FANDOM

Eudialit
Eudialit by RytmasPL

Rasa Klejnot
Płeć Brak (nazywana kobietą)
Broń Tarcza
Status Aktywna
Zajęcie Pomaganie Epidot w ucieczce z Homeworld
Przyjaciele
  • Epidot
  • Wrogowie
  • Żółty Diament
  • Niebieski Diament
  • Klejnoty z Homeworld
  • Eudialit - OC użytkownika RytmasPL. Najlepsza przyjaciółka Epidot. Od zawsze mieszka na Homeworld i odkąd poznała Epidot, zawsze ją wspiera. Tak samo jak jej przyjaciółka nienawidzi diamentów i innych klejnotów z Homeworld, ale ukrywa to, gdyż bardzo się ich boi.

    Wygląd

    Eudialit jest dosyć niskim klejnotem z ciemnoróżową cerą i czarnymi kręconymi włosami. Posiada parę oczu, mały nosek i usta. Na jej czole znajduje się bordowy klejnot. Nosi fioletowy strój obwiązany granatowym pasem, oraz fioletowe buty.

    Charakter

    Eudialit często wpada w złość i potrafi zaatakować każdego kto znajduje się w pobliżu. O wiele bardziej wolałaby walczyć w wojnach, ale została stworzona tylko by bronić Homeworldu. Przez cały czas stara się brać przykład z Epidot, by móc się opanować w denerwującej sytuacji, ale do tej pory średnio jej to wychodzi. Na co dzień jest jednak uprzejmą osobą.

    Umiejętności

    Broń

    TBA

    Inne zdolności

    Rozciąganie i zmiana formy

    Eudialit tak jak większość klejnotów potrafi się rozciągać i zmieniać formę w inne osoby, przedmioty, itp.

    Szybkość

    Eudialit potrafi poruszać się z niewyobrażalną prędkością.

    Historia

    TBA

    Relacje

    Epidot

    Eudialit i Epidot są najlepszymi przyjaciółkami. Niezależnie od sytuacji, obie zawsze są gotowe pomóc sobie nawzajem. Eudialit często martwi się o przyjaciółkę, ponieważ jest ona zbyt śmiała wobec diamentów.

    Klejnoty z Homeworld

    Żółty Diament

    Eudialit pracuje dla Żółtego Diamentu, ale w głębi serca szczerze jej nienawidzi za jej okrucieństwo. Stara się jednak nie wyjawiać tego publicznie, gdyż bardzo się jej boi.

    Niebieski Diament

    Eudialit nie zna Niebieskiego Diamentu osobiście, ale twierdzi, że każdy diament to zło wcielone.

    Fuzje

    Klejnot

    Ciekawostki

    • Eudialit do tej pory, cały czas przebywa tylko w Homeworld.
    • Kiedy jej i innym Eudialit się nudzi, urządzają sobie walki między sobą.
    • Eudialit nienawidzi wszelkiego jedzenia.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki