FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Czerwiec 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Marych

REMONT ARTYKUŁU!
Cytat1 Buziaczki Cytat2
Heiodor
Heliodor
Heliodor by Marych
Bieda nie wybiera
Przezwiska
  • Helix
  • Helly jelly
  • Rasa
  • Klejnot (85%)
  • Skażony klejnot (15%)
  • Płeć Preferuje nazywać się kobietą
    Kamień Heliodor
    Typ klejnotu Beryl
    Broń
  • Katana (od klejnotu)
  • Noże (dodatkowa)
  • Pistolety (dodatkowa)
  • Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (dawniej)
  • Centrum laboratoryjno łączeniowe (dawniej)
  • Zajęcie
  • Kolekcjonowanie noży
  • Poszukiwanie inspiracji
  • Wyznaczanie sobie celów
  • Przyjaciele
  • Angel Aura
  • Wrogowie Nieznani
    Motyw Audio
    Chill Bill (INSTRUMENTAL) - Rob $Tone feat. J

    Chill Bill (INSTRUMENTAL) - Rob $Tone feat. J.Davis and Spooks

    Aktor Ronni Hawk
     Heliodor - OC użytkowniczki Marych . Klejnot pierwszej ery pochodzący z Homeworld, morderczyni, mścicielka. Jest pierwszym z trzech eksperymentów łączenia odłamków klejnotu Krwawej Heliodor ze zwykłym klejnotem [1].

    Geneza postaci

    Złoto

    Złoto była bardzo starym projektem, powstała ona chwilę po premierze całego serialu, wtedy autorka nie zdawała sobie sprawy czym jest OC i gemsona. Była ona fikuśnyn optymistycznym “klejnotem„ a raczej metalem, przyjaźniła się z Lapis Lazuli i Kryształowymi Klejnotami. Miała drobną budowę ciała, długie, gęste, pomarańczowe włosy, czerwone oczy i mały spiczasty nosek. Nosiła ona biało-pomarańczową sukienkę, dwie żółte bransoletki na każdej ręce, wysokie szpilki a głowę zdobiła złota, malutka tiara. Pomysł na postać odszedł jednak w zapomnienie gdy autorka wymyśliła pierwszy design Heliodor.

    Heliodor ver.1

    Pierwsza wersja Heliodor była dosyć szybko zrobiona i nie zbyt ciekawa. Autorka nie miała ani trochę zdolności korzystania z painta i nie zdawała sobie sprawy że jej dzieło jest koszmarne Gorzki Jezu jak przypomnę sobie Heliodor.png to mam ochotę odstrzelić sobie głowę. Sam zarys wydawał się w miarę normalny a nawet interesujący jednak nie został wykonany dobrze. Heliodor wówczas miała zieloną skórę, bardzo jasne, długie i związane włosy, limonkowe i nie duże oczy oraz niedopasowany kolorem strój. Z charakteru była ona beksą i samotniczką która powoli miała zmieniać się w kochaną i uśmiechniętą osóbkę. O historii wolałaby nie wspominać. Po czasie i doszukaniu się informacji że Heliodory występują w kolorze żółtym, autorka zmieniła ją.

    Heliodor ver.2

    Heliodor ver.3

    ...

    Heliodor

    ...

    Porzucone projekty

    Heliodor alternatywna

    Ta wersja z początku miała być główną postacią 2 części mojego, już dawno nie aktualnego opowiadania, czymś w rodzaju odskoczni od delikatnego sposobu pisania tej opowieści, miała dodać do niego nieco dramatu i akcji. Alternatywna była drugą osobowością Heliodor nad którą nie mogła zapanować. Podczas przemiany w tą wersję zmieniała nie tylko charakter ale i wygląd. Czerń stopniowo, w zależności od tego jak się czuła pokrywała jej włosy a skóra zmieniała kolor aż do jasnej szarości. Oczy zmieniły kolor na czerwony a w dodatku podkreślone były czernią. Usta rozszerzały się co dało dosyć niepokojący finał. Łudząco przypominała ona Jeff'a the Killer'a, popularną postać z creepypasty. Autorka po jakimś czasie zaczęła wprowadzać wiele zmian do postaci jak i do całego opowiadania i historii, nawet nie zauważyła kiedy alternatywa poszła w zapomnienie. Teraz ten pomysł wydaje się dla niej oklepany i mało oryginalny.

    Charakter

    ...

    Wygląd

    Heliodor wygląda jak zmęczona i niezadowolona kluseczka <3 Heliodor jakby nie patrzeć jest całkiem atrakcyjna. Ma średni wzrost i kobiecą, smukłą sylwetkę. Jej twarz jest delikatna i rzucająca się w oczy. Ma malutki lekko spiczasty nosek, "kocie usta" oraz duże, zielono-oliwkowe, mocno podkreślone i podkrążone ze zmęczenia oczy ze skośnymi źrenicami. Jej skóra ma kolor delikatnej żółci zaś włosy ma bardzo krótkie, ledwo sięgające ramion w kolorze zgniło żółtym. Jej grzywka układa się na prawo i jest ona charakterycznym elementem urody postaci.

    Ubiór

    ...

    Mimika i twarz

    Heliodor z twarzy wygląda na zmęczoną i wiecznie
    Heliodor profil

    Twarz Heliodor z profilu

    naburmuszoną ze względu na swoje podkrążone i wymalowane oczy.

    Białka oczu dziwczyny mają kolor ciemnoszary, prawie czarny. "Kocie usta" dają Heliodor dodatkowego uroku gdy się uśmiecha bądź jest zła. Najczęściej klejnot można zobaczyć z "poker face'm" bądź niezadowoleniem.

    Historia

    Początki

    Heliodor została stworzona bardzo dawno temu, długo przed wojną, jeszcze w czasie 1 ery klejnotów. Malachit, wojownik oraz naukowiec, powróciwszy z udanej misji zgładzenia Krwawej Heliodor, na odległym księżycu a mianowicie Pandemonium-522, zabrał ze sobą trzy rozbite kawałki jej klejnotu. Jeden z nich, największy został poddany eksperymentowi połączenia z zwykłym klejnotem, jego wynikem jest właśnie Heliodor. Malachit bardzo kochał Heliodor, widział w niej bowiem swoją nie żywą ukochaną jednakże czuł się bardziej jej opiekunem aniżeli kochankiem.

    Magiczne zdolności

    Heliodor potrafi przyzywać broń, w jej przypadku jest to katana, wycofać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję, bańkować różne rzeczy i zmieniać kształt. Kiedy łączy się z:

    Lewitacja

    Heliodor jest w stanie swobodnie unosić się w powietrzu. Jej moc okazuje się bardzo przydatna pod wieloma względami. Jednym z nich jest wzmocnienie ciosu oraz możliwość szybkiego i niezwykle trafnego ataku z zaskoczenia. Drugim jest swobodne przemieszczanie się z terenu na teren oraz poruszanie się w kosmosie. Zapewne istnieje jeszcze wiele sposobów wykorzystania lewitacji jednakże Heliodor nie używa ich tak często. Samo korzystanie z tej umiejętności może wywołać jednak nieprzyjemne i niebezpieczne skutki uboczne takie jak osłabienie, uniemożliwienie korzystania z pozostałych mocy a w najgorszym przypadku, stratę fizycznej formy.

    Kwas

    W skład chemiczny Heliodora wchodzą substancje promieniotwórcze dlatego też dziewczyna potrafi ze swoich ust wydobyć szkodliwą substanje jaką jest toksyczny kwas. Najczęściej "pluje" nim na swoich przeciwników w celu uszkodzenia skóry, ubrań lub nawet klejnotu.

    Wyniki eksperymentu

    Jako iż Heliodor posiada w sobie największą cząstkę Krwawej Heliodor, ma łączność nie tylko z jej mocami ale i myślami i umysłem. Gdy jest pod kontrolą tej mocy, za pomocą przedłużeń, zaostrzeń oraz przemianą kończyn, zyskuje masę nowych umiejętności, chociażby mocny atak wręcz i dalszy zasięg ruchu. Dzięki "kończynom" wystającym z pleców, dziewczyna jest w stanie atakować z daleka, unieść się bądż wykorzystać je jako tarczę. Rogi wystające z jej głowy nie pełnią znaczącej funkcji w całościowej przemianie. Podczas używania owych mocy, Heliodor często traci nad sobą kontrolę.

    Władanie bronią

    Heliodor mimo znakomitego władania swoją kataną, rzadko jej używa [2]. Zamiast tego wyposażyła się w szeroką kolekcje noży, od kuchennego do rzucanych. Zawsze wybiera odpowiedni rodzaj na odpowiednią okazję i to w bardzo szybkim tempie co czyni ją bardzo dynamiczną i mobilną postacią. Często używa również dwóch nie dużych pistoletów które gdzieś ukradła.

    Regeneracje

    Regeneracje

    Wygląd Opis Okres
    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Od narodzin

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Dowódca oddziału klasy 2 i 3

    [[File:|centre|thumb|268x268px]] ...

    Dowódca oddziału klasy 1

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    ...

    "Czarne Słońce"

    Formy

    ...

    Stroje

    ...

    Relacje i historie poznania

    Angel Aura

    Heliodor siedziała w swoim statku wtulona w kocyk, oglądając gwiazdy i oddalone planety. Głucha cisza towarzysząca setek lat nagle została przerwana hałasami dobiegającymi z tyłów statku. Heliodor jednak nie przejeła się z myślą że jakaś skała obiła się o wejście. -Przepraszam!? Jest tu kto? - odezwał się głos ...

    Heliotrop

    ...

    Biksbit

    ...

    Klejnoty Homeworld

    ...

    Kryształowe Klejnoty

    ...

    Fuzje

    Oficjalne fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    Pink Topaz by Magi

    Różowy Topaz jest fuzją Heliodor i Angel Aury.

    ...

    Fanowskie fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    [[File:|centre|thumb|270x270px]]

    Krwawnik jest fanowską fuzją Heliodor i Heliotrop.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Lepidolit jest fanowską fuzją Heliodor i Fuksyt.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Apatyt jest fanowską fuzją Heliodor i Ametryn

    ...

    Klejnot

    Jej klejnotem jest mały heliodor umiejscowiony na szyi, koloru oliwkowo-żółtego. Posiada ciemno zieloną obwódkę, ma kształt zaokrąglonego rąbu. Regeneracja zwykle zajmuje jej od jednego do dwóch tygodni, ale w niektórych sytuacjach potrafi się zregenerować w ciągu dwóch lub pięciu dni.

    Cytaty

    Cytaty i powiedzonka Heliodor

    Cytat1 Ten nabój przygotowałam specialnie dla ciebie Cytat2
    Cytat1 Słodziutkie buziaki od słodziutkiej osoby Cytat2

    Cytaty innych o Heliodor

    Cytat1 W jej oczach drzemie coś przerażającego Cytat2

    Ciekawostki

    • Heliodor z ludzkiego jedzenia toleruje jedynie owoce i soki, w szczególności jabłka oraz pomarańcze,
      • Lubi także słone przekąski i chipsy.
    • Gdyby Heliodor miałaby swój pokój w świątyni, prawdopodobnie byłby to tropikalny las.
    • Bardzo lubi ziemskie zwierzęta
      • Nienawidzi jednak owadów
    • Heliodor całkiem dobrze rysuje.
    • Potrafi doskonale gotować
    • W stanie fuzji wyjątkowo się męczy dlatego też często mdleje po owym zjawisku.
    • Bardzo lubi grać w gry komputerowe i konsolowe.
      • Jej ulubionym tytułem w naszym życiu na pewno byłyby Overwatch.
    • Ulubionym kolorem Heliodor jest czarny, biały, odcienie szarości, turkusu oraz delikatne, pastelowe barwy, nie lubi zaś brązowego.
    • Heliodor uwielbia oglądać rybki w akwarium.
    • Nienawidzi lukrecji.
    • Heliodor płynnie mówi po japońsku, koreańsku i rosyjsku.
    • Mimo iż nie musi, zdarza jej się spać.
    • W ciągu całej swojej dłuuugiej egzystencji straciła fizyczna formę ponad 15 razy.
    • Nie może zbyt długo przebywać w minusowej temperaturze aczkolwiek słabnie i mdleje.
    • Nie lubi gdy porównuje się ją z Perydot.
    • Zdarza jej się zapalić papierosa.
    • Często przeklina.
    • Gdyby Heliodor wystąpiła by w serialu to głosu mogłaby użyczyć jej Ronni Hawk, a przy postaci, często grała by muzyka instrumentalna typu rap.
    • Heliodor często przesyła buziaki, niezależnie od tego czy odbiorca jest przyjacielem czy wrogiem.

    Galeria

    Nie aktualne (przepraszam)

    Przypisy

    1. nie chodzi tu o coś typu zlepka i mutantów
    2. broń wywyołuje u niej niechciane uczucia i złe wspomnienia