FANDOM

Blue Topaz - to klejnot pochodzący z Homeworld ,"narodziła się" około 2000 lat temu.

Niebieski Topaz
Blue Topaz
OC użytkownika Gizmonyks
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Niebieski Topaz
Typ klejnotu Krzemian
Broń Mroźny Wiatr
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowe Klejnoty
Przyjaciele
  • Kryształowe Klejnoty
  • Obsidian
  • Wrogowie Rada Homeworld

    Ogólnie

    Blue Topaz to klejnot BARDZO wesoły. Kocha wszystko co żyje i jest bardzo ufna, często wpada przez to w kłopoty. Nosi lekki, letni strój, mimo, że jest dosyć mroźnym klejnotem.

    Wygląd

    Blue Topaz nosi jednoczęściowy strój, który składa się z górnej części podobnej do pierwszego stroju Perły ,jego dolna część to spódniczka, która kończy się w połowie bioder .Ma ona długie włosy sięgające do piersi. Ma niebieskie oczy i okrągłe usta. Jej nos jest mały i trochę okrągły. Nie nosi butów.

    Zachowanie

    Blue Topaz to bardzo wesoły klejnot, praktycznie usta jej się nie zamykają. Uwielbia się fuzjować i jest wyjątkowo ufna. Stara się nie zaszkodzić żadnemu klejnotowi, ale nie pozwala na inwazje Homeworld na Ziemię. Kiedy Ziemia została zniszczona Blue Topaz dołączyła do Kryształowych Klejnotów. Niestety nie na długo, ponieważ kilka dni później pojmano je a ona sama wraz z Morganit uciekły.

    Umiejętności

    Bronią Blue Topaz jest Mroźny Wiatr. Potrafi ona również latać dzięki Motylim Lodowym Skrzydłom.

    Klejnot

    Klejnot Blue Topaz to Niebieski Topaz. Jest to klejnot urodzinowy dla grudnia. Ma on okrągły kształt i 4 srebrne kule na "rogach". Znajduje się on na jej plecach.

    Ciekawostki

    • Na początku miała ona być Żółtym Topazem, dlatego ma dosyć letni strój.
    • Jest przeciwieństwem Obsidian.
    • Stworzyłem ją, ponieważ sam urodziłem się w grudniu.
    • Skrzydła motyla również są z designu Żółtego Topazu.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki