FANDOM

Elbait
Elbait
Przezwiska Elka, Arbuzek
Rasa klejnot
Płeć klejnoty nie mają płci
Kamień Turmalin Arbuzowy/Elbait
Typ klejnotu Turmalin
Broń włócznia
Status aktywna
Drużyna/Przynależność brak
Zajęcie nie wiadomo
Przyjaciele Czaroit (Sam11), Alabaster

Elbait - Znana też jako Turmalin Arbuzowy (ang. Elbaite/Watermelon Tourmaline). Jedna z przyjaciółek Alabastru oraz Czaroitu.

Wygląd

elbait jest stosunkowo niskim i pulchnym klejnotem o różowej cerze i zielonych włosach.Ma heterochromie- jej oczy są koloru różowego i zielonego. Nosi także zielony strój jednoczęściowy bez rękawów i nogawek, który jest przeplatany różowym paskiem. Jej baletki są koloru (jak można się domyślić) różowego.Nad oczami ma duże zielone brwi.

Osobowość

Jest ryzykantką głodną adrenaliny, nieco nierozważnym. Często wpada w tarapaty, sama je tworząc. Lubi myśleć, że alabaster znajduje się w niebezpieczeństwie.Wykorzystuje każdą sposobność, by pokłócić się z nią lub rozpocząć bójkę, chociaż zazwyczaj kończy się "zwycięstwem" drugiej. Mimo tego jednak łączy ich głęboka więź.Łączy ich jednak wiele wspólnych cech. Oboje okazują głęboką niechęć wobec czytania i nauki, a także kąpieli. Kiedy walczą chcą używać tej samej broni. Wyraźnie jest zaznaczony bliźniaczy tok myślenia między sobą i swoją "kumpela".

Umiejętności

Walka- jest utalentowanym wojownikiem. preferuje podobny typ broni, jakim jest oszczep o dwóch ostrych końcach, czyli włócznia. Porywczość-Elbait ma niebywałą skłonność do wdawania się w konflikt z każdego, nawet najmniej istotnego powodu.

Relacje

Alabaster

łączy głęboka więź,są bliskimi przyjaciółmi. Często tworzą fuzje - Pyrolusyt (głównie w ramach żartu)

Czaroit (Sam11)

Stosunki między klejnotami są raczej neutralne,jednak ta okazuje sympatie(w sensie przyjaźń) do fioletowego klejnotu.

Ciekawostki

  • Uważa, że książki to "zło wcielone"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki