FANDOM

Postać ta jest związana z klejnotem Fluoryt
Logo.png
Cytryn
Citrine.jpg
OC użytkownika PsychoDinosaur
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Cytryn
Typ klejnotu Kwarc
Broń Miecz dwuręczny
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (Dawniej)
  • Rebelia (Obecnie)
  • Przyjaciele
  • Fluoryt
  • Kryształowe Klejnoty
  • Steven
  • Motyw Audio
    Cytrynklejnot.jpg

    Cytryn w prawdziwym świecie.

    CytrynFanart.png

    Rysunek autorstwa KariTheCatX3

    Cytryn Profil.png

    Wersja serialowa Cytryn autorstwa FanArciara

    Historia

    W tej części Homeworld gdzie panuje Żółty Diament, mało osób może się pochwalić jedwabnym życiem. Istnieją klejnoty, które traktowane są jak przedmioty. Takimi klejnotami są Cytryny.

    Ich pozycja społeczna jest dużo niższa niż Pereł czy Perydotów, które również nie są wysoko postawione.

    Każdy Cytryn jest wykorzystywany do pracy w różnorakich centrach. Nie ma określonego rodzaju pracy. Cytryn jest po to, by po prostu pasować do każdego.

    W świecie Żółtego Diamentu istnieją określone zasady dla każdej z grup społecznej.

    Jedną z zasad jest zakaz dobycia broni przez Cytryn.

    Jeden z nich złamał zasadę. Widząc jak całe grupy Fluorytów są prowadzone na skruszenie, zdał sobie sprawę jak okropny jest sposób rządzenia przez Żółty Diament. Fluoryty te najwidoczniej nie były już potrzebne, dlatego postanowiono się ich pozbyć. Cytryn musiała zareagować. Pierwszy raz w swoim życiu przywołała broń, zapominając o tym kim jest, oraz o karze która będzie ją za to czekała.

    Wygląd

    Cytryn ma jasno-żółtą skórę, czarno-żółty strój, oraz złote włosy. Jest mniej więcej wzrostu Perły.

    Charakter

    Cytryn nigdy nie miała okazji do okazywania emocji. Cały czas musiała bić się ze swoimi myślami. Podczas ucieczki na Ziemie razem z Fluorytem okazywała swoją kruchość. Bała się, była wręcz przerażona swoim zachowaniem. Cytryn robi wrażenie nieśmiałej samotniczki, jest to spowodowane długim odizolowaniem od jakichkolwiek uczuć.

    Relacje

    • Fluoryt - Cytryn uratowała ją przed śmiercią, na co ta odwdzięczyła się tym samym. Razem, kradnąc statek uciekły na Ziemię.
    • Kryształowe Klejnoty:
    • Ametyst - Ich relacje są ograniczone. Nie są to jednak wrogowie.
    • Granat - Jest zafascynowana tym że Rubin również uniknęła kary skruszenia.
    • Perła - Dobrze się razem rozumieją, gdyż miały podobną przeszłość.
    • Steven - Jest podekscytowany jej obecnością na Ziemi. Ich relacje są przyjazne.
    • Perydot - Ciekawi ją fakt, że ona też sprzeciwiła się Żółtemu Diamentowi.

    Broń i umiejętności

    Wszystkie Klejnoty mają umiejętność przywołania broni, "bańkowania" klejnotów, zmiany kształtu i odsyłania swojego ciała do formy klejnotu po doznaniu ciężkich obrażeń. Bronią Cytryn jest miecz dwuręczny.

    Znaczenie klejnotu

    Cytryn jest doskonały dla ludzi, którzy nie odnajdują się na stanowiskach pracy z rutynowymi, powtarzanymi i mało twórczymi czynnościami lub wypełnionymi narzuconymi z góry zadaniami. Ten kamień jest dla tych, którzy czując w sobie duże pokłady energii kreatywnej chcą łączyć pracę zawodową ze swoją pasją i tylko wtedy czerpią z niej satysfakcję.

    Ciekawostki

    • Nigdy nie była w fuzji.
    • Mimo kary skruszenia, nie chciała opuszczać Homeworld.
    • Tradycyjny strój Cytrynów różni się od tego "naszej" Cytryn. Między innymi, klejnot jest zakryty.
    • Według mnie, gdyby postać Cytryn na prawdę występowała w serialu, głosu udzielałaby jej Aurora Asknes.
    • Początkowo jej klejnot miał znajdować się w miejscu prawego oka.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki