FANDOM

Cytryn
Cytryn By BrakNicku.png
Cytryn by BrakNicku
Przezwiska Cyt
Rasa Klejnot
Płeć preferuje być nazywana kobietą
Kamień Cytryn
Typ klejnotu Kwarc
Broń parasol
Status Skażona, zbańkowana
Drużyna/Przynależność KR
Przyjaciele KR
Debiut Kryształowi Rebelianci odc.7 - Tajemnica
Cytryn jest bohaterką serii Kryształowi Rebelianci.

Wygląd

Cytryn ma żółty kolor skóry. Jej oczy również są tego koloru, tak samo, jak jej krótkie, falowane włosy. Nosi trochę ciemniejszy top oraz spódnicę do ziemi. Jest wzrostu Ametyst.

Osobowość

Cytryn jest pewnym siebie klejnotem. Jest bardzo odważna. Bardzo troszczy się o swoich przyjaciół. Bardzo lubi współpracować. Twierdzi, że wtedy jest łatwiej. Od porwania Rubelit izoluje się i na wszystkich krzyczy. Lubi się na czymś wyżyć, gdy jest zła i nikt ją nie widzi. Często zachowuje się jak "wścibska nastolatka", czyli obraża się za nic (np w odcinku Tylko przyjaźń? Apatyt nakrzyczał na nią, że źle zrobiła a ta się obraziła).

Historia

Cytryn powstała w Homeworld 5600 lat temu. Miała wziąć udział w wojnie. Niestety wyszła zbyt wcześnie ze skały, gdyż twierdziła, że jest już gotowa na wojnę i bardzo chciała wziąć w niej udział. Żółty Diament zaprowadziła ją do Pokoju Zniszczeń gdzie kruszy się klejnoty. Planowała się jej pozbyć, gdyż była zbyt słaba. Ta nie wiedziała o co chodzi. Do pokoju wbiegły dwa klejnoty, Luna i Cytryn. Udało im się przekonać ŻD, że każdy żołnierz się przyda. Cytryn została zaprowadzona do pomieszczenia, gdzie kwarce były trenowane. Była tam wyśmiewana, ponieważ była najsłabsza. Nie poddawała się, była silna. Cytryn miała pójść walczyć na wojnie. Armia Diamentów walczyła z rebelią. Jakiś kwarc przycisnął Cytryn do ściany i chciał przebić jej klejnot. Nagle jakiś wróg udawał, że przypadkowo na nią wpadł. Był nim Rubelit. Cytryn była zdziwiona, pytała dlaczego Rubelit to zrobił. Czerwona wytłumaczyła, że nie jest zła oraz że chciała pomóc. Patrzyli sobie długo w oczy aż nagle Rubelit zaproponował wspólną ucieczkę w świat. Podszedł do nich nieznany klejnot. Udawali, że walczyli. Czerwona powiedziała, by przybyła do Ludzkiego o o 0:30. Gdy wróciła Żółty Diament wezwał całą armię. Za niepowodzenie misji chciała skruszyć kilka najsłabszych klejnotów. Miała zamiar wybrać Cytryn jednak zrezygnowała. Ta uświadomiła sobie co chciał zrobić jej ŻD gdy powstała. Uciekła z sali i przeteleportowała się na pole bitwy. Spotkała tam Rubelit. Pojawiły się tam również ŻD z armią, która rozdzieliła zakochanych i zamknęła w oddzielnych celach. Cytryn oglądała Saturn. Stwierdziła, że "Mimo, że byli od siebie tak daleko czuli, że są razem". Do celi podeszła Luna, która uwolniła Cytryn, gdyż wiedziała co ta czuje do Rubelitu. Cytryn pobiegła do planety Różowego Diamentu i uwolniła Czerwoną. Goniło ich kilku strażników. Cytryn i Rubelit stworzyły Bursztyn i pokonały wrogów. Uciekły na Ziemię gdzie schowały się na Antarktydzie. Po wielu latach została znaleziona przez Kryształowych Rebeliantów.

Relacje

Rubelit

Cytryn i Rubelit były w związku. Cytryn bardzo kochała Rubelit i strasznie się o nią troszczyła. Gdy została porwana bardzo za nią tęskni i izoluje się.

Niebieski Apatyt

Bardzo go lubi. Uwielbia spędzać z nim czas. Po porwaniu Rubelit lubi mu się wyżalić. Zakochała się w nim. W odcinku Tylko przyjaźń? całowali się, jednak przyłapała ich Agat. Pokłócili się i jest na niego obrażona.

Kremowa Perła

Od porwania Rubelit kłócą się z powodu zachowania Cytryn, która izoluje się i tylko się kłóci.

Zielony Agat

Na początku ,gdy Agat nie wiedziała kim jest Cytryn zaatakowała ją. Cytryn i Agat znienawidziły się w odcinku Tylko przyjaźń? gdy Agat przyłapała Żółtą całującą się z jej chłopakiem.

Musgrawit

Słabo się znają.

Broń

Parasol.png

Bronią Cytryn jest parasolka. Jest ona w żółtych kolorach. Jest zakończona ostrzem, którym można walczyć oraz strzelać (Cytryn strzela promieniami i prądem). Może się rozłożyć i działać jak tarcza. Kolec na końcu potrafi wessać np. dym lub wodę i użyć ją gdy właściciel tego chce.

Odcinki z jej udziałem

Umiejętności

  • Zna słabe punkty ciała

Potrafi kilkoma ciosami powalić przeciwnika. Atakuje od wewnątrz.

  • Elektrokineza

Tak samo jak Agat potrafi kontrolować prąd.

  • Bańka Cytryn.png

    Bańka

    Podstawowe
    • Fuzja
    • Bańkowanie (jej bańki są koloru żółtego)
    • Zmiana kształtu
    • Regeneracja (zajmuje jej około 2 dni)
  • Przenikanie przez inne obiekty

Fuzje

Klejnot Cytryn.png

Klejnot

Klejnotem Cytryn jest cytryn. Znajduje się on na jej plecach.

Ciekawostki

  • Była planowana już przed pierwszym odcinkiem.
  • Autor bardzo ją lubi.
  • Jest starsza od Rubelit.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki