FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Marych

Cytat1 Uśmiech wszędzie pasuje Cytat2
Biksbit
Biksbit
250px
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje nazywać się kobietą
Kamień Biksbit
Typ klejnotu Beryl
Broń Nowoczesna technologia klejnotów
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie
  • Technika i maszyny
  • Przyjaciele
  • Heliotrop
  • Wrogowie Nieznani
    Motyw Audio
    Jesse Hamel - Gravy in space

    Jesse Hamel - Gravy in space

    Biksbit - Pracowniczka i inżynierka w Oazis. Towarzyszka Heliotrop oraz posiadaczka robotycznego ciała. Stosunkowo młody klejnot. OC użytkowniczki Marych.== Osobowość  ==

    Mimo wiecznego uśmiechu Biksbit nigdy nie jest do końca szczęśliwa, właściwie czuje wszystko co każda istota powinna czuć jednakże nie okazuje tego jakąkolwiek mimiką. Swoje prawdziwe emocje ukazuje słowami...jeśli tylko ma na to ochotę, co sprawia że inni często czują się niepewnie w jej towarzystwie. Cechuje ją chęć do nowych odkryć, często niepokojących i częste zakłopotanie jednakże jest bardzo przyjazna. Takie cechy sprawiają iż Biksbit wciąż powiewa tajemniczością.

    Wygląd

    Biksbit jest średniego wzrostu klejnotem z drobną budową ciała i robotycznymi nogami zaczynającymi się pod kolanami. Ma owalną głowę z spiczasto zaokrąglonym podbródkiem. Jej skóra ma kolor delikatnego fioletu, przypominającego lawendowy i bardzo ciemne purpurowe włosy, prosto ścięte z grzywką.

    Mimika i twarz

    Połowę twarzy Biksbit przykrywają jasnofioletowe okulary. Ma ona mały lekko zaokrąglony nosek, nie wyróżniające się usta, różowe oczy z widocznymi rzęsami i grube, gęste ciemne brwi. Cały czas ma niezmienny uśmiechnięty wyraz twarzy.

    Zdolności

    Biksbit potrafi wycofać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję i bańkować różne przedmioty. Jej specjalną zdolnością jest tworzenie szkła. Posiada robotyczne nogi umożliwiające jej chodzenie po ścianach. Na rękach posiada małe urządzenia dzięki którym może przywołać destabilizator klejnotów bądź panel dotykowy służący jedynie do składania raportów,robienia zdjęć i nagrywania video.

    Relacje

    Heliotrop

    Ona jak i Heliotrop posiadają bardzo nietypowe charaktery dlatego też świetnie się dogadują.

    Ciekawostki

    • Istnieją dwa kolory biksbitów: czerwono krwisty oraz fioletowy. Autorka wolała fioletowy.
    • Nigdy nie zmieniła wyrazu twarzy.
    • Mruga raz na 10 minut.

    Galeria

    Wszystkie prace przedstawiają stary wygląd Biksbit, bardzo za nie dziękuje.