FANDOM

Cytryn
Cytryn 1 by SapperiXd

Przezwiska Cyt
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Kamień Cytryn
Typ klejnotu Kwarc
Broń Parasol
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele Kryształowi Rebelianci
Debiut Tajemnica
Cytryn - bohaterka serii Kryształowi Rebelianci.

Wygląd

Cytryn ma żółty kolor skóry. Jej oczy również są tego koloru, tak samo, jak jej krótkie, falowane włosy. Jej dolna warga jest podkreślona. Nosi trochę ciemniejszy top oraz spódnicę do ziemi. Jest wzrostu Ametyst.

Klejnot

Klejnot Cytryn znajduje się na jej plecach. Jest on w odcieniach żółtego. Przypomina Klejnot zwykłego Kwarcu, jednak przecięty na pół.

Osobowość

Cytryn jest pewnym siebie Klejnotem, choć bywa nieco samolubna i egoistyczna. Mimo wszystko bardzo troszczy się o swoich przyjaciół. Od porwania Rubelit izolowała się i na wszystkich krzyczała. Radzi sobie ze złością poprzez wyżycie się na czymś, robi to w samotności.
Klejnot Cytryn

Klejnot Cytryn

Historia

Cytryn powstała w Homeworld 5600 lat temu. Miała wziąć udział w wojnie. Niestety wyszła zbyt wcześnie ze skały, gdyż twierdziła, że jest już gotowa na wojnę i bardzo chciała wziąć w niej udział. Żółty Diament zaprowadziła ją do Pokoju Zniszczeń gdzie kruszy się klejnoty. Planowała się jej pozbyć, gdyż była zbyt słaba. Ta nie wiedziała o co chodzi. Do pokoju wbiegły dwa klejnoty, Luna i Cytryn. Udało im się przekonać ŻD, że każdy żołnierz się przyda. Cytryn została zaprowadzona do pomieszczenia, gdzie kwarce były trenowane. Była tam wyśmiewana, ponieważ była najsłabsza. Nie poddawała się, była silna. Cytryn miała pójść walczyć na wojnie. Armia Diamentów walczyła z rebelią. Jakiś kwarc przycisnął Cytryn do ściany i chciał przebić jej klejnot. Nagle jakiś wróg udawał, że przypadkowo na nią wpadł. Był nim Rubelit. Cytryn była zdziwiona, pytała dlaczego Rubelit to zrobił. Czerwona wytłumaczyła, że nie jest zła oraz że chciała pomóc. Patrzyli sobie długo w oczy aż nagle Rubelit zaproponował wspólną ucieczkę w świat. Podszedł do nich nieznany klejnot. Udawali, że walczyli. Czerwona powiedziała, by przybyła do Ludzkiego o o 0:30. Gdy wróciła Żółty Diament wezwał całą armię. Za niepowodzenie misji chciała skruszyć kilka najsłabszych klejnotów. Miała zamiar wybrać Cytryn jednak zrezygnowała. Ta uświadomiła sobie co chciał zrobić jej ŻD gdy powstała. Uciekła z sali i przeteleportowała się na pole bitwy. Spotkała tam Rubelit. Pojawiły się tam również ŻD z armią, która rozdzieliła zakochanych i zamknęła w oddzielnych celach. Cytryn oglądała Saturn. Stwierdziła, że "Mimo, że byli od siebie tak daleko czuli, że są razem". Do celi podeszła Luna, która uwolniła Cytryn, gdyż wiedziała co ta czuje do Rubelitu. Cytryn pobiegła do planety Różowego Diamentu i uwolniła Czerwoną. Goniło ich kilku strażników. Cytryn i Rubelit stworzyły Bursztyn i pokonały wrogów. Uciekły na Ziemię gdzie schowały się na Antarktydzie. Po wielu latach została znaleziona przez Kryształowych Rebeliantów.

Relacje

Rubelit

Cytryn i Rubelit były w związku. Cytryn bardzo kochała Rubelit i strasznie się o nią troszczyła. Gdy została porwana bardzo za nią tęskniła i izolowała się.

Niebieski Apatyt

Bardzo go lubi. Uwielbia spędzać z nim czas. Po porwaniu Rubelit lubi mu się wyżalić. Zakochała się w nim. W odcinku Tylko przyjaźń? całowali się, jednak przyłapała ich Agat. Pokłócili się i jest na niego obrażona.

Kremowa Perła

Od porwania Rubelit kłócą się z powodu zachowania Cytryn, która izoluje się i tylko się kłóci.

Zielony Agat

Na początku ,gdy Agat nie wiedziała kim jest Cytryn zaatakowała ją. Cytryn i Agat znienawidziły się w odcinku Tylko przyjaźń?, gdy Agat przyłapała Żółtą całującą się z jej chłopakiem.

Musgrawit

Słabo się znają.

Broń i umiejętności

Bańka Cytryn

Bańka Cytryn

Cytryn posiada podstawowe umiejętności Klejnotu Ery 1, tj. przywoływanie broni, bańkowanie przedmiotów, zmiana kształtu, regeneracja i tworzenie fuzji. Kiedy łączy się z:
Parasol

Wkrótce nowy obrazek, bo na ten nie jestem w stanie patrzeć

Broń

Bronią Cytryn jest parasolka. Jest ona w żółtych kolorach. Jest zakończona ostrzem, którym można walczyć oraz strzelać (Cytryn strzela promieniami). Potrafi się rozłożyć i działać jak tarcza. Kolec na końcu potrafi wessać np. dym lub wodę i użyć ją, gdy właściciel tego chce.

Szarża

Cytryn tak jak większość Kwarców potrafi zwinąć się w kłębek światła i uderzać nim inne obiekty.

Przenikanie przez inne obiekty

Ta umiejętność jest efektem jej defektu. Dzięki temu, że wyszła zbyt wcześnie ze skały w Przedszkolu nauczyła się przenikać przez ściany.

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Była planowana już przed pierwszym odcinkiem.
  • Jest starsza od Rubelit.

Galeria