FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

Cytat1 Chciałabym cię przeprosić za Heliotrop... Cytat2
Biksbit do Heliodor
Biksbit
250px
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
Kamień Biksbit
Typ klejnotu Beryl
Broń Nowoczesna technologia klejnotów
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie
  • Technika i maszyneria
  • Służenie i towarzyszenie Heliotrop
  • Przyjaciele
  • Heliotrop
  • Wrogowie Nieznani
    Motyw Audio
    Biksbit - jest wierną sługa Heliotrop. Stosunkowo młody klejnot w porównaniu do swojej zwierzchniczki, posiada ponad 500 lat. Niegdyś ważny szpieg i specjalistka od techniki w Homeworld.

    Osobowość  

    Biksbit idealnie pasuje do powiedzenia jakim jest "nie oceniaj książki po okładce". Wydaje się ona z wyglądu ponura i groźna, jednak w środku jest naprawdę ciepłą i kochającą osobą. Stara się utrzymać w tajemnicy jej rzeczywisty charakter co jednocześnie czyni ją osobą i dwóch obliczach. Stara się udawać osobę twardą, bezuczuciową i bezwzglądną, mimo wszystkich starań bez problemu można jednak zauważyć na jej twarzy współczucie, przerażenie i smutek.

    Wygląd

    Biksbit jest mniej więcej wysokości Perydot i podobnie jak ona wcześniej nosi aktualnie wzmacniacze kończyn.

    Zdolności

    Biksbit potrafi zmienić kształt,wycofać się do formy klejnoty, tworzyć fuzję i bańkować różne przedmioty. Jej specjalną zdolnością jest tworzenie szkła. Wzmacniacze kończyn służą jej głównie do obrony i ucieczki. Ochraniacze na nogi mają prawdopodobnie zastosowanie antygrawitacyjne, gdyż Biksbit może w nich chodzić po ścianach. Palce mogą wyświetlać panel holograficzny, mający możliwość nagrywania dźwięków. Mogą być też być używane jako śmigło i unosić właściciela w powietrze.

    Relacje

    Heliotrop

    Ciekawostki

    • Istnieją dwa kolory biksbitów: czerwono krwisty oraz fioletowy. Autorka wolała fioletowy.

    Galeria

    Przypisy