FANDOM

Fluoryt
Fluoryt By BrakNicku - Ametryn i Turkus Fuzja
Rasa Klejnot(fuzja)
Kamień Fluoryt
Drużyna/Przynależność
  • Kryształowe Trio
  • Broń Topór
    Status Nieaktywna
    Przyjaciele
  • Kordieryt
  • Motyw Audio

    Ten artykuł mogą edytować tylko użytkowniczki BrakNicku i Madzulka200. Każdy może oczywiście poprawiać błędy ortograficzne i interpunkcyjne (jeśli takie wystąpią).

    Fluoryt — Fuzja Ametryn i Turkus. OC użytkowniczek BrakNicku oraz Madziulka200.

    Charakter

    Fluoryt charakter odziedziczyła po równo po dwóch klejnotach tworzących tę fuzję. Zarówno potrafi być niczym Ametryn: otwarta i lojalna, a czasem potrafi być jak Turkus: nieśmiała z wielkim poczuciem humoru. Czasami zaś bywa wredna i krytyczna. Jest bardzo sprawiedliwa. Zdarza się jej jednak bywać leniwą. Rzadko się przechwala, lecz nie oznacza to, że nigdy się nie przechwalała. Jest uosobieniem ciepła i uczciwości. Nie daje za wygraną, nigdy się nie poddaje. Porażka jest dla niej czymś w rodzaju bólu odczuwanego w głębi serca.

    Wygląd

    Fluoryt jest wysokiej postury, jak to u fuzji bywa. Jest nieco wyższa, niż Sardonyks. Jest bardzo szczupła. Jej skóra jest w kolorze turkusowym, podobnie jak jej oczy. Włosy Fluoryt są w dwóch kolorach, fioletowym i różowym. Po prawej stronie ma upięte włosy w kitka granatową spinką wysadzaną niebieskimi klejnotami. Zaś po lewej stronie ma rozpuszczone włosy, które do połowy są rozczochrane, a od drugiej połowy starannie zakręcone. Ubrana jest w tzw. kombinezon wieczorowy, który w talii przepasany jest niebieską wstęgą zakończoną olbrzymią kokardą. Nogawki przypominają spodnie dzwony. Na ramionach ma złote 'strzałki'. Do dodatków można zaliczyć krawat i bandaże na bosych stopach. Jej charakterystycznym elementem są wielkie skrzydła. Posiada dwa klejnoty, jeden turkusowy z czworokątną fasetą umieszczony na czole, a drugi liliowy z trójkątną fasetą umieszczony na jej klatce piersiowej.

    Historia

    Fluoryt powstała podczas jednej z misji odnalezienia nowych części do międzywymiarowego teleportera Turkus. Ametryn oraz turkusowy klejnot musiały przezwyciężyć strach i wejść do starego statku klejnotów. W pewnej chwili obie wpadły do pułapki, a jedynym wyjściem była właśnie fuzja. Turkus początkowo nie chciała (lub się po prostu bała) stworzyć fuzji. W końcu się przełamała i postanowiła połączyć się z Ametryn. Bardzo dawno nie była w fuzji. Nie licząc krótkiego incydentu z Perydot, bardzo dawno jeszcze aż tak długo nie pozostawała w fuzji. Fluoryt wykonała swoje zadanie poprawnie, po wyjściu z pułapki fuzja rozłączyła się.

    Fluoryt powstała po tym wydarzeniu jeszcze tylko 3 razy, ponieważ Turkus nie przepadała za łączeniem się.

    Ciekawostki

    • Kiedy jest za długo w fuzji zaczyna się zachowywać jak rozpieszczona nastolatka.
    • Nie przepada za jedzeniem.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki