FANDOM

Historia Opal- to pierwszy odcinek z serii o tym samym tytule

Fabuła

Żółty diament podszedł do perydotu, który czuwał nad nowo formującymi klejnotami.

-Kiedy klejnoty, które będą mi służyć wyklują się?

-Wkrótce.-odparł zielony klejnot, który po chwili spojrzał w górę. -Ach, jest jeszcze jedna. Niebieski klejnot właśnie został utworzony i pojawił się z ziemi.

-Mój diamencie spójrz, to gwiezdny opal, powiedział perydot. Opal otworzyła powolnie oczy i spojrzała na dwoje klejnotów.

Żółty diament spojrzał na nią i odwrócił się do zielonego klejnotu.

-Ten opal jest wyjątkowo słaby, delikatny jak perełka. Ona na pewno będzie dobrym inżynierem.-, odezwała się żółta władczyni.

Mniejszy klejnot skinął głową w odpowiedzi.

-Masz rację o diamencie, czyniąc ją żołnierzem byłoby zbyt niebezpieczne. Ona powinna być szkolona jako inżynier.-

Od tego momentu, Opal rzeczywiście odpowiednio przeszkolono na bycie inżynierem. Zorientowała się, że korzystających z jej pracy i okazało się dużym zainteresowaniem w nauce. Wszystko szło dobrze dla niej, ale potem Rose Quartz stanęła przeciwko Diamentom w wojnie. Gwiezdny klejnot stanął po stronie żółtego diamentu, oraz Homeworld podczas wojny. Czuła, że ​​robi słusznie. A to wszystko przez jedną geo-broń, niezależnie od efektu, jaką miał na innych istot żywych. Opal była lojalny wobec żółtego diamentu i walczyła dla niej. Mimo, że nie była żołnierzem, wszystkie klejnoty pod władaniem żółtego diamentu musiały walczyć, nawet te najsłabsze. W czasie wojny, klejnot nauczył się przywołać swoją broń; szpadę. Była wrażliwym klejnotem i szybko nauczyła się władać bronią, więc to ma sens choć, to nie najbardziej potężną broń. Po wojnie obwiniała siebie za wszelkie straty.

-To wszystko twoja wina ... jeśli właśnie byłabym bardziej silna ... mocniejsza ... nie byłoby tyle ofiar .- każde słowo sprawiało, że Opal była coraz bardziej przygnębiona.

-Muszę być silniejsza, mogę udowodnić sobie i innym, że nie jestem słaba .-pomyślała Gwiezdna rozpoczęła szkolenie sama, niezależnie od tego, ile dozna urazów, nie poddawała się i starała. W obliczu jej problemu starała się najlepiej jak to możliwe. Najgorsze w tym wszystkim było to, że Opal nie miała nikogo oprócz siebie. Inni inżynierzy, byli tylko jej znajomymi i nie miała przyjaciół. Była traktowana jak śmieć przez inne klejnoty więc była prawie sama. Nikt nie docenił jej lub coś, co zrobiła. Często pomagała w budowaniu statków co przyczyniło się do rozwoju technologii Homeworld. A przecież nikt nie zwracał uwagi na nią.

Widziała siebie jako klejnot słaby i bezużyteczny, nikt nie dbał o nią i nikt nigdy nie będzie.Gwiezdna była naprawdę sama, bez nikogo kto mógłby ją wesprzeć. Diamenty Homeworld rządziły żelazną ręką. Klejnot zaczął ponownie myśleć swojej przeszłości. Pamiętała mówi się, że jeden klejnot podczas wojny się uszkodził; Onyx i pozwolili by klejnot zostawiono w spokoju i umrzeć. To ją boli, po prostu myślała o tym, co zrobiła. To nie było w porządku opuściła..., że Onyx została sama, niezależnie od tego czy była uszkodzona, czy nie. Klejnot zdał sobie sprawę, że w ten sposób tylko poczuła się gorzej. Czuła się zupełnie bezwartościowa. Chcąc odkupić czyny sama płynęła w swoim umyśle, czy może wyjechać na "wakacje" na Ziemię by móc się jej odrobinę przyjrzeć i dowiedzieć się, co naprawdę jest jej przeznaczeniem. Mogła w końcu znaleźć wartości i szczęścia.

.Koniec odcinka pierwszego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki