FANDOM

Chalkantyt
250px
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Nie ukazano
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele Zielony Agat

Kremowa Perła

Wrogowie Brak
Debiut Lekcja Łączenia
Chalkantyt - fuzja Niebieskiego Apatytu, Rubelit i Cytryn.

Wygląd

Kolor skóry fuzji jest fioletowo-niebieski. Posiada ona rozczochrane, ciemnoniebieskie włosy oraz dwie pary oczu, jedna niebiesko-brązowa, a druga brązowo-niebieska. Ma ona 2 pary rąk. Nosi ciemnoniebieski-pomarańczowy top, a pod spodem brzoskwiniowy kombinezon. Nosi długie ciemne buty do kolan oraz ciemnoniebieską spódnicę.

Osobowość

Chalkantyt jest fuzją aktywną i wesołą. Potrafi jednak zachować powagę. Uwielbia żarty i dobrą zabawę. Chętnie współpracuje z innymi.

Relacje

Zielony Agat

Agat jest trochę zazdrosna o to, że Bursztyn pierwsza połączyła się z Apatytem. Lubi fuzję.

Kremowa Perła

Perła tak samo jak Agat jest zazdrosna o to, że to Bursztyn pierwsza połączyła się z Apatytem. Fuzje bardzo lubi. Uważa ją za kogoś wyjątkowego i innego.

Broń i umiejętności

Fuzja posiada podstawowe umiejętności Klejnotu Ery 1, tj. przywoływanie broni, bańkowanie przedmiotów, zmiana kształtu, regeneracja i tworzenie fuzji.

Kriokineza

Fuzja potrafi kontrolować lód, tak jak Niebieski.

Pirokineza

Fuzja potrafi kontrolować ogień, tak jak Rubelit.

Elektroineza

Fuzja potrafi kontrolować prąd. Ta umiejętność to połączenie pirokinezy Rubelit oraz kriokinezy Niebieskiego.

Przechodzenie przez ściany

Fuzja tak samo jak Cytryn potrafi przechodzić przez ściany.

Reszta umiejętności nie została ukazana.

Klejnot

Chalkantyt posiada trzy Klejnoty: Rubelit, Cytryn i Apatytu. Klejnoty Cytry i Rubelit znajdują się na jej plecach, a Apatytu w miejscu jego pępka. Są w odcieniach niebieskiego.

Ciekawostki

  • Była dowodem na to, że Apatyt potrafi się łączyć.