FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Czerwiec 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

REMONT ARTYKUŁU!
Cytat1 Buziaczki Cytat2
Heiodor
Heliodor
[[File:|180px]]
Przezwiska
  • Zagubiona
  • Heliodorka
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Heliodor
    Typ klejnotu Beryl
    Broń
  • Włócznia (od klejnotu)
  • Noże
  • Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (dawniej)
  • Brak (ewentualnie duet z Fuksytem)
  • Zajęcie
  • Kolekcjonowanie noży
  • Poszukiwanie inspiracji
  • Wyznaczanie sobie celów
  • Przyjaciele
  • Fuksyt
  • Angel Aura (dawne zauroczenie)
  • Wiśniowa Perła
  • Ametryn
  • Wrogowie
  • Heliotrop
  • Motyw Audio
     Heliodor - OC użytkowniczki Magi45 . Klejnot pierwszej ery pochodzący z Homeworld, morderczyni, mścicielka. Główna bohaterka przyszłego opowiadania "Słońce zgubione w dniu".

    Geneza postaci

    Złoto

    Złoto była bardzo starym projektem, powstała ona chwilę po premierze całego serialu, wtedy autorka nie zdawała sobie sprawy czym jest OC i gemsona. Była ona fikuśnyn optymistycznym “klejnotem„ a raczej metalem, przyjaźniła się z Lapis Lazuli i Kryształowymi Klejnotami. Miała drobną budowę ciała, długie, gęste, pomarańczowe włosy, czerwone oczy i mały spiczasty nosek. Nosiła ona biało-pomarańczową sukienkę, dwie żółte bransoletki na każdej ręce, wysokie szpilki a głowę zdobiła złota, malutka tiara. Pomysł na postać odszedł jednak w zapomnienie gdy autorka wymyśliła pierwszy design Heliodor.

    Heliodor ver.1

    Pierwsza wersja Heliodor była dosyć szybko zrobiona i nie zbyt ciekawa. Autorka nie miała ani trochę zdolności korzystania z painta i nie zdawała sobie sprawy że jej dzieło jest koszmarne Gorzki Jezu jak przypomnę sobie Heliodor.png to mam ochotę odstrzelić sobie głowę. Sam zarys wydawał się w miarę normalny a nawet interesujący jednak nie został wykonany dobrze. Heliodor wówczas miała zieloną skórę, bardzo jasne, długie i związane włosy, limonkowe i nie duże oczy oraz niedopasowany kolorem strój. Z charakteru była ona beksą i samotniczką która powoli miała zmieniać się w kochaną i uśmiechniętą osóbkę. O historii wolałaby nie wspominać. Po czasie i doszukaniu się informacji że Heliodory występują w kolorze żółtym, autorka zmieniła ją.

    Heliodor ver.2

    Heliodor ver.3

    ...

    Heliodor

    ...

    Porzucone projekty

    Heliodor alternatywna

    Ta wersja z początku miała być główną postacią 2 części mojego, już dawno nie aktualnego opowiadania, czymś w rodzaju odskoczni od delikatnego sposobu pisania tej opowieści, miała dodać do niego nieco dramatu i akcji. Alternatywna była drugą osobowością Heliodor nad którą nie mogła zapanować. Podczas przemiany w tą wersję zmieniała nie tylko charakter ale i wygląd. Czerń stopniowo, w zależności od tego jak się czuła pokrywała jej włosy a skóra zmieniała kolor aż do jasnej szarości. Oczy zmieniły kolor na czerwony a w dodatku podkreślone były czernią. Usta rozszerzały się co dało dosyć niepokojący finał. Łudząco przypominała ona Jeff'a the Killer'a, popularną postać z creepypasty. Autorka po jakimś czasie zaczęła wprowadzać wiele zmian do postaci jak i do całego opowiadania i historii, nawet nie zauważyła kiedy alternatywa poszła w zapomnienie. Teraz ten pomysł wydaje się dla niej oklepany i mało oryginalny.

    Charakter

    Mimo wielu spotykających ją tragedii i niepowodzeń wydaje się być całkiem spokojnia chociaż to założenie nie jest do końca prawdziwe gdyż dziewczyna często uśmiecha się fałszywie i próbuje udawać że wszystko jest w porządku. W swoich zachwowaniach może być na tyle nieprzewidywalna że uśmiechając się zacznie wbijać sobie ostrze w ręce. Dopiero przy swoich najbliższych pokazuje prawdziwe oblicze i przy takich osobach czuje sie naprawdę dobrze i często zapomina też o swoich problemach. Heliodor czasem bywa naprawdę okrutna, czerpie przyjemność z patrzenia na cierpiących, znęca się psychncznie, zabija wzrokiem a w najgorszym przypadku używa przemocy. Jednak nie wszystkie takie zachowania odbywają się z jej woli bowiem posiada w sobie cząstkę duszy Krwawej Heliodor horkruks normalnie

    Wygląd

    Heliodor wygląda jak zmęczona i niezadowolona kluseczka <3 Heliodor jakby nie patrzeć jest całkiem atrakcyjna. Ma średni wzrost i niezwykle kobiecą sylwetkę. Jej twarz jest delikatna i rzucająca się w oczy. Ma malutki lekko spiczasty nosek, "kocie usta" oraz duże, zielono-oliwkowe, mocno podkreślone i podkrążone ze zmęczenia oczy ze skośnymi, czarnymi źrenicami. Jej skóra ma kolor delikatnej i bladej żółci zaś włosy ma bardzo krótkie, ledwo sięgające ramion, rozwalone na wszystkie strony, zgniło żółte włosy. Jej grzywka układa się na prawo i jest ona charakterycznym elementem urody postaci.

    Ubiór

    Heliodor na codzień nosi czarną bluzę "crop top" z któtkim rękawem i kapturem, na odsłoniętym brzuchu widać siatkę i spodenki z wysokim stanem. Ma na sobie również ciemno zielone zakolanówki i czarne buty. Jej ręce i dłonie zdobią rękawiczki bez palców.

    Mimika i twarz

    Heliodor z twarzy wygląda na zmęczoną i wiecznie naburmuszoną ze względu na swoje podkrążone, a w dodatku podkreślone ciemnym cieniem do powiek oczy i gęste, modne brwi. Białka oczu dziwczyny mają kolor ciemnoszary, prawie czarny. "Kocie usta" dają Heliodor dodatkowego uroku gdy się uśmiecha bądź jest zła. Czasem gdy daje się ponieść swojej mocy, jej tęczówki powoli zanikają zostawiając za sobą same źrenice a na twarzy gości przerażających i nieznikający uśmiech. Najczęściej klejnot można zobaczyć z "poker face'm" bądź lekkim uśmiechem.

    Historia

    Początki

    Heliodor została stworzona bardzo dawno temu, długo przed wojną, jeszcze w czasie 1 ery klejnotów. Malachit, wojownik oraz naukowiec pierwszej klasy, powróciwszy z udanej misji zgładzenia Krwawej Heliodor, na odległej planecie a mianowicie Pandemonium-522, zabrał ze sobą trzy rozbite kawałki jej klejnotu.

    Magiczne zdolności

    Jak każdy klejnot, Heliodor potrafi przyzywać broń, w jej przypadku jest to włócznia , wycofywać się do formy klejnotu, tworzyć fuzję, bańkować różne rzeczy i zmieniać kształt. Kiedy łączy się z:

    Lewitacja

    Heliodor jest w stanie swobodnie unosić się w powietrzu. Jej moc okazuje się bardzo przydatna pod wieloma względami. Jednym z nich jest wzmocnienie ciosu oraz możliwość szybkiego i niezwykle trafnego ataku z zaskoczenia. Drugim jest swobodne przemieszczanie się z terenu na teren oraz poruszanie się w kosmosie (wydaje się to nieprawdopodobne ale tak jest). Zapewne istnieje jeszcze wiele sposobów wykorzystania lewitacji jednakże Heliodor nie używa ich tak często. Samo korzystanie z tej umiejętności może wywołać jednak nieprzyjemne i niebezpieczne skutki uboczne takie jak osłabienie, uniemożliwienie korzystania z pozostałych mocy a w najgorszym przypadku, stratę fizycznej formy.

    Kwas

    W skład chemiczny Heliodora wchodzą substancje promieniotwórcze dlatego też dziewczyna potrafi ze swoich ust wydobyć szkodliwą substanje jaką jest toksyczny kwas. Najczęściej "pluje" nim na swoich przeciwników w celu uszkodzenia skóry, ubrań lub nawet klejnotu.

    Moce nosiciela

    Jako iż Heliodor posiada w sobie największą cząstkę Krwawej Heliodor, ma łączność nie tylko z jej mocami ale i myślami i umysłem. Gdy jest pod kontrolą tej mocy, za pomocą przedłużeń, zaostrzeń oraz przemianą kończyn, zyskuje masę nowych umiejętności, chociażby mocny atak wręcz i dalszy zasięg ruchu. Dzięki "skrzydłom" wystającym z pleców, dziewczyna jest w stanie atakować z daleka, unieść się bądż wykorzystać je jako tarczę. Rogi wystające z jej głowy nie pełnią znaczącej funkcji w całościowej przemianie. Podczas używania owych mocy, Heliodor często traci nad sobą kontrolę.

    Dodatkowe umiejętności

    Władanie bronią

    Heliodor mimo znakomitego władania swoją włócznią, nigdy jej nie używa [1]. Zamiast tego wyposażyła się w szeroką kolekcje noży, od kuchennego do rzucanych. Zawsze wybiera odpowiedni rodzaj na odpowiednią okazję i to w bardzo szybkim tempie co czyni ją bardzo dynamiczną i mobilną postacią. Często używa również dwóch nie dużych pistoletów które ukradła gdzieś w rosji.

    Gotowanie i pieczenie

    ...

    Rysowanie

    ...

    Śpiew

    ...

    Taniec

    ...

    Regeneracje

    Regeneracje

    Wygląd Opis Okres
    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Heliodor z twarzy nie zmieniła się jednakże częściej można było zobaczyć ją uśmiechniętą. Kolor skóry i włosów również pozostał taki sam. Podczas pierwszej regeneracji Heliodor miała bardzo długie, roztrzepane włosy sięgające za pośladki.

    Od narodzin

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Dowódca oddziału klasy 2 i 3

    [[File:|centre|thumb|268x268px]] ...

    Dowódca oddziału klasy 1

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    ...

    "Czarne Słońce"

    Formy

    ...

    Stroje

    ...

    Relacje

    Przyjaciele

    Fuksyt

    ...

    Ametryn

    ...

    Kocie Oko

    ...

    Wiśniowa Perła

    ...

    Miłość

    Angel Aura

    ...

    Wrogowie

    ...

    Heliotrop

    ...

    Biksbit

    Wkrótce

    Fuzje

    Oficjalne fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    Pink Topaz by Magi

    Różowy Topaz jest fuzją Heliodor i Angel Aury.

    ...

    Tygrysie Oczko by Magi

    Tygrysie Oko jest niechcianą jest fuzją Heliodor i Biksbit.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Lepidolit jest fuzją Heliodor i Fuksyt.

    ...

    Fanowskie fuzje

    Wygląd Opis Charakter
    [[File:|centre|thumb|270x270px]]

    Krwawnik jest fanowską fuzją Heliodor i Heliotrop.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Dżet jest fanowską fuzją Heliodor i Amazonit.

    ...

    [[File:|centre|thumb|268x268px]]

    Apatyt jest fanowską fuzją Heliodor i Ametryn

    ...

    Klejnot

    Jej klejnotem jest mały heliodor umiejscowiony na szyi, koloru oliwkowo-żółtego. Posiada ciemno zieloną obwódkę, ma kształt sześciokąta i również taką fasetę. Regeneracja zwykle zajmuje jej od jednego do dwóch tygodni, ale w niektórych sytuacjach potrafi się zregenerować w ciągu dwóch lub pięciu dni.

    Cytaty

    Cytaty i powiedzonka Heliodor

    Cytat1 pozdro mordo Cytat2
    specialne
    Cytat1 Fuksiiiiiiiiiiii Cytat2
    Cytat1 Sama chciałabym wiedzieć co dzieje skę w mojej głowie Cytat2

    Cytaty innych o Heliodor

    Cytat1 Może mnie zabić w każdej chwili... Cytat2
    Fuksyt

    Ciekawostki

    • Heliodor z ludzkiego jedzenia toleruje jedynie owoce i soki, w szczególności jabłka oraz pomarańcze,
      • Lubi także słodycze i wszelkie słodkości.
    • Gdyby Heliodor miałaby swój pokój w świątyni, prawdopodobnie byłby to tropikalny las.
    • Bardzo lubi ziemskie zwierzęta
      • Nienawidzi jednak owadów
    • Heliodor całkiem dobrze rysuje.
    • Potrafi doskonale gotować
    • W stanie fuzji wyjątkowo się męczy dlatego też często mdleje po owym zjawisku.
    • Bardzo lubi grać w gry komputerowe i konsolowe.
      • Jej ulubionym tytułem w naszym życiu na pewno byłyby Overwatch.
    • Ulubionym kolorem Heliodor jest czarny, biały, odcienie szarości, turkusu oraz delikatne, pastelowe barwy, nie lubi zaś brązowego.
    • Heliodor uwielbia oglądać rybki w akwarium.
    • Nienawidzi lukrecji.
    • Heliodor płynnie mówi po japońsku, koreańsku i rosyjsku.
    • Mimo iż nie musi, zdarza jej się spać.
    • W ciągu całej swojej dłuuugiej egzystencji straciła fizyczna formę ponad 15 razy.
    • Nie może zbyt długo przebywać w minusowej temperaturze aczkolwiek słabnie i mdleje.
    • Nie lubi gdy porównuje się ją z Perydot.
    • Zdarza jej się zapalić papierosa.
    • Często przeklina.
    • Gdyby Heliodor wystąpiła by w serialu to głosu mogłaby użyczyć jej *tu coś wstawie*, a przy postaci, często grała by muzyka instrumentalna typu rap.
    • Heliodor często przesyła buziaki, niezależnie od tego czy odbiorca jest przyjacielem czy wrogiem.

    Galeria

    Nie aktualne (przepraszam)

    Przypisy

    1. po pewnym zdarzeniu obiecała sobie że już nigdy jej nie użyje