FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Czerwiec 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Marych

REMONT ARTYKUŁU!
Cytat1 Buziaczki Cytat2
Heiodor
Heliodor
Heliodor by Marych
Bieda nie wybiera
Przezwiska
  • Helix
  • Helly jelly
  • Rasa
  • Klejnot (85%)
  • Skażony klejnot (15%)
  • Płeć Preferuje nazywać się kobietą
    Kamień Heliodor
    Typ klejnotu Beryl
    Broń
  • Katana (od klejnotu)
  • Noże (dodatkowa)
  • Pistolety (dodatkowa)
  • Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (dawniej)
  • Centrum laboratoryjno łączeniowe (dawniej)
  • Zajęcie
  • Kolekcjonowanie noży
  • Poszukiwanie inspiracji
  • Wyznaczanie sobie celów
  • Przyjaciele
  • Angel Aura
  • Wrogowie Nieznani
    Motyw Audio
    Chill Bill (INSTRUMENTAL) - Rob $Tone feat. J

    Chill Bill (INSTRUMENTAL) - Rob $Tone feat. J.Davis and Spooks

    Aktor Ronni Hawk
     Heliodor - OC użytkowniczki Marych . Klejnot pierwszej ery pochodzący z Homeworld. Łowczyni nagród przemierzająca kosmos. Jest pierwszym z trzech eksperymentów łączenia odłamków klejnotu Krwawej Heliodor ze zwykłym klejnotem [1].

    Geneza postaci

    Złoto

    Złoto była bardzo starym projektem, powstała ona chwilę po premierze całego serialu, wtedy autorka nie zdawała sobie sprawy czym jest OC i gemsona. Była ona fikuśnyn optymistycznym “klejnotem„ a raczej metalem, przyjaźniła się z Lapis Lazuli i Kryształowymi Klejnotami. Miała drobną budowę ciała, długie, gęste, pomarańczowe włosy, czerwone oczy i mały spiczasty nosek. Nosiła ona biało-pomarańczową sukienkę, dwie żółte bransoletki na każdej ręce, wysokie szpilki a głowę zdobiła złota, malutka tiara. Pomysł na postać odszedł jednak w zapomnienie gdy autorka wymyśliła pierwszy design Heliodor.

    Heliodor ver.1

    Pierwsza wersja Heliodor była dosyć szybko zrobiona i nie zbyt ciekawa. Autorka nie miała ani trochę zdolności korzystania z painta i nie zdawała sobie sprawy że jej dzieło jest koszmarne Gorzki Jezu jak przypomnę sobie Heliodor.png to mam ochotę odstrzelić sobie głowę. Sam zarys wydawał się w miarę normalny a nawet interesujący jednak nie został wykonany dobrze. Heliodor wówczas miała zieloną skórę, bardzo jasne, długie i związane włosy, limonkowe i nie duże oczy oraz niedopasowany kolorem strój. Z charakteru była ona beksą i samotniczką która powoli miała zmieniać się w kochaną i uśmiechniętą osóbkę. O historii wolałaby nie wspominać. Po czasie i doszukaniu się informacji że Heliodory występują w kolorze żółtym, autorka zmieniła ją.

    Heliodor ver.2

    Heliodor ver.3

    ...

    Heliodor

    ...

    Porzucone projekty

    Heliodor alternatywna

    Ta wersja z początku miała być główną postacią drugiej części mojego, już dawno nie aktualnego opowiadania, czymś w rodzaju odskoczni od delikatnego sposobu pisania tej opowieści, miała dodać do niego nieco dramatu i akcji. Alternatywna była drugą osobowością Heliodor nad którą nie mogła zapanować. Podczas przemiany w tą wersję zmieniała nie tylko charakter ale i wygląd. Czerń stopniowo, w zależności od tego jak się czuła pokrywała jej włosy a skóra zmieniała kolor aż do jasnej szarości. Oczy zmieniły kolor na czerwony a w dodatku podkreślone były czernią. Usta rozszerzały się co dało dosyć niepokojący finał. Łudząco przypominała ona Jeff'a the Killer'a, popularną postać z creepypasty. Autorka po jakimś czasie zaczęła wprowadzać wiele zmian do postaci jak i do całego opowiadania i historii, nawet nie zauważyła kiedy alternatywa poszła w zapomnienie. Teraz ten pomysł wydaje się dla niej oklepany i mało oryginalny.

    Charakter

    ...

    Wygląd

    Heliodor wygląda jak zmęczona i niezadowolona kluseczka <3 Heliodor jakby nie patrzeć jest całkiem atrakcyjna. Ma średni wzrost i kobiecą, smukłą sylwetkę. Jej twarz jest delikatna i rzucająca się w oczy. Ma malutki lekko spiczasty nosek, "kocie usta" oraz duże, zielono-oliwkowe, mocno podkreślone i podkrążone ze zmęczenia oczy ze skośnymi źrenicami. Jej skóra ma kolor delikatnej żółci zaś włosy ma bardzo krótkie, ledwo sięgające ramion w kolorze zgniło żółtym. Jej grzywka układa się na prawo i jest ona charakterycznym elementem urody postaci.

    Ubiór

    Heliodor nosi szmaragdowo zielony kombinezon z kapturem przewiązany w talii czarną szarfą, rękawki zakończone są ciemnymi paskami. Pod kombinezonem ma na sobie drugi, cały czarny zakrywający nogi, ręce jak i połowę szyi, zakrywając przy tym klejnot. Na rękach ma dwa ochraniacze wraz wbudowanymi pokrowcami na noże. Pod szarfą przewiązane ma dwie zielone chusty oraz pasek z pudełkami na naboje i drobne ostrza. Chodzi w wysokich butach na wysokiej podeszfie w kolorze podobnym do pierwszego kombinezonu. Lewe oko przykrywa czarną przepaską zakupioną w Japonii.

    Mimika i twarz

    Heliodor z twarzy wygląda na zmęczoną i wiecznie
    Heliodor profil

    Twarz Heliodor z profilu

    naburmuszoną ze względu na swoje podkrążone oczy i gęste brwi .

    Białka oczu dziewczyny mają kolor ciemnoszary, prawie czarny. Jej usta są pełne jednak nie tak samo jak np. serialowej Granat. Najczęściej klejnot można zobaczyć z "poker face'm" bądź niezadowoleniem.

    Historia

    Początki

    Heliodor została stworzona bardzo dawno temu, długo przed wojną, jeszcze w czasie 1 ery klejnotów. Malachit, wojownik oraz naukowiec, powróciwszy z udanej misji zgładzenia Krwawej Heliodor, na odległym księżycu a mianowicie Pandemonium-522, zabrał ze sobą trzy rozbite kawałki jej klejnotu. Jeden z nich, największy został poddany eksperymentowi połączenia z zwykłym klejnotem, jego wynikem jest właśnie Heliodor. Malachit bardzo kochał Heliodor, widział w niej bowiem swoją nie żywą ukochaną jednakże czuł się bardziej jej opiekunem aniżeli kochankiem. Przeznaczeniem Heliodor od samego początku była walka albowiem była ona szkolona na żołnierza a wynikiem dobrego sprawowania był awans na dowódcę. W międzyczasie Malachit pracował nad kolejnym eksperymentem, nad kimś kto miałby na nią oko gdy ten będzie pracował, tak powstała Heiotrop która bezpośrednio miała z nią połączony wzrok.

    Magiczne zdolności

    Heliodor potrafi przyzywać broń, w jej przypadku jest to katana, wycofać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję, bańkować różne rzeczy i zmieniać kształt.

    Kwas

    W skład chemiczny Heliodora wchodzą substancje promieniotwórcze dlatego też dziewczyna potrafi ze swoich ust wydobyć szkodliwą substanje jaką jest toksyczny kwas. Najczęściej "pluje" nim na swoich przeciwników w celu uszkodzenia skóry, ubrań lub nawet klejnotu.

    Wyniki eksperymentu

    Jako iż Heliodor posiada w sobie największą cząstkę Krwawej Heliodor, ma łączność nie tylko z jej mocami ale i myślami i umysłem. Gdy jest pod kontrolą tej mocy, za pomocą przedłużeń, zaostrzeń oraz przemianą kończyn, zyskuje masę nowych umiejętności, chociażby mocny atak wręcz i dalszy zasięg ruchu. Dzięki "kończynom" wystającym z pleców, dziewczyna jest w stanie atakować z daleka, unieść się bądż wykorzystać je jako tarczę. Rogi wystające z jej głowy nie pełnią znaczącej funkcji w całościowej przemianie. Heliodor nie panuje nad owymi mocami.

    Władanie bronią

    Heliodor mimo znakomitego władania swoją kataną, rzadko jej używa [2]. Zamiast tego wyposażyła się w szeroką kolekcje noży, od kuchennego do rzucanych. Zawsze wybiera odpowiedni rodzaj na odpowiednią okazję i to w bardzo szybkim tempie co czyni ją bardzo dynamiczną i mobilną postacią. Często używa również dwóch nie dużych pistoletów które gdzieś ukradła.

    Regeneracje

    Regeneracje

    Wygląd Opis Okres
    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Od narodzin

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Dowódca oddziału klasy 2 i 3

    [[File:|centre|thumb|268x268px]] ...

    Dowódca oddziału klasy 1

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    ...

    Lata niewinności

    Formy

    ...

    Stroje

    ...

    Relacje i historie poznania

    Angel Aura

    Heliodor siedziała w swoim statku wtulona w kocyk, oglądając gwiazdy i oddalone planety. Głucha cisza towarzysząca setek lat nagle została przerwana hałasami dobiegającymi z tyłów statku. Heliodor jednak nie przejeła się z myślą że jakaś skała obiła się o wejście. 

    Heliotrop

    ...

    Biksbit

    ...

    Klejnoty Homeworld

    ...

    Kryształowe Klejnoty

    ...

    Fuzje

    Oficjalne fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    [[File:|centre|thumb|270x270px]]

    Różowy Topaz jest fuzją Heliodor i Angel Aury.

    ...

    Fanowskie fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    [[File:|centre|thumb|270x270px]]

    Krwawnik jest fanowską fuzją Heliodor i Heliotrop.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Lepidolit jest fanowską fuzją Heliodor i Fuksyt.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    (...) Jest propozycją fuzji Heliodor i serialowej Lapis Lazuli

    ...

    Klejnot

    Jej klejnotem jest mały heliodor umiejscowiony na szyi, koloru oliwkowo-żółtego. Posiada ciemno zieloną obwódkę, ma kształt zaokrąglonego rąbu. Regeneracja zwykle zajmuje jej od jednego do dwóch tygodni, ale w niektórych sytuacjach potrafi się zregenerować w ciągu dwóch lub pięciu dni.

    Cytaty

    Cytaty i powiedzonka Heliodor

    Cytat1 Nie ja chciałam cię zabić Cytat2
    Cytat1 Chcesz go żywego czy martwego? Cytat2
    Heliodor pytająca o konkrety zlecenia

    Cytaty innych o Heliodor

    Cytat1 Skazałem ją na to Cytat2
    Malachit

    Ciekawostki

    • Heliodor z ludzkiego jedzenia toleruje jedynie owoce i soki, w szczególności jabłka oraz pomarańcze,
      • Lubi także słone przekąski i chipsy.
    • Gdyby Heliodor miałaby swój pokój w świątyni, prawdopodobnie byłby to tropikalny las.
    • Boi się zwierząt.
    • Heliodor całkiem dobrze rysuje.
    • Potrafi doskonale gotować
    • W stanie fuzji wyjątkowo się męczy dlatego też często mdleje po owym zjawisku.
    • Bardzo lubi grać w gry komputerowe i konsolowe.
      • Jej ulubionym tytułem w naszym życiu na pewno byłyby Overwatch.
    • Ulubionym kolorem Heliodor jest czarny, biały, odcienie szarości, turkusu oraz delikatne, pastelowe barwy, nie lubi zaś brązowego.
    • Heliodor uwielbia oglądać rybki w akwarium.
    • Nienawidzi lukrecji.
    • Heliodor płynnie mówi po japońsku, koreańsku i rosyjsku.
    • Mimo iż nie musi, zdarza jej się spać.
    • W ciągu całej swojej dłuuugiej egzystencji straciła fizyczna formę ponad 15 razy.
    • Nie może zbyt długo przebywać w minusowej temperaturze aczkolwiek słabnie i mdleje.
    • Nie lubi gdy porównuje się ją z Perydot.
    • Bardzo słabo widzi.
    • Gdyby Heliodor wystąpiła by w serialu to głosu mogłaby użyczyć jej Ronni Hawk, a przy postaci, często grałby fortepian bądź pianino.
    • Heliodor często przesyła buziaki, niezależnie od tego czy odbiorca jest przyjacielem czy wrogiem.

    Galeria

    Wszystkie prace tutaj przedstawiają starsze wersje wyglądu Heliodorki. Bardzo za nie dziękuję.

    Przypisy

    1. nie chodzi tu o coś typu zlepka i mutantów
    2. broń wywyołuje u niej niechciane uczucia i złe wspomnienia