FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

Biksbit
Biksbit new ID by Magi
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
Kamień Biksbit
Typ klejnotu Beryl
Broń Nowoczesna technologia klejnotów
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie
  • Technika i maszyneria
  • Służenie i towarzyszenie Heliotrop
  • Przyjaciele
  • Heliotrop
  • Wrogowie
  • Angel Aura
  • Heliodor
  • Motyw Audio
    Biksbit - jest wierną sługa Heliotrop. Stosunkowo młody klejnot w porównaniu do swojej zwierzchniczki, posiada ponad 500 lat. Niegdyś ważny szpieg i specjalistka od techniki w Homeworld.

    Osobowość  

    Zazwyczaj chodzi naburmuszona i pogniewana, uważa się za lepszą od innych i gdy o tym pomyśli nawet się uśmieje. Pozostaje bardzo wierna swojej zwierzchniczce i jest w stanie oddać za nią życie.

    Wygląd

    Biksbit jest mniej więcej wysokości Perydot i podobnie jak ona wcześniej nosi aktualnie wzmacniacze kończyn. Klejnot ten nosi kombinezon z dekoltem w kształcie litery "V", który nie posiada rękawów. W miejscu kolan i łokci nosi małe, jasnożółte nakładki w kształcie diamentu. Symbol ten ma również na kombinezonie.[1] Ma ciemno fioletowe proste włosy które upina w kucyka. Jak na razie nigdy nie pokazano miejsca położenia jej klejnotu.

    Zdolności

    Biksbit potrafi przyzwać broń: magiczny kastet, zmienić kształt,wycofać się do formy klejnoty, tworzyć fuzję i bańkować różne przedmioty. Jej specjalną zdolnością jest tworzenie szkła. Wzmacniacze kończyn służą jej głównie do obrony i ucieczki. Ochraniacze na nogi mają prawdopodobnie zastosowanie antygrawitacyjne, gdyż Biksbit może w nich chodzić po ścianach. Palce mogą wyświetlać panel holograficzny, mający możliwość nagrywania dźwięków. Mogą być też być używane jako śmigło i unosić właściciela w powietrze.

    Relacje

    Heliotrop

    Ciekawostki

    • Jedynym ziemskim jedzeniem jakie lubi jest banan.
    • Istnieją dwa kolory biksbitów: czerwono krwisty oraz fioletowy. Autorka wolała fioletowy.

    Galeria

    Przypisy

    1. Proszę nie czepiać się że to przerobiona Perydot bo oto mi chodziło ;-;