FANDOM

Streszczenie

Octavia chcąc odtworzyć znaleziony pendrive udaje się do Beach City i poznaje grupę fajnych dzieciaków. Pomagają jej w misji.

Fabuła

Octavia od dłuższego czasu zastanawiała się nad znaleziskiem ze statku. Minęło od tamtej podróży 3 tygodnie. Do jej pokoju weszła Fioletowa Perła.

-Hej Octuś nad czym tak się zastanawiasz?

-Wiesz Perło. Wtedy jak byłam na tej wyprawie znalazłam z Wolfem opuszczony statek kosmiczny. Rosło na nim mnóstwo jagód. I jeszcze były tam stare topory, miecze, tarcze. W środku zachował się nawet w dobrym stanie. Znalazłam tam coś takiego. Chciałabym to odpalić ale nasz laptop jest zepsuty. Z kolei biblioteka jest zamknięta.

-Hmmm... Wiesz co. Mogłabyś pójść do Stevena i zapytać się o pomoc. Myślę że dasz sobie radę.

-Dziwne, za każdym razem jak decydowałam się na podobne kroki to odradzałaś...

-Ale to było kiedyś. Przez czas kiedy się regenerowałam zrozumiałam swoje błędy i teraz już wiem że nie powinnam być wobec Ciebie taka nadopiekuńcza. Powiedzmy że będę teraz przymykać oko na twoje decyzje i wybryki, bo jesteś już prawie dorosłą kobietą i powinnaś już sama o sobie decydować w pewnym stopniu.

-Dzięki Ci Perło.

Dziewczyna przytuliła się do klejnotu. Z oczu Perły poleciało kilka łez. Odwzajemniła czyn Octavii

-Perło wszystko ok?

-Och. To tylko emocje. No a teraz leć do Stevena.

- Na razie Perło.

Octi weszła na portal. Pojawiła się w Beach City w domu Stevena. Chłopak akurat oglądał telewizję.

-Cześć Steven!

-Cześć Octi! Co tam!

-Potrzebuję twojej pomocy. Czy posiadasz laptop lub komputer?

-Em. Perydot zabrała mi laptopa, a komputer ledwo działa. A o co chodzi?

-Kilka tygodni temu wraz z Wolfem byłam na wycieczce. Znaleźliśmy starożytny statek kosmiczny w którym znalazłam ten pendrive. Pisze tu na nim drobnym drukiem coś o cywilizacji klejnotów.

-Rety! Widziałaś statek kosmiczny?!

- No w sumie to tak. Był niezwykły. Udało mi się nawet uruchomić panel sterowania. I wyobraź sobie że był taki przycisk który po naciśnięciu wyświetla wielką kulę z galaktykami i układami planetarnymi. \Wyświetliła mi się też po boku holo-perła. Dzięki niej zwiedziłam najbliższe ślady działalności klejnotów.

-Ja Cię kręcę! To musiało być fantastyczne. A kto to Wolf?

-Wolf to mój...

Octavia wyciąga z kieszeni gwizdek.

-Czy to między wymiarowy gwizdek?

Dziewczyna zagwizdała w niego. Po chwili pojawiła się niebiesko czerwoną spirala i z niej powstał portal. Wyskoczył z niego fioletowo niebieski kryształowy wilk.

-...kryształowy wilk.

Steven zaniemówił z zachwytu. Pierwszy raz w swoim życiu widział takie majestatycznie stworzenie. Przyglądnął mu się bliżej.

-Ale ma mięciutką sierść. Jest taki kolorowy. Ja też mam zwierzaka. Ale znając życie będzie między nimi jak pomiędzy psem a kotem.

-To ty masz kota?

-Nie. To lew. Więc dla czystego spokoju go nie zawołam. Ale wiesz co? Wpadłem na pomysł. W naszym miasteczku jest grupa Fajnych Dzieciaków. Może oni nam pomogą.

-Hmmm... A ile oni mają lat?

-Tyle co Ty oczywiście.

Wychodzą w trójkę na miasto. Po drodze wstępują na chwilę na pączki. Octavia poznała Larsa i Sadie. Potem poszli do w stronę opuszczonej fabryki. W środku była trójka nastolatków dziewczyna i dwóch chłopaków. Jeden z nich słuchał muzyki, drugi natomiast wydawało się że śpi, natomiast dziewczyna jadła chipsy.

-Cześć wszystkim!

-Yo Steven. Eee Śmietana. Mamy gościa.

-Siemka Steven

-Kto to Steven?

-To jest Octavia. Moja kumpela. Tak samo jak ja jest półklejnotem. Octi poznaj Kwaśną Śmietanę.

-Hej.

-Backa.

-Yo.

-Oraz Jenny.

-Siemka.

-Potrzebujemy waszej pomocy. Octavia ma bardzo ważny plik do odtworzenia ale nie posiadamy w dwójkę sprzętu.

-Nic już więcej nie mów. Zajmę się tym.

-Jeśli chcecie szybkiego transportu użyjemy mojego wilka.

-To ty masz wilka? Czad! Pokaż go.

-Wolf!

Wilk przyszedł .Zrobił na wszystkich duże wrażenie. Pogłaskali go po sierści. Potem nowo poznani ludzie usiedli na nim. Octi zapytała się jeszcze o miejsce transportu, mogli już tam się szybko przenieść. Potem wrócił się po Stevena i Octavię. W domu Kwaśnej Śmietany była jego mama.

- Ooo... Wróciłeś Kwaśna. A co to za koleżanka?

-Znajoma.

-pfff. Znam to. Dobra nie przeszkadzam wam. Cześć Steven.

-Dzień dobry.

U góry białowłosy zajął się tym czym miał się zająć a reszta rozmawiała ze sobą. Po chwili chłopak odpalił zawartość pendrive'a.

-Dobra. Gotowe.

Wszyscy zebrali się do oglądnięcia. Film zaczyna się ładować. Na ekranie pojawiła się beżową tapeta.

-,,Witajcie organiczne jednostki żyjące. Zapewne nasza cywilizacja wymarła i przez waszą ciekawość zastanawiacie się nad naszą cudowną rasą. Jam jest Imperialny Granat i przedstawię Ci teraz naszą anatomię i właściwości w skrócie...

Klejnot z nagrania wszystko po kolei opowiadał od początku do końca. Wszyscy byli w szoku. Wszyscy pierwszy raz widzieli miejsce nazywane Homeworld. Pod koniec pożegnała się.

Postacie

Ciekawostki

  • Od tego odcinka Octavia poznaje pierwszych ludzi z Beach City- Fajne Dzieciaki, Larsa i Sadie:

-Pierwszy człowiek przez nią poznany to Megan

  • w tym odcinku dowiadujemy się o tym, że Octavia posiada między wymiarowy gwizdek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki