FANDOM

Obca planeta. Gdzieś w pięknej okolicy stała piękna rezydencja cała z kryształów i różnorakiego rodzaju kamieni. Właścicielka tego imponującego domostwa jeszcze wygrzewała się w swym łożu. Wtem do jej sypialni ktoś wszedł z wózkiem na którym była zastawa herbaciana. Ten ktoś powoli odsłonił ciężkie zasłony by oświecić pomieszczenie blaskiem wschodzącego Słońca.

-Panno Szafir. Czas najwyższy wstać- odzywa się po chwili ten ktoś. Panna Szafir otwarła swe różowe oko i powoli wstała- Zaparzyłam dla Pani poranną herbatę. Czy życzy sobie coś jeszcze Pani do niej?

-Nie dziękuję Rozelit- przeciąga się- Czy mam dzisiaj jakieś szczególne sprawy do załatwienia?

-Tak. Ma pani wizytę w pałacu kwarcytowych sióstr- nalewa herbatę- Potem mamy gościć hrabinę Topaz wraz z jej partnerem generałem Morionem i na sam koniec raport dla Białego Diamentu- podaje jej filiżankę.

- O Neptunie dużo tego- wzdycha i powoli pije napar- Ale i tak mam nadzieję że dam sobie z tym świetnie radę.

-Optymizm. Nieodzowna część twego poranka o Pani- uśmiecha się- To sprawia, że każde twe zadanie jest wykonywane bardzo dobrze.

-Oj bo się zaczerwienię- śmieje się- No dobrze. Czas najwyższy zająć się swymi obowiązkami. Zwołaj Rubiny i Perłę na dół. Czas najwyższy wymierzyć i im obowiązki.

-Tak jest.

Nie mniej jak kwadrans potem Panna Szafir była gotowa. Troje podwładnych czekało na dole. Po chwili ujrzeli ją. Pełną ciepła i dobroci różową hrabiankę stąpającą po schodach niżej i niżej z niezwykłą gracją. Tóż za nią kroczył jej kamerdyner. Kiedy całkowicie przeszła trasę zatrzymała się, a jej służący skłoniłi głowy i położyłi dłonie na piersiach.

-Moi drodzy- rozpoczyna- Tego dnia mam bardzo ważne sprawy służbowe, a na wieczór mam bardzo ważnych gości. Proszę was o to abyście przygotowali salę bankietową i aby wszystko wyglądało schludnie i ładnie. Dobrze?

-Tak jest mój Szafirze!- krzyczy trójca.

- To świetnie- uśmiecha się- Choć Rozelit.

Lokaj wykonał jej rozkaz.

~~Koniec~~

Więcej z Fandomu

Losowa wiki