FANDOM

Serial wymyślony przez NickieID. Jego główną bohaterką jest jej gemsona, Albit.

Sezon 1A

Nr. Tytuł Opis
1 Lśniące Kryształy, część 1 Albit dowiaduje się, że na Ziemi są zakażone Klejnoty i chce zrobić co w jej mocy aby się tam dostać.
2 Lśniące Kryształy, część 2 Będą na Ziemi, Albit jest śledzona przez trzy Klejnoty, które próbują ją powstrzymać.
3 Zaufana złota rączka Daniel chcąc zaimponować Albit, postanawia zrobić jej własną pracownię.
4 Klejnoty mają talent Jenna nie jest zachwycona obecnością Lśniących Kryształów, jednak te pokazują jej, co potrafią.
5 Studentka z wymiany Do drużyny Lśniących Klejnotów dołącza nowy członek...
6 Pokażcie, na co nas stać! Podczas próby znalezienia ruin dawnego laboratorium Klejnotów, Nefelin przypadkowo aktuwuje pułapkę.
7 Koszmar Dzienny Zeolit podczas jednej wyprawy znajduje Zmieniacz Snów, jednak doprowadza do uśpienia pozostałych.
8 Wichura Albit poznaje, że potrafi konkrolować wiatr. Do jakiej katastrofy ona dopowadzi?
9 Kąt do wynajęcia Nefelin nie chce dłużej mieszkać pod jednym dachem z Albit, więc stwierdza, że się wyprowadzi.
10 Klita a Świątynia Błękitna Sodalit, chcąc pogodzić swoje przyjaciółki proponuje zbudowanie im Świątyni.
11 Czekając na burzę Nowo znaleziony zakażony Klejnot wymaga deszczu do aktywacji. Albit chce go wywołać.
12 Pokaz fajerwerków Jenna postanawia wkurzyć Zeolit, pokazując jej, że posiada własną "moc".
13 Nieporozumienie Zeolit postanawia zażartować sobie z Albit, a ta w efekcie robi to samo.
14 Błękitny Pomarańcza Podczas kolejnej misji drużyna zostaje rozdzielona, a Sodalit i Stilbit muszą spędzić ze sobą trochę czasu.
15 Gwiazda Muzyki Albit chce wystąpić w konkursie wokalnym. Daniel ją do tego zachęca, jednak Nefelin jej tego odradza.
16 Miód Malina Lśniące Kryształy natykają się na ścigających ich Nefryt i Turmalinę.
17 Egzamin Stilbit znajduje plany starej światyni w amazońskiej dżugli. Albit zamierza to wykorzystać.
18 Czary Mary Błękitna Sodolit chce poznać czym jest "ziemska magia".
19 Hipokryzja w Polityce Stilbit zastanawia się jak działa ustrój polityczny Ziemi.
20 Nieoczekiwane zadanie Nefryt i Turmalina znajdują wśród ludzi swoich sprzymierzeńców.
21 Dosłownie wpaść Po narażeniu niewinnych ludzi na niebezpieczeństwo, Albt wyrzuca Nefelin z drużyny.
22 Wynik Pomyłki Zeolit i Nefelin próbują znaleźć sposób, żeby Albit bardziej je polubiła, jednak efekt nie jest odpowiedni.
23 Wygrać Wyścig! W zamian za wygranie wyścigu, Nefryt pozwoli Lśniącym Kryształom wziąć Białą Tarczę.
24 Pokojowe Nastawienie W nocy ktoś włamuje się do domu Daniela i Jenny. Nefelin zarządza śledztwo.
25 Uśpienie, część 1 Podczas misji w Podziemnym Laboratorium, Lśniące Kryształy wpadają w zasadzkę.
26 Uśpienie, część 2 Albit stara się odnaleźć swoją drużynę, jednak co chwila natrafia na nową pułapkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki