FANDOM

Streszczenie

Octavia poznaje Wolfa- swojego wymarzonego zwierzaka.

Fabuła

Hybryda w dalszym ciągu jest na wzgórzach. Z samego rana poszukuje pożywienia, bo nic nie jadła od dnia wcześniejszego. Okazało się, że na wyspie mieszkały zwierzęta normalne, jak i te z Przedszkola. Dziewczyna myśli o tym czy Cymofan po nią wróci. Znajduje kilka jabłek oraz mleko od owcy. Po posiłku poszła wziąć kąpiel w zatoce. Niestety ciekawski lis porywa jej sweter oraz buta. Próbuje go złapać lecz bez skutku. Potem wspina się z powrotem na wzgórze na portal. Jednak gdy na niego staje i próbuje wrócić do domu, przedmiot nie działa. Przez kilka następnych dni poza tym że ciągle nie umie lewitować, musi radzić sobie z kryształowymi wilkami. Chwilami myśli że klejnoty jej nie kochają i chciały się jej pozbyć. Wtedy też szóstej nocy na wyspie był kolejny atak. I chociaż się broni to bańka jej nie ratuje. W pewnym momencie jeden z Wilków postanawia jej bronić. Niszczy złe klejnoty i podchodzi do dziewczyny. Ona boi się trochę stworzenia. Wyciąga powoli dłoń do klejnotu i powoli go oswaja. Okazało się że zwierzę nie było tolerowane w wahacie i było odstawiane na bok społeczeństwa. Na sam koniec przychodzi bańka od Cymofan z kanapkami i karteczką. Jest na niej napisane ,,Octavio tęsknimy za tobą masz tu twoje ulubione kanapki z masłem orzechowym i marmoladą. Powodzenia z lewitacją. Kochamy Cię. Twoje klejnoty". Po zjedzeniu kanapek, wilk otworzył portal do Afreezy. Octavia siada mu na grzbiet i teleportują się do domu.

Postacie

Ciekawostki

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że w bańkach nic się nie psuje.
  • Podczas podróży do domu Octavia nazwała swego kompana Wolf.
  • Wyspa znajdowała się na Oceanie Spokojnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki