jednak w miarę postępu fabuły odkrywa w sobie moc Ostatniej Perły. Z początku tylko za sprawą naszyjnika, jednak i to się zmienia z czasem.

Jako iż ma bardzo znikowe geny Kljenotu, nie posiada większości standardowych umiejętności, co każdy Klejnot. Jednak po odnalezieniu Wielkiej Perły może przywoływać włócznię, tworzyć hologramy, a nawet lewitować. Nadal nie do końca panuje nad swoimi zdolnościami, którą są dla niej czasem trudne i przeytłaczające.

Relacje

Gia Blue

Bacca jest z Gią w dobrych stosunkach. Podziwia Ostatnią Szafir pod względem jej nietypowych zdolności. Jednak często nie może zrozumieć w jaki sposób może ona funkcjonować, będąc niewidoma na jedno oko.

Jason Miner

Z początku Becca trochę bała się Jasona, głównie ze względu na jego porywczy, wybuchowy wręcz charakter. Jednak kiedy bliżej go poznaje, zaczyna widzieć w nim kogoś, kto potrafi wszystkich obronić.

Nathalia Robinson

Nathalia i Becca przyjaźniły się od samego początku. Nathalia widziała Becce bardzo dobrą powirniczkę, jednak sama Becca czasem matwi się, że beztroska natura Nathalii może być dla niej niebezpieczna.

Dylan Planks

Becca i Dylan od samego początku się nie lubili, gdyż chłopak cały czas się wymądrzał i traktować Bekkę z góry, głównie dlatego, że była ona służącą. Ich relacja zmienia się dopiero, kiedy razem współpracują w ruchu oporu.

Lyanna Deep

Bacca i Lyana nie zamieniły zbyt wielu słów. Wiadomo jednak, że Becca współczuła tego, że Lyanna była prześladowa przez własnych rodziców. Lyanna natomiast zawsze wierzyła w Bekkę.

Patrick Carnation

Na początku Becca była wściekła na Patricka, kiedy ten po prostu odłączył się od ich drużyny. Jednak w miarę upływu czasu coraz bardziej się z nim zaprzyjaźnia i pomaga mu przezwyciężyć swój największy lęk.

Ciekawostki

  • Posiada wiele nawiązań do Ostatniej Perły
    • Jest wegetarianka, co nawiązuje do obrzydzenia jedzeniem Perły
    • Jej relacje z większością z Ostatniej Siódemki jest podobna do relacji Perły w Kryształowymi Klejnotami
    • Pracowała jako służąca, a Perły na Homeworld są służacymi
    • Jest inteligentna i ceni porządek
    • Umie tańczyć w balecie (poza tym nosi baletki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki