FANDOM

Biały Morganit
Rasa Klejnot
Płeć Uważa się za kobietę
Kamień Biały Morganit
Typ klejnotu Morganit
Broń Bliźniacze miecze
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Przyjaciele Klejnoty z Homeworld
Biały Morganit to klejnot, urodzony w Homeworld około 20 000 lat temu. Znana jest pod imieniem Bellamy. Od najmłodszych lat była (uważa się za kobietę) szkolona do walki. Wkrótce dołączyła do elitarnej grupy uderzeniowej, która miała podbić Ziemię i przygotować ją na kolonizację. Po przegranej wojnie wróciła do domu, gdzie została ogłoszona przywódczynią oddziału. Obecnie nadal walczy z rebeliantami.

Wygląd

Morganit jest wysoka i szczupła. Jej skóra jest idealnie biała. Włosy są koloru jasnoniebieskiego, a oczy zasłonięte czymś w rodzaju okularów. Nosi na sobie cyjanowy kombinezon, na który nakłada jasnoniebieską suknię. Jej klejnot jest w miejscu pępka i ma okrągłą fasadę.

Osobowość

Morganit jest sympatyczna jedynie dla klejnotów z Homeworld. Gdy chodzi o rebeliantów, zamienia się w oschłą i arogancką osobę. Bellamy skupia się głównie na precyzji, gdyż jest perfekcjonistką.

Broń i umiejętności

Broń -

Bronią Bellamy są bliźniacze miecze, które są w stanie przeciąć nawet najtwardszy materiał. Są do tego wyjątkowo lekkie.

Umiejętności:

  • Bańkowanie przedmiotów - Morganit jak każdy klejnot potrafi bańkować przedmioty, a jej bańki są w kolorze przezroczystej bieli.
  • Okulary - Dzięki swoim okularom Morganit jest w stanie widzieć przez ściany i w ciemnościach. Podpowiadają jej one także o obecności pobliskich klejnotów.
  • Inteligencja - Jest to wbrew pozorom jedna z jej najbardziej zabójczych broni. Dzięki niezwykle wysokiej inteligencji Morganit jest w stanie zawsze przyjąć odpowiednią technikę do walki i zawsze udaje jej się poznać słabe punkty przeciwnika.
  • Czytanie w myślach - Morganit posiada również umiejętność czytania w myślach, jednak bardzo trudno jej używać. Z tego powodu Morganit robi to sporadycznie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki