FANDOM

Brazylianit
Brazylianit by SapperiXd

Nie umiem
Przezwiska Brazylka
Rasa Klejnot (Fuzja)
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Hełm z piłą
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci (częściowo)
Przyjaciele Zoisyt*

Angel Aura Kwarc*

Awenturyn *

Niebieski Apatyt

Kremowa Perła

Pistacjowa Perła

Bornit

Wrogowie Amazonit * (dawniej)
Debiut Podróż pełna fuzji
Brazylianit - fuzja Jaspisu i Zielonego Agatu.

Wygląd

Brazylianit ma jasnozieloną skórę w pręgi o ciemniejszym odcieniu. Na jej twarzy znajdują się pełne usta, nos Jaspis i jedna para oczu z żółtymi tęczówkami. Ma dwie pary rąk, na każdej z nich nosi rękawiczki z przecięciami w miejscach palców. Nosi zielono-żółty top z białym rombem na środku. Jej szorty są koloru żółtego a rajstopy zielonego. Na kolanach można zauważyć romby.

Osobowość

Brazylianit jest fuzją głośną i zabawną. Nie lubi, gdy ktoś ma o niej złe zdanie. Łatwo wyprowadzić ją z równowagi, gdy jest zdenerwowana potrafi stracić nad sobą kontrolę i rozszarpać kogoś na strzępy.

Relacje

Amazonit *

Nie spodobało jej się to, że Amazonit miała o niej złe zdanie. Chciała za wszelką cenę z nią walczyć. Dzięki Bornit pogodziły się.

Bornit

Lubi ją. Jest jej wdzięczna za to, że naprawiła jej relację z Amazonit.

Kremowa Perła

Lubi ją.

Angel Aura Kwarc*

Lubi ją.

Awenturyn *

Lubi ją.

Niebieski Apatyt

Lubi go.

Zoisyt*

Lubi ją.

Pistacjowa Perła

Lubi ją.

Broń i umiejętności

Brazylianit posiada standardowe umiejętności klejnotów Ery 1, takie jak przywołanie broni, bańkowanie przedmiotów, regeneracja, zmiana kształtów oraz tworzenie fuzji. Jej bronią jest hełm z wbudowaną piłą - połączenie hełmu Jaspis i shurikena Agat. Potrafi założyć go na rękę i stworzyć rękawicę.

Szarża

Brazylianit - tak jak Jaspis - posiada umiejętność zwijania się w kłębek i naładowania szarży.

Klejnot

Klejnotami Brazylianit są klejnoty Zielonego Agatu oraz Jaspisu. Klejnot Jaspis położony jest na jej prawym biodrze, a klejnot Zielonej na klatce piersiowej. Są one w odcieniach zieleni.

Galeria

Jeśli chcesz ją narysować, nie zabraniam!