FANDOM

Bornit
Bornit by SapperiXd.png

Rasa Fuzja
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Nie ukazano
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci (częściowo)
Zajęcie Pogodzenie Amazonit i Brazylianit (dawniej)
Przyjaciele Kryształowi Rebelianci

Jaspis *

Awenturyn *

Wrogowie Brak
Debiut Podróż pełna fuzji
Bornit - fuzja Kremowej Perły i Angel Aury Kwarc*. Zadebiutowała w dziewiątym odcinku serii Ziemia i Kosmos.

Wygląd

Bornit ma fioletowy odcień skóry oraz dwie pary oczu, z czego jedna jest fioletowa, a druga czarna. Jej długie, falowane włosy są koloru różowego. Fuzja nosi fioletowy kombinezon z symbolem Niebieskiego Diamentu, granatowe buty oraz szaroniebieskie rękawiczki. Do jej włosów przypięta jest niebieska kokarda.

Osobowość

Bornit to śmiała, odważna i równocześnie delikatna fuzja. Jest perfekcjonistką, dba o szczegóły. Kocha swoich przyjaciół i jest w stanie zrobić dla niej wszystko. Nie znosi, gdy się kłócą. Stara się być dla wszystkich miła.

Relacje

Brazylianit i Amazonit *

Traktuje je jak swoje młodsze siostry, ona jest tą najrozważniejszą z nich wszystkich. Nie lubi, gdy zachowują się wobec siebie agresywnie, próbuje je za wszelką cenę pogodzić. Fuzje szanują ją. Mimo wszelkich problemów kocha je i nie jest w stanie się na nie gniewać.

Zoisyt i Pistacjowa Perła

Są przyjaciółkami.

Broń i umiejętności

Bornit posiada standardowe umiejętności klejnotu tj. bańkowanie, tworzenie fuzji, przywoływanie broni oraz odsyłanie swojego ciała do formy klejnotu. Jej bronią są pałeczki Angel Aury oraz włócznia Kremowej Perły. Jej połączona broń nie została ukazana.

Skrzydła

Jej skrzydła są niebiesko-fioletowo-różowe i przypominają skrzydła papugi.

Szarża

Bornit potrafi zwinąć się w tęczową kulkę i naładować szarżę, by atakować przeciwników.

Klejnot

Klejnotami Bornit są klejnoty Kremowej Perły i Angel Aury Kwarc*. Są one niebiesko-fioletowo-różowe. Klejnot Angel Aury znajduje się na jej prawym policzku, a klejnot Kremowej Perły na jej szyi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki