FANDOM

Hessonit*
IMG 0582
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu ją kobietą
Kamień Hessonit
Typ klejnotu Krzemian (rzadka odmiana grossularu)
Broń Nieznana
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld (Żółty Diament)
Zajęcie Architekt Inklejnotorów (wcześniej) Architekt Statków Kosmicznych (obecnie)
Przyjaciele Inne Hessonity
Debiut Odc. 16 Ziemia i Kosmos - Data logowania 12 1 2

Osobowość

Hessonit jest klejnotem sukcesu. Lubi się chwalić tym że w Homeworld jest wysoko postawionym klejnotem. Jest pewnym siebie i aroganckim Klejnotem. Dla Klejnotów wyższych rangą jest uprzejma i posłuszna a klejnotami niższej rangi gardzi i robi sobie żarty z nich jakie są bezużyteczne a jaka ona wspaniała ale czasem zdarzają się wyjątki. Cieszy się tylko ze swojego szczęścia. Jest poważna i dostojnie się porusza.  

Wygląd

Hessonit jest wysokości Lapis. Ma pistacjową skórę , ma żółto-zieloną fryzurę zaczesaną do góry (podobną do fryzury Żółtego Diamentu) , sprytne jaskrawo zielone oko , na oku ma połowę osłonki bo zamiast drugiego oka ma swój jasno-zielony prostokątny klejnot i zadarty nos. Co do ubrania. Zielony klejnot posiada bardzo krótką , zieloną wieczorową suknię na której są cztery czarne paski które na końcu mają symbol Żółtego Diamentu a pomiędzy dolnymi czarnymi paskami są dwa chude żółte paski które sięgają do końca sukienki. Palce ochraniaczy Hessonit nie są bezpośrednio przyłączone do jej rąk, tylko lewitują w miejscu gdzie powinny znajdować się jej dłonie. Ma zielone rękawy z żółtymi trójkątnymi zakończeniami na ciemno-zielone palce. Ma szmaragdowe spodnie. Wysokie ciemno-zielone buty z żółtymi zakończeniami które pełnią funkcję zbroi. Na plecach ma dużą szmaragdową

wstęgę.

Historia

Narodziny

Hessonit powstała ponad 5756 lat.

Homeworld

Hessonity są bardzo rzadkimi klejnotami dlatego od narodzin była traktowana z wielkim szacunkiem. Bardzo szybko nauczyła się projektować. Na początku zajmowała się projektowaniem inklejnotorów i dzięki niej powstała ich nowy lepszy model H.10. Nazwa wzięła się od H jak Hessonit oraz 10 od tego że był skończony już za 10 próbą. Z tego właśnie powodu zielony klejnot zabłysł w Homeworld co przyciągnęło uwagę Żółtego Diamentu. W końcu Diament skontaktował się z nią. I wtedy komunikator zielonej zaczął mówić : Połączenie przychodzące od Żółtego Diamentu. Rozmowa zostanie rozpoczęta za minutę. H (W skrócie Hessonit)-Diament ?! Co ja mam powiedzieć co mam robić ?! Komunikator zaczął mówić : Połączenie nawiązane. ŻD-Czy to Hessonit Faseta-6H9S Ściana-1BY ? H-Tak mój Diamencie ! Po czym zasalutowała swojej przywódczyni. ŻD-Słyszałam o twoich sukcesach. Ten nowy typ inklejnotora tworzy lepsze klejnoty niż ten stary. H-Bardzo dziękuje mój Diamencie. Ale to oczywiście wszystko twoja zasługa mój diamencie. ŻD-Podobasz mi się. Marnujesz się przy projektowaniu inklejnotorów. Chciała bym abyś pracowała przy projektowaniu statków. Jasne ? H-Dziękuje o mój wielki Diamencie. To dla mnie naprawdę wielki zaszczyt że będę mogła brać w tym udział. ŻD-Cieszy mnie to. Ale jest jeden problem... H-Jaki mój Diamencie ? Z...zrobię wszystko co trzeba aby... ŻD-Nadchodzą nowe czasy Hessonit. Aby twoja praca była efektowniejsza dam ci wzmacniacze kończyn. To nowa technologia którą zaprojektowała inna Hessonit. To wspaniały pomysł. Możemy marnować mniej zasobów na nowe klejnoty i dawać im wzmacniacze kończyn. To będzie ERA 2. H-Rozumiem mój Diamencie. ŻD-A ponieważ wykonałaś dobrą robotę , to może kiedyś zasłużysz nawet na własną Perłę. Zaczynasz od jutra. Moje klejnoty jutro przetransportują cię do kogoś kto nauczy cię jak posługiwać się wzmacniaczami kończyn. H-Tak mój Diamencie ! I jeszcze raz bardzo dziękuje. Komunikator powiedział : Rozmowa zakończona. H-Aaaaaaa ! Jak to ? Chwila poukładam to wszystko w głowie. Projektowanie Statków...wzmacniacze kończyn...własna Perła ? To wszystko jest za piękne by mogło być prawdziwe ! Zielony klejnot całą "noc" przygotowywał się do przyjścia klejnotów jej Diamentu. I w końcu...przez drzwi weszły dwa duże Cytryny. C (W skrócie Cytryn)- Jesteśmy tu po Hessonit Faseta-6H... H-Tak , tak to ja. Cytryny nieco zawstydzone znieruchomiały. H-No dalej ruszcie się Grudy ! Cytryny jeszcze bardziej zawstydzone odsunęły się i zaprowadziły do klejnotu który nauczył ją jak korzystać ze wzmacniaczy kończyn. Hessonit na początku nie wiedziała jak się nimi obsługiwać ale po chwili rozgryzła jak działają. Gdy sesja skończyła się zielony klejnot doskonale wiedział jak się nimi obsługiwać. Pierwszy raz odezwała się druga Cytryn. C-Jesteś gotowa o wielka Hessonit ? H-Hmmm...tak. Umiesz się zachować cytrynie. Może gdy dostanę już Perłę to dostanę ochroniarza ? Podaj fasetę i Ścianę. Cytryn była bardzo zdziwiona i zadowolona. Podała fasetę i ścianę. Odezwał się druga Cytryn. C-Przepraszam ale musimy iść. Hessonit syknęła. H-Wiem o tym. Od teraz chcę żebyś się nie odzywała jasne ?! C-Tak jest ! Niedługo później Zielony Klejnot znalazł się w dużym żółtym budynku. Od razu przybiegła do niej Żółty Agat. ŻA (W skrócie Żółty Agat)-O witaj moja jasność ! H-Witaj Agacie. ŻA-W tej chwili zaprowadzę cię do twego miejsca pracy. H-Dobrze tylko szybko bo chcę od zaraz zacząć pracę. ŻA-Tak jest ! Zaczęły iść długim żółtym korytarzem. ŻA-Wiele o tobie słyszałam moja jasność. H-Ach tak ? Co o mnie słyszałaś ? ŻA-Że jest pani genialna i pani stworzyła nowe inklejnotory H.10. Włąsnie z niego zostałam zrobiona. H-Zauważyłam to. Szły tak jeszcze przez chwilę. Aż w końcu doszły do dużych żółtych drzwi. Z drugiej strony wyszła jakaś perła i powiedziała : Teraz pokarzę ci twoje miejsce pracy moja jasność. ŻA-W takim razie ja się oddale. Hessonit popatrzyła na perłę zamyślonym wzrokiem i poszła za nią. Weszły do dużego jasno zielonego pokoju w którym było wiele drzwi. H-Czy za tymi wszystkimi drzwiami pracują Hessonity ? Perła na to : W większości pokoje są puste ale w mniejszości są inne Hessonity. H-Nie jestem zdziwiona. My Hessonity jesteśmy tak rzadkie i cenne że większość pokoi jest pusta. Perła na to : Oczywiście moja jasność. Ten pokój po prawej będzie należeć do pani. Będzie tam pani pracować i żyć. Będzie pani wychodzić aby sprawdzać jak idą pracę nad budowami statków pani projektów. H-Dobrze. Klasnęła dwa razy. To będzie wszystko. Perła odeszła. Gdy Hessonit weszła do środka była w siódmym niebie. Jej pokój w środku wyglądał jak willa. Był jasno zielony , ogromny i miał w sobie masę innych pokoi. H-Na Żółty Diament ! Tu jest wspaniale ! Ale będzie jeszcze lepiej ! Muszę tylko brać się już do pracy. I tak się stało Hessonit pracowała miesiąc w miesiąc w rok za rokiem pracowała ciągle. Zdobyła wiele nagród i wyróżnień.

Ziemia część 1

Hessonit zaczęła być bardzo sławna od kiedy zaczęła projektować statki. Zaprojektowała 53 statki kosmiczne które w Homeworld są teraz codziennością. Wykorzystywane do różnych rodzaju misji , zadań itd. Teraz zajmowała się projektem swojego 54 statku. Kiedy jej komunikator : Połączenie przychodzące od Żółtego Diamentu. Rozmowa zostanie rozpoczęta za minutę. H-Żółty Diament ?! Ostatnio rozmawiałam z nią ponad 4155 lat temu... Komunikator zaczął mówić : Połączenie nawiązane. ŻD-Czy to Hessonit Faseta-6H9S Ściana-1BY ? H-Tak mój Diamencie ! ŻD-Gratuluję twoich sukcesów. H-To wszystko twoja zasługa mój Diamencie. Gdyby nie pani nadal pracowała bym przy inklejnotorach. ŻD-Dobrze. Ile statków kosmicznych już zaprojektowałaś ? Zielony klejnot szybko naciskał coś na swoim panelu holograficznym. H-53. ŻD-53 Hmmmm...myślę że już niedługo zasłużysz na swoją Perłę. H-Naprawdę ? Och , dziękuje mój Diamencie. To będzie dla mnie wielki zaszczyt...ale ile statków jeszcze mam zaprojektować ? ŻD-Myślę że jeszcze jeden wystarczy. H-Tak mój Diamencie ! Komunikator powiedział : Rozmowa zakończona. H-Jeszcze tylko jeden zaprojektowany idealny statek i będę mieć Perłę ?! To wspaniałe ! Skoro dostanę Perłę do może za jakiś czas dostanę też własną strażniczkę hehe. Zielony klejnot od razu wziął się do pracy. Zaczęła projektować swój 54 statek kosmiczny. Pomyślała że to musi być coś wielkiego skoro ma dostać Perłę. W nie długim czasie zaprojektowała swój 54 statek. I jak zwykle pokazała projekt klejnotom odpowiedzialnym za budowę tego statku. Miał mieć : 6 dużych skrzydeł , cały statek miał mieć najnowocześniejszą technologię , miał mieć funkcje ataku , obrony maskowania itd. Dla klejnotów budujących ten statek to było dotąd największe wyzwanie. Któremu ledwie podołały. Ale udało im się stworzyć Krążownik H6.54. Gdy był gotowy przeprowadzano wiele testów jak funkcje obronne itd. Okazało się że był w każdym calu idealny. To zdarzyło się pierwszy raz w historii statków Hessonit. Niedługo Hessonit miała zabrać statek na ostateczny lot. Polegało to na tym że Hessonit wybiera planetę i na niej sprawdza wydajność statku. Gdy Hessonit pierwszy raz zobaczyła Krążownik H6.54 od razu wiedziała że jest idealny. Powiadomiono ją że jutro ma zabrać krążownik na ostateczny lot. Oznaczało to że ma wybrać planetę. Gdy była już w swoim apartamencie zaczęła wybierać planetę. H-Na której planecie mam to zrobić ? To nie może być skolonizowana planeta...ani taka która planuje być skolonizowana. Może jakaś opuszczona kolonia...jakieś miejsce mające jakąś historie dla Homeworld... Wiem ! Przywołała swój panel holograficzny. Wstukała coś na nim. H-Tak ! Zrobię ostateczny lot na Ziemi. Zaczęła liczyć palcami. Planeta dawno opuszczona przez klejnoty , zasadzona jest w niej geo broń więc i tak zostanie zniszczona i tam rozbito...Różowy Diament czyli wydarzenie historyczne dla Homeworld. Wspaniale ! Potem poinformowała o tym odpowiednie klejnoty które dały jej pozwolenie. Dzień później była już w statku gotowa do wylotu. I mówiła takie rzeczy jak generator sprawny itd. H-Silniki ? Krążownik H6.54.-Sprawne. H-Dobrze. To chyba wszystko. Po czym wystartowała.

Banda Prasiolit

Gdy Hessonit wyleciała już Homeworld i miała włączyć hiper szybkość zauważyła że coś błyszczy się na jednej z asteroid. H-Ciekawe co to ? Krążowniku ! Krążownik H6.54.-Tak moja jasność ? H-Przyjrzyj się tej błyskotce na asteroidzie po czym prześlij na mój panel. Krążownik H6.54.-Tak jest. Po chwili na panelu holograficznym Hessonit pojawiło się zdjęcie czegoś błyszczącego co tam jest. H-Ciekawe jest tam czternaście historycznych broni oraz prototypów z czasów rebelii , do tego dojdą jeszcze jakieś statki. W sumie to...opłaca się to zabrać ! Skoro to jest z czasów rebelii to musi być chociaż minimalne cenne ! Tylko jak się to tam znalazło ? Nie ważne. Krążowniku ! Krążownik H6.54.-Tak moja jasność ? Włącz tryb maskowania i obierz kurs na tamtą asteroidę ! Krążownik H6.54.-Tak jest. Statek szybko zrobił się niewidzialny po czym poleciał na kometę i wylądował. Hessonit wyszła ze statku. H-Wiele tu rzeczy. Wezmę niektóre a gdy wrócę z ziemi wezmę sobie resztę hehe. Żółty Diament znów mnie pochwali ! Po czym użyła swojego promienia ciągnikowego i zaczęła po kolei brać te rzeczy które najbardziej jej się podobały. Wtedy banda Prasiolit ją zauważyła. Od razu poinformowały przywódczynię (Prasiolit) o nieproszonym gościu na ich asteroidzie. P (W skrócie Prasiolit)-Że co ?! Ktoś kradnie moje łupy ! Długo nie pożyje ! Wtedy Hessonit podbiegł do swojej przywódczyni i powiedział : Prasiolit ! Czekaj. Ja widziałem ten klejnot ! To bardzo sławna architektka w Homeworld. Jest warta bardzo dużo ! P-Ach tak ? W takim razie bando ! Zmiana planów ! Złapiemy ten złodziejski klejnot , potem będę ją chwile torturować aby zapamiętała na zawsze że nigdy nie kradnie się łupów Prasiolit i sprzedamy ją diamentom ! (Wiwaty). P-A teraz do dzieła ! Wściekła banda zaczęła biec w stronę miejsca gdzie przetrzymują swoje łupy. H-No to chyba wszystko co mogę zabrać. I wtedy zauważyła wściekła bandę klejnotów biegnących w jej stronę. H-Aaaa ! Co to ma być !? Upuściła wszystkie przedmioty oprócz dwóch pobiegła do statku. Szybko wsiadła do kokpitu. H-Kurs na Ziemię. Włącz hiper szybkość. Teraz !!! Krążownik H6.54.-Tak jest. P-Tak łatwo mi nie uciekniesz ! Wzięła kuszę laserową i strzeliła do statku. Niestety statek był zbyt szybki. W efekcie tylko drasnęła statek. P-Jeszcze cię dopadnę ! Zobaczysz !!!

Ziemia część 2

Po chwili lecieli już z hiper szybkością i znaleźli się obok Ziemi. H-Co to miało być ?! Jakieś klejnoty mnie zaatakowały ! A ja przecież nic nie zrobiłam ! Wszystko zgłoszę w raporcie , diamenty się o tym dowiedzą i tamte klejnoty zostaną rozbite ! A teraz wracam do pracy. Rozpocznij lądowanie na Ziemi. Krążownik H6.54.-Tak jest. Wchodzimy w atmoswerę Ziemi. Po wszystkim zielony klejnot mógł zacząć ostateczny lot. Robiła wiele testów jak funkcję obronne itd. Po 5 godzinach został jej tylko jeden test (który już zrobiła ale chciała odpalić jeszcze raz) czyli funkcję maskowania. H-Włącz maskowanie. Krążownik H6.54.-Tak jest. Statek zrobił się niewidzialny. H-No to chyba możemy z tąd... Krążownik H6.54.-Wykryto 1 nieprawidłowość. H-O nie ! Po powrocie mój statek musi być idealny ! Krążowniku ląduj ! Krążownik H6.54.-Tak jest. Po czym wylądował. Hessonit wyszła ze statku i zaczęła grzebać w kablach statku. H-Aha ! To tylko małe uszkodzenie które z łatwością mogę naprawić. O nie ! Nawet jakbym naprawiła i wróciła na Homeworld to to jest i tak zły czas ! Przez tą bandę mój plan się posypał ! Ale spokojnie. Wystarczy że przeczekam w statku do...jak oni to tu to nazywają...rana ? Chyba tak. Ale nie w tym miejscu. Znajdę jakieś miejsce gdzie te ludki nie zauważą mojego krążownika. JA-Hessonit naprawiła nieprawidłowość (czyli obrażenia z kuszy laserowej). I poleciała. H-Jakie miejsce może być odpowiednie ? Nie ocean...ale woda to dobry pomysł...dobra ! Wybiorę jakieś losowe jezioro ! Poleciała nad jezioro które pojawiło się w Odc. 14 i wylądowała. H-Przeczekam do rana i polecę na Homeworld. Nie wieże ! Dostanę perłę ! Jeśli ciekawią cię dalsze losy Hessonit* to zajrzyj do mojej serii "Ziemia i Kosmos" Odc. 16. ;>

Relacje

Inne Hessonity

Lubi je ale rzadko spędzają ze sobą czas przez pracę. Czasami robią sobie żarty z nisko postawionych klejnotów.

Żółty Diament

To jej przywódczyni. Zawsze jest dla nie posłuszna i wykonuje wszystkie rozkazy. Bardzo lubi kiedy Żyrafa ją chwali.

Umiejętności

  • Hessonit* , jak wszystkie Klejnoty potrafi : zmieniać kształt, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.
  • Hessonit potrafi stworzyć holograficzny panel dotykowy ze swoich palców.
  • Promień ciągnikowy - Hessonit jest zdolna do stworzenia promienia, którym może przenosić przedmioty lub klejnoty.