FANDOM

Opis

"Co ja narobiłam?!" To pierwszy, a zarazem pierwszy trzy częściowy odcinek "Świata Steven'a Universe'a".

Fabuła

Agat zabańkowała już 15 zakażonych klejnotów w tym dniu.

-To nie może znaczyć nic dobrego… -Zamyśliła się Agat.

Od czasu gdy zbuntowała się przeciwko Homeworld żyło jej się co raz ciężej, a każdy nowy dzień był zupełnie nowym wyzwaniem.

-...Wszystkie te klejnoty nie zasłużyły na taki los! -Z każdym wypowiadanym słowem stawała się coraz bardziej zła i smutna.

Gdy Agat wróciła do tymczasowego domu nagle usłyszała jakiś dziwny dźwięk, a dźwięk ten stawał się coraz bardziej podobny do szlochu.

-Kto tu jest?! -Spytała się przerażona Agat.

-Nie skrzywdzisz mnie? -Zapytał cieniutki, ledwo słyszalny głosik.

-Najpierw się pokaż! -Powiedziała spokojnie Agat.

A gdy to powiedziała z krzaków wyszedł mały bezbronny klejnot.

- N-Na-Nazywam s-się S-Spe-sss-Spessartyt!- Powiedział mały klejnot który trząsł się ze strachu.

-Co się stało? Zgubiłaś się?- Zapytała zaniepokojona Agat.

-Nic nie pamiętam ja ledwo pamiętam jak się nazywam…- Powiedziała Spessartyt tracąc przytomność.

Agat zaprowadziła ją do swojego domu, rozpaliła ognisko, położyła Spessartyt na łóżko i położyła jej porcję kolacji przy łóżku na którym spała.

Spessartyt odzyskała przytomność nazajutrz. Powoli przypominała sobie jak aktywować swój klejnot, bańkować klejnoty oraz zmieniać kształt.

Jesteś bardzo zdolna jak na taki mały klejnot! -Powiedziała Agat, a Spessartyt lekko się uśmiechnęła.

Za trzy tygodnie duet ten był na tyle sprawny że obie pomagały zakażonym klejnotom o wiele szybciej niż Agat kiedykolwiek sobie mogła to wyobrazić, a za 3 kolejne miesiące zdecydowały się na przeprowadzkę na Ziemię.

Poszły do Kindergarten i tam znalazły kolejny klejnot. Nie był zły lecz bojaźliwy więc Spessartyt i Agat chciały się nim zaopiekować. Gdy wróciły do domu Spessartyt zaczęła zwiedzać pokój z wszystkimi zabańkowanymi klejnotami. Niestety przez przypadek uwolniła najgroźniejszy klejnot który był w tym pokoju-Czarny Diament.

Odbańkował wszystkie klejnoty które były w tym pokoju.

Co ja narobiłam!?- Krzyknęła Spessartyt.

Ciąg dalszy nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki