FANDOM

Historia Luny i Fluoryta to ósmy odcinek serii "Przygody Tanzanit".

Tanzanit szybko pobiegła do domku Kryształowych Klejnotów, zabierając ze sobą paczkę. Gdy upewniła się, że nikt jej nie widzi, zaczęła zdenerwowana otwierać paczkę. Nagle przestała, jeszcze bardziej nerwowo.

- "Co ja robię??!! Przecież to może być pułapka!!!" - denerwowała się - "Ale... Wyglądało na to, że Luna jest dobra... A może powinnam otworzyć...?" - Tanzanit nie miała pojęcia, co ma zrobić.

Wreszcie zdecydowała się. Przywołała sztylety i wytworzyła iluzje innych klejnotów. Chciała być gotowa. Powoli, delikatnie otworzyła paczkę. Na szczęście nie było tam żadnej pułapki. Tylko małe urządzenie zbudowane z klawiaturki i ekranu. Na ekranie widniała wiadomość.

- Tu Księżycowy Kamień. Nie denerwuj się, Tanzanit. To stary komunikator i nikt nie przeczyta naszych wiadomości. Zrozum - ja chcę pomóc.

- Czemu chcesz rozmawiać? - odpowiedział fioletowy klejnot, już nie zdenerwowany, a podejrzliwy.

- Żeby Cię przekonać.

- Niby do czego?! Do złożenia pokłonu Diamentowi?! To Ci się na pewno nie uda.

- Nic nie rozumiesz...

- A czemu Ty jej służysz?! I czemu chcesz mi pomóc?

- Żeby nie zmusiła Cię tak, jak mnie.

- Czyli jak??

- To długa historia...

- Opowiedz mi ją! Proszę Cię... Opowiedz mi o sobie.

- Skoro chcesz.. Pochodzę z Howeworld. Dawniej służyłam Białemu Diamentowi. Byłam szczęśliwa. A potem poznałam Fluoryta. On pracował dla Niebieskiego Diamentu. Pokochałam go a on mnie. Spędzaliśmy ze sobą cały wolny czas. Potem zaczęliśmy opuszczać pracę, żeby się spotykać. Diamenty zakazały nam więc spędzać czas razem. Ale my nie usłuchaliśmy ich. Postanowiliśmy uciec daleko od Homeworld, na najpiękniejszą planetę, jaką znaleźliśmy - Ziemię. Mieliśmy zamieszkać tam razem i być szczęśliwi, nie musząc wykonywać niczyich rozkazów. I prawie nam się udało... Złapali nas słudzy Żółtego Diamentu. Ona nie chciała nas rozkruszyć. Nie zgodziliśmy się złożyć jej pokłonu. Zbuntowaliśmy się. Wtedy ona wykorzystała moją słabą stronę. Złapali Fluoryta. Żółty Diament zgodziła się go nie rozkruszyć pod warunkiem, że będę jej służyć. I jaki jest finał tej historii? Fluoryt siedzi w ciasnej celi, a ja jestem zmuszona pracować dla Diamentu. Teraz mnie rozumiesz? Jeśli nie zrobisz tego, co ona Ci każe, to wykorzysta słabą stronę każdego - przyjaźń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki