FANDOM

Brak wyjścia cz.2 jest czwartym odcinkiem z serii Przygody Mike'a.

Streszczenie

Topaz i Goodletite zostały uwięzione w jednym pomieszczeniu i ciągle się kłócą.

Fabuła

Topaz i Goodletite upadły na podłogę. Rozglądały się dookoła. Dostrzegły, że sufit się zatrzasnął. Obie popatrzyły na siebie.

-No pięknie, oczywiście musiałam zostać tu uwięziona z TOBĄ! - wrzasnęła Topaz przewracając oczami.

-Tak, a ja z TOBĄ - odpowiada niebiesko-fioletowa.

-Dziewczyny! Nic wam nie jest?! Wszystko gra? - pyta Daisy.

-Taa, tylko, że tu utknęłam! - krzyknęła żółta.

-Ze mną! - dodała niższa.

-Taa... z TOBĄ.

Dookoła leżały rzeczy Mike'a porozrzucane po całej klatce. Topaz ujrzała jakąś poniszczoną i grubą księgę ze zdjęciem z Daisy, Goodletite, Topaz oraz Spektrolit w ciąży. Wszystkie pozowały z zabawnymi wyrazami twarzy. Matka Mike'a śmiała się. Nagle Letytka wyrwała jej notes z rąk.

-To moje... z mojego kuferka... nie powinnaś tego ruszać! - warknęła kładąc książkę obok siebie. Usiadła na podłogę z twarzą w kolanach.

-Oczywiście! Gdy musimy współpracować tobie zbiera się na beczenie! Ogarnij się dziewczyno! - drze się Topaz.

-Topi! To nie było miłe! - uderzał w podłogę Mike. - Ja i Stokrotkowa postaramy się was jakoś wydostać!

-Ale wam się śpieszy... - przewraca oczami.

Daisy wbijała w sufit wachlarz. Raz nawet go specjalnie powiększyła, jednak nie dało to żadnego rezultatu.

-Daj mi tę lekturę... musimy współpracować! - podeszła, ale Goodletite złapała pamiętnik. Wtedy żółta złapała go z drugiej strony. Szarpały się o niego, gdy nagle rozerwały go. Kartki porozlatywały się wszędzie. Na nosie Topaz wylądowała kartka. Wzięła ją i przeczytała na głos.

"Jestem nikim, każdy traktuje mnie jak przemądrzałą dziewczynkę. Daisy się mną nie przejmuje, Topaz ma mnie w nosie... tylko S̶p̶e̶k̶t̶r̶o̶l̶i̶t̶ (aktualnie) Mike o mnie dba. Kocham̶ j̶ą̶ go. Tylko on o mnie myśli. Jestem najgorszym Goodletitem na świecie. Gdyby nie mój kochany chłopiec... co ja bym tu robiła... on mnie tu utrzymuje. Z moją rodziną... z nami... z Sunset Gems. Pokłóciłam się dzisiaj z Topaz. Nazwała mnie nikim... ma racje, chyba niedługo ucieknę..."

Żółta otworzyła szeroko oczy. Spojrzała na przyjaciółkę.

-Ja... nie wiedziałam, że to cię rani... Nie okazywałaś żadnych uczuć... Ja... Przepraszam.

Popłakały się. Podeszła do niej i uściskała ją. Posprzątały wspólnie kartki i rozejrzały się rozmyślając, jak się stąd wydostać.

-Głównie w takich pomieszczeniach są tajne przejścia i przyciski... Hej! Wy na górze! Poszukajcie czegoś! - wrzeszczy Letytka.

Rozglądali się przez 10 minut. Mike znalazł dźwignie. Przeciągnął ją. Ze ścian dolnego pomieszczenia (podłoga i sufit też) wyszły ostre kolce i pomieszczenie ściskało się. Dziewczęta złapały się za ręce. Nie było żadnego wyjścia.

Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki