FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: SapperiXd

Chryzopraz
niedługo
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Łańcuch
Status Nieaktywna
Zajęcie Niszczenie miast, poszukiwanie KR
Przyjaciele Brak
Wrogowie Wszystko i wszyscy
Debiut Zagubiona
Chryzopraz - fuzja Kremowego Jaspisu i Pistacjowej Perły, która zadebiutowała w dwudziestym piątym odcinku z serii Kryształowi Rebelianci.

Wygląd

Chryzopraz ma dwie pary nóg (jedna jak u normalnego człowieka, a druga pod klatką piersiową) i jedną parę rąk. Dzięki tym kończynom może się swobodnie poruszać, jednak potrafi stać jak normalna osoba. Na dolnej parze nóg posiada skarpety sięgające jej szerokich bioder i małe buty. Druga para nóg również posiada buty, jednak sięgające kolan. Fuzja nosi strój kąpielowy ze znakiem diamentu a na jej rękach widnieją ciemnozielone rękawiczki. Jej włosy opadają na prawą część głowy, reszta jest łysa. Ma dwie twarze, jedna z przodu z ostrymi zębami i ciemnozielonymi oczami a druga z tyłu ze szpiczastym nosem i jasnozielonymi oczami. Wzrostem dorównuje Aleksandryt.

Osobowość

Chryzopraz jest niestabilną fuzją. Uwielbia cudze cierpienie. Zawsze gdy ktoś stanie na jej drodze zostaje zniszczony. Uparcie dąży do celu i nie obchodzą ją konsekwencję jej okropnego zachowania. Kremowy Jaspis więzi w niej Pistacjową Perłę, bo dzięki tej fuzji czuje się silniejsza i wie, że w ten sposób szybciej zniszczy KR i zostawi tylko dla siebie Niebieski Apatyt.

Relacje

Chryzopraz jest dla wszystkich podła, nienawidzi Ziemi i wszystkich istot na niej żyjących.

Broń i umiejętności

Bronią Chryzopraz jest łańcuch. Potrafi utworzyć z niego śmigło i odlecieć. Dodatkowo jest bardzo sprytna co można zauważyć po tym, jak skakała ze skały na skałę.

Wystąpienia

Klejnot

Klejnotami Chryzopraz jest klejnot Pistacjowej Perły i Kremowego Jaspisu. Są jasnozielone.

Galeria

TBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki