FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Marych

Cytat1 Nie wiem o co ci chodzi! Cytat2
Biksbit
Biksbit
250px
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje nazywać się kobietą
Kamień Biksbit
Typ klejnotu Beryl
Broń Nowoczesna technologia klejnotów p
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie
  • Technika i maszyneria
  • Towarzyszenie Heliotrop
  • Przyjaciele
  • Heliotrop
  • Wrogowie Nieznani
    Motyw Audio
    Ark Patrol - Never

    Ark Patrol - Never

    Biksbit - Pracowniczka i inżynierka w Centrum Laboratoryjno Łączeniowym. Towarzyszka Heliotrop oraz posiadaczka robotycznego ciała. Stosunkowo młody klejnot. OC użytkowniczki Marych.

    Osobowość  

    Wygląd

    Biksbit jest średniego wzrostu klejnotem z drobną budową ciała i robotycznymi nogami zaczynającymi się pod kolanami. Ma owalną głowę z spiczasto zaookrąglonym podbródkiem. Jej dkóra ma kolor delikatnego fioletu, przypominającego lawendowy i bardzo ciemne purpurowe i puszyste włosy związane w obfitego kucyka.

    Mimika i twarz

    Połowę twarzy Biksbit przykrywają jasnofioletowe okulary. Ma ona mały lekko zaookrąglony nosek, nie wyrózniające się usta, różowe oczy z widocznymi rzęsami i grube, gęste ciemne brwi. Najczęściej można ją zobaczyć szeroko uśmiechniętą z lekkkim rumieńcem.

    Zdolności

    Biksbit potrafi wycofać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję i bańkować różne przedmioty. Jej specjalną zdolnością jest tworzenie szkła. Posiada robotyczne nogi umożliwiające jej chodzenie po ścianach. Na rękach posiada małe urządzenia dzięki którym może przywołać destablilzator klejnotów bądź panel dotykowy służący jedynie do składania raportów,robienia zdjęć i nagrywania video.

    Relacje

    Heliotrop

    Ciekawostki

    • Istnieją dwa kolory biksbitów: czerwono krwisty oraz fioletowy. Autorka wolała fioletowy.
    • Nigdy nie płakała ze smutku.
    • Nie potrafi nazwać kogoś brzydkim, nawet jeśli ktoś rzeczywiście nie grzeszy urodą.

    Galeria

    Przypisy