FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Czerwiec 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

REMONT ARTYKUŁU!
Cytat1 Wszyscy jesteście skrzywieni i nienormalni Cytat2
Heiodor
Heliodor
Heliodor new by Magi
Gurl
Przezwiska
  • Helio
  • Heliodorka
  • Słoneczko (Angel Aura)
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Heliodor
    Typ klejnotu Beryl
    Broń
  • Włócznia (od klejnotu)
  • Noże
  • Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (dawniej)
  • Brak (ewentualnie duet z Fuksytem)
  • Zajęcie
  • Kolekcjonowanie noży
  • Poszukiwanie inspiracji
  • Wyznaczanie sobie celów
  • Przyjaciele
  • Fuksyt
  • Angel Aura (zauroczenie)
  • Wiśniowa Perła
  • Kocie Oko
  • Ametryn
  • Wrogowie
  • Heliotrop
  • Biksbit
  • Motyw Audio
     Heliodor - OC użytkowniczki Magi45 . Klejnot pierwszej ery pochodzący z Homeworld, morderczyni, mścicielka. Główna bohaterka przyszłego opowiadania "Słońce zgubione w dniu".

    Geneza postaci

    Złoto

    Złoto była bardzo starym projektem, powstała ona chwilę po premierze całego serialu, wtedy autorka nie zdawała sobie sprawy czym jest OC i gemsona. Była ona fikuśnyn optymistycznym “klejnotem„ a raczej metalem, przyjaźniła się z Lapis Lazuli i Kryształowymi Klejnotami. Miała drobną budowę ciała, długie, gęste, pomarańczowe włosy, czerwone oczy i mały spiczasty nosek. Nosiła ona biało-pomarańczową sukienkę, dwie żółte bransoletki na każdej ręce, wysokie szpilki a głowę zdobiła złota, malutka tiara. Pomysł na postać odszedł jednak w zapomnienie gdy autorka wymyśliła pierwszy design Heliodor.

    Heliodor ver.1

    ...

    Heliodor ver.2

    ...

    Heliodor ver.3

    ...

    Heliodor

    ...

    Porzucone projekty

    Heliodor alternatywna

    Ta wersja z początku miała być główną postacią 2 części mojego, już dawno nie aktualnego opowiadania, czymś w rodzaju odskoczni od delikatnego sposobu pisania tej opowieści, miała dodać do niego nieco dramatu i akcji. Alternatywna była drugą osobowością Heliodor nad którą nie mogła zapanować. Podczas przemiany w tą wersję zmieniała nie tylko charakter ale i wygląd. Czerń stopniowo, w zależności od tego jak się czuła pokrywała jej włosy a skóra zmieniała kolor aż do jasnej szarości. Oczy zmieniły kolor na czerwony a w dodatku podkreślone były czernią. Usta rozszerzały się co dało dosyć niepokojący finał. Łudząco przypominała ona Jeff'a the Killer'a, popularną postać z creepypasty. Autorka po jakimś czasie zaczęła wprowadzać wiele zmian do postaci jak i do całego opowiadania i historii, nawet nie zauważyła kiedy alternatywa poszła w zapomnienie. Teraz ten pomysł wydaje się dla niej oklepany i mało oryginalny.

    Charakter

    Heliodor nigdy nie była do końca spokojna...

    Wygląd

    Heliodor ma jasnożółtą skórę i nie długie, ciemnożółte, panujące w wiecznym nieładzie, sterczące włosy. Jej sylwetka nie jest przeciętna jednak nie jest też perfekcyjna. Wzrost klejnotu to dokładnie 165cm. Dziewczyna jest szczupła w pasie i posiada drobną budowę rąk oraz dłoni, ma spory biust i dosyć szerokie biodra. Nogi klejnotu są ładnie zbudowane. Jedną z najbardziej charakterystycznych cech wyglądu Heliodorki są duże, limonkowe oczy z gęstymi rzęsami i skośnymi źrenicami. Ma mały, lekko spiczasty nosek, nie wyróżniające się usta i zęby w postaci kłów. Jej oczy są podkrążone a powieki mają jasnoszary cień.

    Ubiór

    Heliodor na codzień nosi czarną bluzę "crop top" z któtkim rękawem i kapturem, coś w rodzaju czarnych kabaretek na odsłoniętym brzuchu i spodenki z wysokim stanem. Ma na sobie również ciemno zielone zakolanówki i czarne buty. Jej ręce i dłonie zdobią rękawiczki bez palców.

    Historia

    Początki

    Heliodor została stworzona bardzo dawno temu, długo przed wojną na, jeszcze w czasie 1 ery klejnotów.

    Magiczne zdolności

    Jak każdy klejnot, Heliodor potrafi przyzywać broń, w jej przypadku jest to włócznia , wycofywać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję, bańkować różne rzeczy i zmieniać kształt. Kiedy łączy się z:

    Lewitacja

    Heliodor jest w stanie swobodnie unosić się w powietrzu. Jej moc okazuje się bardzo przydatna pod wieloma względami. Jednym z nich jest wzmocnienie ciosu oraz możliwość szybkiego i niezwykle trafnego ataku z zaskoczenia. Drugim jest swobodne przemieszczanie się z terenu na teren oraz poruszanie się w kosmosie (wydaje się to nieprawdopodobne ale tak jest). Zapewne istnieje jeszcze wiele sposobów wykorzystania lewitacji jednakże Heliodor nie używa ich tak często. Samo korzystanie z tej umiejętności może wywołać jednak nieprzyjemne i niebezpieczne skutki uboczne takie jak osłabienie, uniemożliwienie korzystania z pozostałych mocy a w najgorszym przypadku, stratę fizycznej formy.

    Kwas

    W skład chemiczny Heliodora wchodzą substancje promieniotwórcze dlatego też dziewczyna potrafi ze swoich ust wydobyć szkodliwą substanje jaką jest toksyczny kwas. Najczęściej "pluje" nim na swoich przeciwników w celu uszkodzenia skóry, ubrań lub nawet klejnotu.

    Moce Krwawej

    ...

    Dodatkowe umiejętności

    Władanie bronią

    Heliodor mimo znakomitego władania swoją włócznią, nigdy jej nie używa [1]. Zamiast tego wyposażyła się w szeroką kolekcje noży, od kuchennego do rzucanych. Zawsze wybiera odpowiedni rodzaj na odpowiednią okazję i to w bardzo szybkim tempie co czyni ją bardzo dynamiczną i mobilną postacią.

    Gotowanie i pieczenie

    ...

    Rysowanie

    ...

    Śpiew

    ...

    Taniec

    ...

    Regeneracje

    Regeneracje

    Wygląd Opis Okres
    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Nosiła jednoczęściowy strój na ramiączkach ze znakiem Żółtego Diamentu. Do stroju przyszyta była zielona płachta przypominająca spódnicę. Chodziła w czarnych butach sięgających za kolana z podwyższeniem, podobnych do aktualnej regeneracji. Fryzura była podobna do aktualnej jednak lewej strony nie wystawały dwa kosmyki włosów.

    Od narodzin

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Pewien okres w jej życiu gdzie określana była jako międzyplanetarny egzekutor.

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Heliodor miała na całym swoim ciele czarny kombinezon a na twarzy, maskę zasłaniającą usta i nos. Nosiła znacznie krótsze od poprzednich, zielone buty a długie włosy związane były w kucyka.

    B

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    ...

    Czas z Angel Aurą

    Formy

    ...

    Stroje

    ...

    Relacje

    Przyjaciele

    Fuksyt

    ...

    Ametryn

    ...

    Kocie Oko

    ...

    Wiśniowa Perła

    ...

    Miłość

    Angel Aura

    ...

    Wrogowie

    ...

    Heliotrop

    ...

    Biksbit

    Wkrótce

    Fuzje

    Oficjalne fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    Pink Topaz by Magi

    Różowy Topaz jest fuzją Heliodor i Angel Aury.

    ...

    Tygrysie Oczko by Magi

    Tygrysie Oko jest niechcianą jest fuzją Heliodor i Biksbit.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Lepidolit jest fuzją Heliodor i Fuksyt.

    ...

    Fanowskie fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    [[File:|centre|thumb|270x270px]]

    Krwawnik jest fanowską fuzją Heliodor i Heliotrop.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Dżet jest fanowską fuzją Heliodor i Amazonit.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Apatyt jest fanowską fuzją Heliodor i Ametryn

    ...

    Klejnot

    Jej klejnotem jest mały heliodor umiejscowiony na szyi, koloru oliwkowo-żółtego. Posiada ciemno zieloną obwódkę, ma kształt sześciokąta i również taką fasetę. Regeneracja zwykle zajmuje jej od jednego do dwóch tygodni, ale w niektórych sytuacjach potrafi się zregenerować w ciągu dwóch lub pięciu dni.

    Cytaty

    Cytaty i powiedzonka Heliodor

    Cytat1 Jesteś jakaś skrzywiona Cytat2
    Cytat1 Fuksiiiiiiiiiiii Cytat2

    Cytaty innych o Heliodor

    Cytat1 Ciekawi mnie jej egzystencja... Cytat2
    Fuksyt

    Ciekawostki

    • Heliodor z ludzkiego jedzenia toleruje jedynie owoce i soki, w szczególności jabłka oraz pomarańcze,
      • Lubi także słodycze i wszelkie słodkości.
    • Gdyby Heliodor miałaby swój pokój w świątyni, prawdopodobnie byłby to tropikalny las.
    • Bardzo lubi ziemskie zwierzęta
      • Nienawidzi jednak owadów
    • Heliodor całkiem dobrze rysuje.
    • Potrafi doskonale gotować
    • W stanie fuzji wyjątkowo się męczy dlatego też często mdleje po owym zjawisku.
    • Bardzo lubi grać w gry komputerowe i konsolowe.
    • Ulubionym kolorem Heliodor jest czarny, biały, odcienie szarości, turkusu oraz delikatne, pastelowe barwy, nie lubi zaś brązowego.
    • Heliodor uwielbia oglądać rybki w akwarium [2]
    • Nienawidzi lukrecji.
    • Heliodor płynnie mówi po japońsku.
    • Mimo iż nie musi, zdarza jej się spać.
    • W ciągu całej swojej dłuuugiej egzystencji straciła fizyczna formę ponad 15 razy.
    • Nie może zbyt długo przebywać w minusowej temperaturze aczkolwiek słabnie i mdleje.
    • Nie lubi gdy porównuje się ją z Perydot.
    • Zdarza jej się zapalić papierosa.
    • Często przeklina.

    Galeria

    Nie aktualne (przepraszam)

    Przypisy

    1. po pewnym zdarzeniu obiecała sobie że już nigdy jej nie użyje
    2. a lubiem, lubiem 🐠