FANDOM

Pieskie życie - 10 odcinek z serii pt. "Gdzieś gdzie zajdzie Słońce".

Streszczenie

Wolf wraz Octavią wyruszają w podróż. Spotykają różne ciekawe miejsca związane z klejnotami i ich kulturą.

Fabuła

Octavia przebudziła się o 5 nad ranem. Z pod jej łóżka wychodzi Wolf. Wilk merda ogonem bo widzi swoją panią. Wskakuje na jej łóżko i zaczyna szczekać.

-Och! Wolf dzień dobry. Nie wiedziałam,że wilki szczekają. Jak ci się spało?

Przebierał łapami i jeszcze bardziej merdał ogonem.

-Chcesz dokądś iść. Ale tak wcześnie?

Popatrzył się na nią i zeskoczył z łóżka. Merdał ogonem i pokazywał głową na drzwi.

-Stary. Spać mi się chce. Z resztą co powiedzą...

Wolf podchodzi do biurka i przynosi w pysku na łóżko notes z długopisem.

-No chyba że tak. Poczekaj. Wyszukuje się i pójdziemy.

Wilk ze szczęścia podskakiwał i skamlał. Dziewczyna umyła się, ubrała i przygotowała posiłek na drogę. Jeszcze przed wyjściem zostawiła karteczkę z napisem ,,Jestem na spacerze wrócę jeszcze dzisiaj ~Octavia". Wychodzą obydwoje z domu. Octi dosiadła wilka i zwierzę biegło przed siebie, słońce dopiero wschodziło. Ptactwo wzlatywało za wzgórzem. Przebiegł prze miasto obok kawiarni po drodze spotykają Iana idącego do pracy. Opuszczają Afreezę i wyruszają w stronę lasu. Wilk donośnie zawył i wytworzył portal.Wskoczył w teleport. Przenieśli się na pola jagodowe. Tam były kiedyś toczone walki klejnotów, dlatego też gdzie nie gdzie znajdowały się topory, miecze i tarcze.

-Rety. Jak tu... pięknie. Ciekawe czy te jagody są jadalne? Wyglądają jak Borówka amerykańska. I... pachną jak Borówka amerykańska. Ciekawa jestem czy też smakują jak Borówka amerykańska?

Wilk czegoś poszukiwał. Dziewczyna w tym czasie zajadała się owocami. Wreszcie znalazł to czego szukał. Pyskiem otworzył właz. Podbiegł do swej pani.

-Co znalazłeś Wolf? Wow. Znalazłeś wejście do czegoś? Chwila.

Octavia uniosła się bardzo wysoko do góry i zdała sobie sprawę że jest te pola rosną na starej platformie.

-O rety. To jest... statek kosmiczny. Nie czekaj. Czyli to wzgórze to... wejście do sterowni?

Zleciała na dół. Ostrożnie podchodzi do włazu i wchodzi do środka. Wilk wchodzi za nią. Nie wierzy w to co widzi. Cały zaawansowany system starożytnych klejnotów. Co prawda czas pobytu tego czegoś na Ziemi wynosił nie mniej jak 6000 lat, to i tak część sprzętu zachowała się w dobrym stanie. Znajdowały się tam przeróżne komory z różnymi rzeczami. W jednym z nich był zabańkowany klejnot koloru jasno niebieskiego w kształcie kropli(nie to nie Lapis) Jednak dla czystego bezpieczeństwa nie ruszała go.

-Wolf co to za miejsce? Czekaj. Tu jest jakiś pendrive. Hmmm...,,w przypadku wyginięcia rasy klejnotów proszę to uruchomić. Znajdują się tu pliki związane z naszą kulturą i gospodarką". Odpalę to w domu. Zobaczmy. Tutaj są jakieś drzwi. Ale otworzyć je może tylko klejnot, bo są tu symbole diamentów. Chwila. Przecież ja w pewnym sensie jestem klejnotem

Dotknęła symbol,a on się zaświecił. Drzwi się otwarły. Octavia wraz z wilkiem weszli do środka.

-Wow. Jesteśmy w sterowni. Czekaj. Czy ten panel jeszcze działa?

Przyłożyła dłoń do panelu,a on się uruchomił.

-No proszę jeszcze działa. Hmmm... ,,niebo". Zobaczmy.

Nacisnęła przycisk z tym napisem. Wtem utworzył się wielki hologram. Był to hologram Wielkiej kuli a w niej przeróżne galaktyki, układy słoneczne. Obok wyświetliła się też Perła. Była to chyba Kremowa Perła.

-Twoje obecne położenie. Układ Słoneczny. Planeta Ziemia. Czy jest więcej pytań.

-Em... Czy na tej planecie są jakie kolwiek ślady związane z obecnością klejnotów?

-Przeszukuję bazę danych. Znaleziono- na tej planecie jest 120 miejsc związanych z obecnością klejnotów. Czy mam podać aktualne dane miejsc.

-Po proszę.

-Podaję aktualne dane: Wenezuela baza #063. Szkocja 5 statków głównego szwadronu #99-Celity-36°290. Rosja dawny Stalingrad,szczątki wierzy komunikacyjnej. Włochy...

Hologram podawał dalej dane. Octavia miała przy sobie dyktafon i wszystko nagrywała. Po 30 minutach wszystkie dane zostały zachowane.

-Czy są jeszcze jakie pytania.

-Nie to wszystko.

Hologram zniknął. Octi wyszła wraz z przyjacielem na zewnątrz. Dziewczyna znów dosiada kompana i wyruszają do najbliższych miejsc związanych z klejnotami. Za cały dzień zwiedzili bardzo dużo wspaniałych zabytków. Robili sobie przerwy na odpoczynek i posiłek. Pod koniec dnia zmęczeni wyprawą przyszli do domu.

-Wiesz co stary? To była najpiękniejsza wyprawa jaką dotychczas przeżyłam. Jesteś świetnym kompanem i przyjacielem. Poza tym jesteś inteligentny, szybki i wytrzymały. Od teraz już zawsze będziesz mi towarzyszyć przy misjach.

Przytuliła się do zwierzęcia. On tak jakby się uśmiechnął. Potem weszli do domu.

Postacie

  • Octavia
  • Wolf
  • Kremowa Perła(jako hologram)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki