FANDOM

Streszczenie

Koral zdaje sobie sprawę co tak naprawdę czuję do Octavii (ship tak bardzo)

Fabuła

Mija tydzień od powrotu Octavii do domu. Jest piątek wieczorem. W telewizji zaczynają się wielkie rozgrywki o złoty pas i tytuł mistrza. Niestety telewizor zajmuje Cymofan. Rozpoczynają się 6 godzinne wybory miss bikini. Fuzja nie pozwala aby przełączać.

-Spróbujcie mi przełączyć moje ukochane wybory, a gorzko tego pożałujecie.

Koral nie jest zadowolony.

-Ale dziś jest liga mistrzów! Gra nasz ulubiony zawodnik! Mr Psycho-Smile! Potrafi zniszczyć swego przeciwnika szybkimi, mocnymi i bezlitosnymi ciosami. Mamy nawet serowe chrupki, nasze ulubione i mr Pepera sześciopak.

Fuzja jednak nie słucha dwójki i woła Fioletową Perłę. Ta z kolei wpada na pomysł aby oglądali zapasy u Kryształowych klejnotów. Zgadzają się. Znajdują się w Beach City. Octavia jest pod wrażeniem tego miejsca. Pierwsza osoba, która się z nimi wita to Perła. Razem z FP są bardzo szczęśliwe, że się widzą.

-Perło to jest Octavia. Naprawdę wspaniała osoba. Jest pół-klejnotem.

-To wspaniałe Perło. Tak się składa że to jest Steven. Nasz wyjątkowy pół-klejnot.

Przychodzi reszta klejnotów. Steven jest pod wrażeniem że istnieje ktoś na świecie taki sam jak on. Ametyst od razu koleguje się z Koralem. Octavia znajduje wspólny język z chłopcem. Po chwili wszyscy z wyjątkiem Pereł siadają na łóżku i zaczynają oglądać zapasy. Emocje sięgają zenitu. Faworyt Octavii i Korala przechodzi do finału. Pod wpływem atmosfery dziewczyna unosi się w powietrzu. Nauczyła się lewitować. Wszyscy są pod wrażeniem. Lecz po chwili upada prosto na Korala. Klejnot poczuł się dziwnie a zarazem przyjemnie.

-Sorki

Nagle wszystko stało się jasne. Mr. Psycho-Smile został znokautowany przez Teksańską Masakre-rywala mr. Psycho-Smile. Octavia załamuje się. Przyjaciel widząc to próbuje pocieszyć kumpele. Chociaż sam jest zły ze względu na werdykt, opanowuje się i przytula jedną ręką dziewczynę. Zrobiło jej się lepiej na duszy. Klejnot zarumienił się. Granat patrząc na to uśmiecha się. Postanawiają przenocować u KK. Przed snem Koral podchodzi do Granat

-Granat. Mam problem. Chyba. Nie wiem czemu, ale chyba na coś choruje. Od dłuższego czasu Octavia wydaje mi się piękniejsza niż zwykle, robi mi się przy niej gorąco i czuje się przy niej taki...taki lekki. W dodatku czułem pustkę przez ten tydzień kiedy jej nie było. Co mi jest Granat? Czy to choroba?

Klejnot się zaśmiał:

-Koral. To co w tym momencie odczuwasz to stan zauroczenia. I albo to minie z czasem albo zaciśnie się i będzie trwać wiecznie. To nie jest choroba. To jest coś co w przyszłości może zaowocować miłością. A teraz idź spać Koral. Dobranoc

Klejnot był wmurowany. Miłość do swej podopiecznej. Coś takiego. Patrzy tylko ukradkiem na dziewczynę. Jeszcze raz się zarumienił. Idzie na dół na kanapę.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki