FANDOM

Bursztyn
Bursztyncia

Obrazek nie jest mój, ale autor udzielił zgody na użycie.

Przezwiska *Bursztynek (Perła)
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazwaniu jej kobietą
Kamień Bursztyn
Broń Kusza
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowe klejnoty
Zajęcie Obrońca ziemi
Przyjaciele *Perła
  • Granat
  • Amethyst
  • Steven
  • Perydot
  • Lapis lazuli
Wrogowie *Homeworld

Wygląd

Bursztyn to wysoki klejnot o sylwetce podobnej do Jaspis. Ma jasne blond włosy. Posiada ziemną cerę z jasnymi plamkami, nosi brązowe spodnie oraz pomarańczową koszulkę na ramiączkach która nie jest długa bo dosięga tylko do brzucha. Ma piękne brązowe oczy.

Osobowość

Bursztyn jest zabawna i ruchliwa. Lubi żartować z innych. Czasem gdy jest smutna pociesza się sama. Ma dużo przyjaciół oraz znajomych, jest bardzo przyjacielska i lubi pomagać.

Historia

5000 lat temu w Homeworld narodziła się Bursztyn. Miała służyć jako obrońca Homeworld i sługa diamentów lecz przypisano ją do pilnowania wejścia do Homeworld. Pewnego dnia postanowiła się zbuntować, bo miała dość swojej bezużytecznej pracy w Homeworld, więc poleciała na ziemię, a tam spotkała Kryształowe Klejnoty do których była wrogo nastawiona. Lecz po pewnym czasie, klejnoty przyjęły ją do świątyni i tam zrozumiała, że kryształowe klejnoty nie są takie złe na jakie wyglądają. Z tego powodu przystąpiła do nich. Już nigdy nie wróciła do Homeworld bo podobało się jej na ziemi.

Relacje

Kryształowe klejnoty

Na początku była do nich wrogo nastawiona, ponieważ w Homeworld uczyli ją że rebelianci nigdy nie są dobrzy. Lecz po przylocie na ziemię polubiła je i przystąpiła do nich z powodu, że nie miała się gdzie podziać na planecie jaką jest ziemia.

Homeworld

Na początku kochała w nim przebywać, lecz po pewnym czasie zwątpiła w niego, więc poleciała na ziemię, i do tego czasu skrywa do niego wielką nienawiść,chociaż to jej prawdziwy dom.

Lapis Lazuli

broń

Podobnie jak każdy klejnot bursztyn potrafi przywołać broń, w jej przypadku bronią jest wielki miecz.

Władanie grawitacją

Bursztyn potrafi także władać grawitacją, podnosić przedmioty i deformować grawitację.

Klejnot

Klejnot bursztyn jest w kształcie owalu. Jest Jasnopomarańczowy w żółte kropki. Znajduje się na lewym udzie.

Ciekawostki

  • Nie lubi wody
  • Nie lubi ciastek z dżemem
  • Boi się ciemności