FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Scarlett221

Cytat1 Nienawidzę niespodzianek. Cytat2
do Perły Żurawinowej
Celestyn - OC Scarlett221. Klejnot z Homeworld, ma przeszło 5000 lat.
Celestyn
Celestyn.1.0

Celestyn.2.0

Przezwiska Celcia
Rasa klejnot
Płeć Klejnoty nie posiadają płci
Kamień Celestyn
Broń Parasolka
Status Aktywna
Motyw Audio https://youtu.be/YzO5CsEXxYs
Aktor Julia Kołakowska

Osobowość

Celestyn jest bardzo nieśmiałym oraz małomównym klejnotem, nikomu nie wadzi. Jest cichą samotniczką, która w większości woli pozostawać w cieniu. Niekiedy, wykazuje postawę agresywno-defensywną. Z czasem staje się bardziej otwarta,  nie jest złym czy 'zimnym' człowiekiem, a po prostu uważa na to z kim się zaprzyjaźnia. Prócz tego jak widzimy na wielu przypadkach, nie cierpi "luzaków", a także mody. Jest jak drzemiący wulkan: na co dzień grzeczna, miła, żyjąca zgodnie z zasadami moralnymi, pomagająca innym w problemach, ale potrafi wybuchnąć też złością. Zwykle chodzi spięta, rzadko potrafi się wyluzować jednak uważa, się za zabawną i wyluzowaną osobę. Jest zamknięta w sobie i nie lubi kontaktu z innymi klejnotami. Od zawierania przyjaźni i spędzania czasu z innymi woli książki i naukę do której bardzo się przykłada i nie robi prawie nic innego. W młodości również poświęcała większość czasu na naukę, lecz miała kilka koleżanek, dąży do życiowego sukcesu. Jest też uzdolniona artystycznie: gra na gitarze i skrzypcach, oraz potrafi ładnie śpiewać.Jej największą fobią jest zakopanie żywcem.

Wygląd

Celestyn jest stosunkowo niskim klejnotem o mlecznej skórze. Jej oczy są koloru niebieskiego. Nosi błękitną koszulkę z granatowym nadrukiem rombu, jej spodnie są tego samego koloru co bluzka. Nosi białe buty oraz ma niebieskie, długie włosy zasłaniające lewe oko.

Klejnot ma sześciokątną fasetę i ma różne odcienie niebieskiego.

Historia

Perła Żurawinowa oraz Celestyn, jeszcze jako małe klejnoty, poznały się i zaprzyjaźniły ze sobą . Jak wspomina ta druga, obie bawiły się świetnie, będąc dla siebie niczym "Małe stado". Perła nadała swej przyjaciółce przezwisko Celcia, gdyż imię Celestyn brzmiało zbyt dziwaczne jak na tak zwyczajną, wesołą i otwartą dziewczynę, jaką była jej nowa znajoma. Natomiast Perła zyskała pseudonim "Żurawinka", który jest skrótem jej imienia.

Styl walki

Celestyn nie jest walecznym klejnotem, lecz mimo to ma dużo siły stara by emocje nie wzięły góry, często atakuje z zaskoczenia. Potrafi rzucać na duże odległości czy też jest bardzo dokładna w uderzeniach.

Taniec

Jej taniec to połączenie hip-hopu z baletem. Jej ruchy są energiczne i płynne, potrafi nienaturalnie wygiąć ciało

Umiejętności

Jak każdy klejnot ma zdolność wycofania się do klejnotu, tworzenia baniek czy też wyciągania broni.

Celestyn ma moc manipulacji nad swoim ciałem, która umożliwia mu zmienić kształt, rozmiar i długość każdej części ciała.

Płynnie posługuje się językiem angielskim i francuskim.

Słabości

Celestyn myśli że jest taka jaką ją opisują - dlatego stara się by wszyscy ją lubili.

często przez swoją bujną wyobraźnie wyolbrzymia problemy i odbiera sytuację inną niż ona jest naprawdę.

Galeria

Celestyn.2.0

aktualny wygląd

Celestyn.1.0

debiut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki