FANDOM

Cytat1 Wysadziliście MÓJ samolot?! Miałam tam pół kanapki!!!! Rozumiecie?! PÓŁ-KANAPKI!?!?! Cytat2
Fioletowy Szafir
FSzafir
Przezwiska Szafirka
Rasa Klejnot
Płeć Woli być nazywana kobietą
Kamień Szafir
Typ klejnotu Szafir
Broń ?
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Brak
Przyjaciele Lepidolit
Fioletowy Szafir- OC Larotty, klejnot z Homeworld.

Wygląd

Szafir ma ciemny odcień skóry i fioletowe włosy spięte w dwa koki z grzywką i dwoma pasemkami obok uszu. Ma głębokie usta. Chodzi w sukience bez rękawów o kolorze fioletowym z wyciętym czarnym rombem.

Klejnot

Jej klejnot ma trójkątną fasetę i jest umiejscowiony po zewnętrznej stronie prawej dłoni.

Charakter

Możemy śmiało powiedzieć, że nie należy do pesymistów. Jest głosem rozsądku, mówiącym Lepidolit ★ co jest dobre, a co złe. Wykazuje się również lojalnością i odwagą, ponieważ jest gotów do walki, gdy nadarzy się taka okazja. Jest też bardzo sarkastyczny i sceptyczny, ponieważ często komentuje akcje Lepidolit, lub innych ludzi.

Relacje

Lepidolit

Kiedy Szafir znalazła i uratowała młody klejnot, natychmiast została opiekunem i przewodnikiem Dolit, a przynajmniej była tak postrzegana przez innych pracowników centrali. Klejnot okazywał wobec opiekunki sympatię, a zarazem lekko irytował ją swoim charakterem. Postrzegała Szafir jako niańkę, ze względu na jej rzetelnie wypełniane zadania, czyli czuwanie nad nią i łagodzenie jej wybryków oraz żartów. Często drażni go ścisła osobowość fioletowego klejnotu, jednak w rzeczywistości dba o to, co szafir o nim myśli i chce żyć wedle jej oczekiwań, co z kolei często powoduje spadek mocy u klejnotu.

Angelit

Umiejętności

Broń

Fuzje

Historia

Wystąpienia

Ciekawostki