FANDOM

Cytat1 Razem zdziałamy więcej Cytat2
Chryzokola do Cytryn
Chryzokola
Chryzia by Magi
Przezwiska
  • Czryzia
  • Kola
  • Ta ważniejsza
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Chryzokola
    Typ klejnotu Krzemian
    Broń Miecz
    Status Aktywna (w fuzji)
    Drużyna/Przynależność Drużyna Amazonek
    Zajęcie Nieznane
    Przyjaciele
  • Cytryn (partnerka)
  • Krystobalit
  • Menolit
  • Motyw Audio
    Aktor Magdalena Wasylik

    Chryzokola (ang. Chrysocolla) - jedna z członkiń drużyny Amazonek. Klejnot, partnerka Cytryn oraz przyjaciółka Krystobalit i Menolit. Razem z Cytryn tworzy fuzję - Szmaragd.

    Osobowość

    Chryzokola jest wyluzowana i porywcza. Zawsze potrafi rozluźnić atmosferę i ze wszystkim obchodzi się z luzem i spokojem. Jest otwarta na nowe znajomości, lubi to ponieważ jest duszą towarzystwa. Lubi żartować czasem nawet przesadza z żartami. Wyzywki i obrazy nic jej nie robią ponieważ nie jest wrażliwą osobą, jednak sama lubi czasem przezywać innych. Zazwyczaj jest spokojna jednak gniew jest u niej często spotykany. Bardzo troszczy się o tych których kocha a najbardziej o Cytryn w której jest zakochana.

    Wygląd

    Chryzokola ma blado cyjanową skórę i rozczochrane, ciemno turkusowe włosy, jedna strona głowy jest wygolona. Jej oczy są ciemno turkusowe. Nosi luźny t-shirt odsłaniający jej brzuch, w dwóch kolorach, ciemno turkusowym i zwykłym turkusowym, podobnie jest na jej szortach które są szersze przy nogach. Nosi białe buty na wysokim koturnie przez co wydaje się wyższa od Cytryn jednak bez butów jest od niej o pół głowy niższa. Jej klejnot znajduje się na odsłoniętym brzuchu, w miejscu pępka.

    Historia

    Narodziny

    ...

    Biały Diament

    Chryzokola została przeniesiona z kolonii Różowego Diamentu do Białego. Przydzielono jej podobną pracę do zajęcia Rubinów ochrony jednak Praca Chryzokoli różniła się tylko tym że musiała uczyć walki.

    Poznanie Cytryn

    Chryzokola została przyprowadzona do Białego Diamentu i przydzielono jej Cytryn którą musiała się zająć. Morski Klejnot zakochał się w niej już od pierwszego wyjrzenia i oprowadzała ją z rumieńcem na twarzy. Cytrynka to zauważyła i także się rumieniła. Dwa klejnoty zostały bardzo dobrymi przyjaciółkami. Pewnego razu Chryzokola zaprosiła Cytryn do tajnego miejsca o którym tylko ona wie ponieważ nie chciała zostać przyłapana. Kwarc oraz Krzemian usiadły obok siebie i rozmawiały. Chryzokola przerwała tę rozmowę i powiedziała:

    Cytat1 Cytryn, musisz wiedzieć że nie jesteś dla mnie zwykłą przyjaciółką , jesteś wyjątkowa i piękna, kiedy na Ciebie patrzę mam ochotę rzucić wszystko, podbiec do Ciebie i Cię przytulić, każdego dnia promieniejesz, jesteś niesamowita, kocham cię Cytat2

    Cytryn zarumieniła się i nic nie mówiąc złapała Chryzokolę za głowę i pocałowała ją. Razem spędziły cały wieczór. Klejnoty spotykały się codziennie. Były jak papużki nierozłączki. Jedno że spotkań zakończyło się czymś niesamowitym. Tym razem to żółty klejnot zaprosił Chryzokolę do tajemniczego miejsca. Wywołała ona muzykę dzięki audiokinezie i zaprosiła Chryzie do tańca. Cytryn złapała ją z talię a ta za ramię i tańczyły robiły piruety i tańczyły różne style. W końcu Chryzokola zaczęła się obracać i potknęła się ale Cytryn złapała ją i obie zaczęły się śmiać aż nagle zaświeciło się i powstała ich fuzja. Szmaragd zaskoczona całym wydarzeniem natychmiast się rozłączyła. Oba klejnoty śmiały się i dalej tańczyły. Nawet nie zauważyła tajemniczego klejnotu który miał je szpiegować. Tajemniczy klejnot natychmiast pobiegł Białego Diamentu i powiedział o okropnym wydarzeniu, ta zareagowała bardzo źle. Natychmiast kazała obu klejnotom przyjść do siebie. Nakrzyczała na nie i chciała je roztrzaskać za paskudny występek. Ponownie połączyły się w Szmaragd U ukradła ona dziwną maszynę latającą aby uciec z Homeworld. Tak zakończył się jej pobyt w Macierzystym Świecie.

    Dalsze przygody

    Chryzokola oraz Cytryn jako Szmaragd leciały szukając odpowiedniej i ładnej planety do zatrzymania się. Nic jej się nie podobało jednak Ziemia przypadła jej do gustu. Poleciała więc na Ziemie i zamieszkała w lesie deszczowym. Bardzo jej się podobał klimat oraz wygląd owego lasu więc postanowiła wybudować tam sobie bazę oraz miejsce do odpoczynku. Szmaragd często rozłączała się aby oba klejnoty mogły porozmawiać i bawić się razem.

    Zapoznanie z Kryształowymi Klejnotami

    Pewnego dba postanowiła użyć teleporteru który znajdował się nie daleko jej bazy. Teleportowała się w różne miejsca i za każdym razem była zafascynowana każdym miejscem. Jednakże nic nie spodobało jej się tak jak świątynia Kryształowych Klejnotów którą zobaczyła podczas jednej z podróży. Jej ciekawość była tak wielka że postanowiła zobaczyć czym właściwie jest to wspaniałe miejsce. Weszła do środka i była podekscytowana wyglądem oraz budową świątyni jednak wszystko zmieniło się gdy nagle ktoś wyszedł z pokoju. Była to wysoka czerwonoskóra postać z ciemnymi kwadratowym włosami i okularami na twarzy. Granat nie zdawała sobie sprawy że ktoś znajduje się w świątyni ale zauważyła że coś poruszyło się przy ścianie, aktywowała rękawice i cicho podeszła do tajemniczego ktosia. Gdy zobaczyła Szmaragd, przestraszyła się i złapała ją za rękę, zaczęła wypytywać skąd jest i co tu robi. Szmaragd była tak przestraszona ze po prostu się rozłączyła, Granat była mile zaskoczona. Dwa małe klejnoty bały się spojrzeć na Granat jednak ta przekonała je że nie chce im nic zrobić. Tym czasem reszta Kryształowych Klejnotów wróciła z misji. Wszystkie bardzo ciekawe ich bytem, miło przywitały się i zaprzyjaźniły, nawet zaproponowano im wstąpienie do drużyny jednak grzecznie odmówiły. Pożegnały się i wróciły do bazy już jako Szmaragd, i tam spotkały tajemniczego gościa (reszta historii w artykule o Szmaragd)

    Kłótnia z Cytryn

    ...

    Umiejętności

    Chryzokola jak każdy klejnot potrafi przyzwać broń,tworzyć fuzję, zmieniać kształt, bańkować różne że czy oraz odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

    • Cytryn, tworzą Szmaragd,
    • Cytryn i Krystobalit, tworzą Aksynit,
    • Cytryn i Menolit, tworzą Akwamaryn
    • Cytryn, Krystobalit i Menolit, tworzą Skapolit
    • Menolit, tworzą Zaratytyt.
    Chryzokola weapon by Magi

    Miecz Chryzokoli

    Broń

    Jej bronią jest miecz w kolorze jasno cyjanowym. Jest średniej długości i świetnie się nim posługuje. Potrafi wystrzelać pociski kiedy właściciel tego chce.

    Kriokineza

    Jest to moc dobrze opanowana przez Chryzokolę jednak nie jest tak silna jak kriokineza Szafir. Głównie używa jej do zamrażania wody w niewielkim zbiorniku lub wytworzenia małych lodowych broni.

    Chodzenie po chmurach

    Jest to świetna umiejętność którą Krzemian opanował Jest w stanie chodzić po chmurach bez problemu.

    Klejnot

    Wygląd Opis
    Chryzokola gem by Magi

    Jej klejnot znajduje się na brzuchu, w miejscu pępka. Ma kształt łzy a także taką fasetę. Jest w kolorach morskich i turkusowych.

    Ciekawostki

    • Panicznie boi się lawy i ognia, prawdopodobnie przez jej przyzwyczajenie do zimna.
    • Chryzokola uwielbia nowoczesne rodzaje muzyki, najbardziej lubi rap oraz dubstepy.
    • W pierwszych pomysłach była Turkusem jednak po namyśle zmieniłam jej klejnot.
    • Czasami bywa okropnie zazdrosna o Cytryn.

    Galeria

    Jakby ktoś chciał ją narysować, droga wolna :>

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki