FANDOM

Chalkantyt
Chalkantyt by MakorXd (bez tła).png
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć preferuje być nazywana kobietą
Kamień Chalkantyt
Broń ???
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele KR
Debiut Kryształowi Rebelianci odc.4 - Lekcja Łączenia
Chalkantyt jest fuzją Niebieskiego Apatytu, Rubelit i Cytryn.

Wygląd

Kolor skóry fuzji jest jasnofioletowy. Posiada ona rozczochrane, granatowe włosy oraz dwie pary oczu (w jednej oczy są fioletowe i pomarańczowe, a w drugiej na odwrót). Ma ona 2 pary rąk. Nosi granatowo-pomarańczowy top,a pod spodem fioletowawy kombinezon. Jej granatowa spódnica jest dosyć krótka. Nosi długie ciemne buty do kolan.

Osobowość

Chalkantyt jest dosyć szalona i nadpobudliwa. Czasami jednak potrafi zachować powagę. Trudno ją uspokoić. Zawsze pragnie coś rozwalić.

Relacje

Zielony Agat

Agat jest trochę zazdrosna o to, że Bursztyn pierwsza połączyła się z Apatytem. Nie do końca przepada za tą fuzją. Twierdzi, że jest zbyt niebezpieczna.

Kremowa Perła

Perła tak samo jak Agat jest zazdrosna o to, że to Bursztyn pierwsza połączyła się z Apatytem. Fuzje bardzo lubi. Uważa ją za kogoś wyjątkowego i innego.

Umiejętności

  • Kriokineza
  • Gibkie ciało
    • Potrafi niemożliwie wygiąć swoje ciało (np. noga na obrazku)

Reszta umiejętności nie została ukazana.

Broń

Broń Chalkantyt jest nieznana, ponieważ Apatyt nie potrafi aktywować swojej broni.

Klejnot

Klejnoty.png

Chalkantyt posiada 2 klejnoty, Bursztyn i Apatytu. Klejnot Bursztyn znajduje się na jej plecach, a Apatytu na jej brzuchu (klejnoty się nie rodzą więc nie można nazwać tego pępkiem). Są w odcieniach niebieskiego.

Ciekawostki

  • Była dowodem na to, że Apatyt potrafi się łączyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki