FANDOM

~~W PRZEBUDOWIE~~

Cymofan (Kocie Oko)
Kocie Oko by YciaKicia
Przezwiska Kocie Oczko (Steven, Tanzanit (YK) ), Żółta Kotka (yyy... reszta)
Rasa Klejnot
Płeć Kobieta
Kamień Cymofan (Kocie oko)
Broń Rolki
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld/Niebieski Diament (dawniej) Drużyna Zachodu (obecnie)
Zajęcie służenie Niebieskiemu Diamentowi, przesyłki (dawniej), pomaganie Drużynie Zachodu (obecnie)
Przyjaciele Perła Niebieskiego Diamentu, Tanzanit (YK), Kryształowe Klejnoty
Wrogowie Diamenty
Debiut Gdzie ją ukryć?

Cymofan  — OC YciiKicii, klejnot należący do Drużyny Zachodu.

Osobowość

Cicha i nieśmiała. Boi się naprawdę wielu rzeczy. Nie lubi gdy ktoś się na nią patrzy. Uznawała wyższość Niebieskiego Diamentu i była zadowolona z tego, że jej służyła. Wydaje się być dziecinna, jednak po bliższym poznaniu okazuje się, że potrafi zachowywać się "dorośle". Jest opiekuńcza, choć przez swoje inne cechy sama wymaga "opieki". W pewnych momentach jej zachowanie potrafi zmienić się mocno i niespodziewanie. W jednej chwili ze strachliwej i nieśmiałej robi się odważna i stanowcza. Kiedy już przyjdzie taki moment, wydaje się być zupełnie inną osobą. Jest poważna, nawet objawia się u niej spryt. Jednak taka chwila znika równie gwałtownie, jak się pojawia. Kocha naturę i zwierzęta. Wbrew pozorom nie są/fony to dziecinne zainteresowania, patrzy na to w sposób naukowy. Ciężko u niej o własne poglądy czy subiektywne opinie. Mimo wszystko docenia jednak odrębność swojej osoby i nie widzi siebie jako części tłumu. Zdaje się mieć niskie poczucie własnej wartości, choć na prawdę po prostu nie wie, jak pokazać swoje ego.

Wygląd

Do dodania po redesignie.

Broń

Jej bronią są rolki odrzutowe. Potrafi na nich jeździć z prędkością prawie równą prędkości światła. Nie zawsze dobrze je kontroluje, jednak potrafi być prawdziwym piratem drogowym.

Umiejętności

  • Jazda na wrotkach,
  • Widzenie w ciemności - Cymofan zwykle widzi wyraźniej w nocy, niż w dzień, choć dalej miewa ma problemy z rozróżnianiem kolorów.

Pozostałe umiejętności klejnotu

  • Cofanie się do postaci klejnotu i regeneracja - zajmuje jej od dwóch tygodni do nawet miesiąca.
  • Tworzenie fuzji
  • Zmiana kształtu

Relacje

Kryształowe Klejnoty

Tanzanit uprzedziła ją, że będą chciały ją zabańkować, więc bała się spotkania z nimi. Potem po zapoznaniu polubiła je. Nie czuje się jednak z nimi w żaden sposób związana. Unikała rozmowy w cztery oczy z jednym z nich. Jedynie klejnot Stevena wzbudził jej zainteresowanie, które jednak szybko zgasło i nigdy nie drążyła tematu.

Tanzanit

Zaprzyjaźniły się. Przy niej stała się bardziej śmiała. Z nią także wytworzyła swoją pierwszą fuzję.

  Niebieski Diament

Służyła jej wiernie i nigdy nie zastanawiała się, czy to dobrze. Miała ją za swoją panią, nie stawiała jej oporu.

 Niebieska Perła

Kocie Oko lubiła Niebieską Perłę i często prosiła ją o pomoc w wyznaczonym przez Diament zadaniu.

  Inni mieszkańcy Homeworld

Nie rozmawiała raczej z nimi, a oni jej nie zauważali, co się Cymofan bardzo podobało.

Mieszkańcy Beach City

Cymofan możliwie unikała miasta jak się dało i mieszkańcy praktycznie nie mieli okazji stanąć z nią twarzą w twarz.

Zwierzęta na Ziemi

Polubiła je. Umilały jej czas gdy chowała się przed Kryształowymi Klejnotami. Dużo czyta o ich anatomii i sposobach na przetrwanie. Uważa je za dużo bardziej interesujące niż ludzie.

Historia

Od stworzenia służy Niebieskiemu Diamentowi. Pewnego razu za bardzo się rozpędziła na rolkach, wpadła do portalu i teleportowała się na Ziemię. Tam spotkała Tanzanit, która przez miesiąc próbowała ją ukryć przed resztą Kryształowych Klejnotów. Resztę jej historii możecie przeczytać w serii "Przygody Tanzanit".