FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Piąta05

Cytat1.png Wybacz. Chciałam uniknąć szarży pewnego cymbała. Cytat2.png
do lolit
Boleit
Boleit.jpg
Przezwiska Świerszcz
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie posiadają płci, lecz woli być nazywana kobietą
Kamień Boelit
Broń Magiczne jojo
Status Aktywna
Wrogowie Diamenty
Debiut Mroczne przejście
Aktor Agnieszka Fajhauer
Boleit - (ang. Boleite) OC użytkowniczki Piąta05. Pochodzi z Homeworld, jej wiek nie jest znany. Przez długi czas wierzyła, że Obsydian(05)  był jedyną nadzieją dla klejnotów, pomimo jego agresywnych metod w osiąganiu swoich celów.

Jednak Boleit w końcu zrozumiała, że ona i reszta Sfory nic nie znaczą dla Onyxa. Opuściła Sforę.

Osobowość

Miła i ładna dziewczyna, która bardzo chce się zaprzyjaźniać. Jest bardzo odważną, buntowniczą, spostrzegawczą i pewną siebie młodą dziewczyną. Zachowuje się jednak całkowicie inaczej w stosunku do osób którym ufa, niż do tych, których nie znosi. Jest też poważna, stosuje lakoniczne wypowiedzi i mówi wtedy, gdy jest pewna, że ma rację. Jej ambicja i siła sprawiają, że trudno jej zaimponować, jest kimś na wzór średniowiecznej feministki - nie znosi faktu, że mężczyźni traktują ją z pobłażaniem, sprzeciwiają jej się czy ją wyśmiewają, jest też bardzo zaradna i samodzielna. Lubi wygrywać i pokazywać innym swoje możliwości, a gdy wytyczy sobie cel, zrobi wszystko, aby go osiągnąć. Potrafi być czuła i wyrozumiała oraz postawić się w sytuacji danej osoby. Jest też troskliwa i walczy w obronie przyjaciół. Często posługuje się intrygą i manipulacją. Mało kto jest w stanie ją zrozumieć. Nie miała z tego powodu przyjaciół. Boleit jest poważną dziewczyną posługującą się oschłymi dowcipami. Uważała, że ludzie i kryształy  nigdy się nie dogadają. Tym samym dołączyła do Sfory myśląc, że przebywanie w gronie klejnotów takich jak ona, pozwoli jej znaleźć swoje miejsce na świecie. Zrobi wszystko, by pomóc swojej rasie, bez względu na ponoszone koszty Ma też rozmaite, niszczycielskie fantazje.

Wygląd

Boleit jest niezbyt wysokim klejnotem o lekko sinej cerze. Ma granatowe oczy i niebieskie włosy. Jej oczy mają wyraźne rzęsy, a pod oczami widoczne są piegi, jej usta są pełne. Nosi czarną bluzkę zasłaniającą środkowy palec, po środku bluzki znajduje się granatowy pas. Niżej znajdują się błękitne leginsy na ¾ i granatowe baletki. We włosy ma wpięty biały kwiat.

Broń i umiejętności

Boleit rzadko korzysta ze swojej broni - magicznego joja.

Broń ta posiada zdolność hipnozy, Boleit może zahipnotyzować wroga po czym może go solidnie uderzyć.

Super szybkość - dzięki zdolności aerokinezy boleit jest bardzo szybka.

Wystąpienia

Mroczne przejście (debiut)

W matni

Porwanie

Pseudonim

Pseudonim Boleit brzmi świerszcz. Zyskała taki przez swoje umiejętności- jest świetną akrobatką. Jest w stanie skakać na imponujące wysokości, by po chwili szybko i gwałtownie uderzyć w ziemię tworząc falę uderzeniową. Używa swoich nóg do walki wręcz, aby zadawać potężne kopnięcia, co pokazała podczas walki z gangsterem  dwukrotnie wyższym od niej. Kiedy razem z zespołem walczyła z Graniakiem, kopnęła część filaru, wprost na przeciwnika, pokazując jak niezwykle silne są jej odnóża.Dzięki swoim nogom, może z łatwością amortyzować upadki. Wykazała również, że zna podstawowe zasady sztuk walki i walki wręcz.

Ciekawostki

  • Ma uczulenie na eukaliptusy.
  • W pierwszych planach miała być Kyatnitem

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki