FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Ramisa :3

Cytat1 Taka La fusiona jak ta jest zakazana na madre planeta!!!!! Cytat2
o Tęczowym Topazie
Gwiezdny Opal
Gemsonaramisa
gemsona Ramisa :3
Przezwiska
  • Opal,
  • Kosmitka
  • Gwiezdna
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci, lecz preferuje płeć piękną
    Kamień Gwiezdny Opal Niebieski
    Broń Szpada
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Brak
    Zajęcie Zwiedzanie ziemi
    Przyjaciele Sodalit Błękitny, Niebieski Aragonit
    Debiut Historia Opal
     Gwiezdny Opal a dokładnie Gwiezdny Opal Facet-69a96CGH. OC użytkowniczki Ramisa :3. Jest klejnotem z Homeworld, obecnie mieszka na Ziemi, ponieważ urządziła sobie małe "wakacje". Opal jest inżynierem poniewieranym przez inne klejnoty.

    Wygląd

    Ma niebieskawą skórę i błękitne pofalowane włosy z grzywką, które spina w kucyk. Na głowie ma wisiorek ze znakiem żółtego diamentu. Jej grzywka zasłania jedno oko którego często się wstydzi, ma pełne usta. Nosi długą suknię bez ramiączek, która w dekolcie ma wcięcie diamentu, sukienka sięga do ziemi a od spodu wygląda jak przecięta geoda. Jest bardzo niskim klejnotem. Jej klejnot znajduję się na piersiach, ma owalny niebieski kształt z wydrukowaną biała gwiazdą.

    Osobowość

    Jest bardzo przyjacielską osobą. Potrafi szybko zawierać nowe znajomości. Czasami zachowuje się jak szalony nastolatek, mimo iż jest już dorosła. Łatwo się denerwuje i zasmuca. Jest miłą i przyjacielską osobą, o spokojnej naturze. Jest inteligentna, zna wiele nazw gwiazdozbiorów. Opal jest pełną życia optymistką. Zawsze podchodzi do wszystkiego z pozytywnej strony. Jest niezwykle energiczna i emocjonalna. Często popisuje się przed innymi chcąc wyglądać "cool". W rzeczywistości jest trochę nie śmiała. Uwielbia słuchać elektroniki, czy też patrzeć na spokojne ryby. Często mówi z domieszką hiszpańskiego.

    Umiejętności

    Szermierka

    Opal potrafi władać każdym rodzajem broni białej. Przy walce porusza się szybko i z wdziękiem.

    Łucznictwo

    Klejnot jest świetnym łucznikiem.

    Inteligencja

    Opal jest bardzo inteligentnym klejnotem, najtrudniejsze zagadki potrafi rozwiązać w zaledwie kilka sekund.

    Relacje

    Sodalit Błękitny Wydają się być dobrymi przyjaciółmi. Często rozśmieszają ją jej kawały. Często także ją irytuje czy denerwuje.

    Niebieski Aragonit

    Wydaje się, że relacje między nimi są lepsze, niż u Sodalit.

    Galeria

    Ciekawostki

    • Można ją przekupić nutellą,
    • Podobnie jak Niebieski Aragonit nie może przebywać w temperaturze poniżej 10 stopni, ponieważ może zemdleć.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki