FANDOM

Bizmut
Bizmut.png
OC SZaROXa
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Bizmut
Typ klejnotu Metal
Broń Pistolet
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność
  • Przedszkole (Dawniej)
  • Przyjaciele
  • Agat
  • Spessartyt
  • Osobowość

    Bizmut ma duże poczucie humoru i jest przyjaźnie nastawiona do całego świata, lecz do nieznanych podchodzi z dystansem. Agat traktuje ją jak wybawcę, którym tak naprawdę jest, bo to ona znalazła i pomogła.Bizmut mimo długich nalegań Spessartyt.

    Wygląd

    Skóra Bizmut jest ciemno granatowa, a jej oczy są czarne z fioletowymi tęczówkami i różowymi źrenicami. Ma również krótkie, czarne włosy z równo ściętą grzywką, a ubiera się w neonowo różową bluzkę, która prawie cała przykryta jest ozdobnym kołnierzem, na którym widnieje symbol gwiazdy z trzema kropelkami. Nosi również mini spódniczkę w kolorze pastelowego fioletu, na którą zakłada ozdobny, kolorowy tren, na którym również jest symbol gwiazdy.

    Broń i zdolności

    Wszystkie Klejnoty mają umiejętność przywołania broni, zmiany kształtu i wycofania się do swoich klejnotów po doznaniu ran aby je uleczyć. Bizmut może przywołać swoją broń - Pistolet jednostrzałowy, który może powiększyć do gigantycznych rozmiarów i zadać cios ostateczny "Tiro Finale!" co oznacza "Strzał Ostateczny!" z włoskiego.

    Pistolet Bizmut.png

    Ciekawostki

    • Zna Włoski.
    • Uwielbia ostre jedzenie.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki