FANDOM

Wygląd

Inferno brew nazwie jest planetą skutą lodem. Nie ma na niej kontynentów tylko łańcuchy wysp po których można się swobodnie przemieszczać z powodu tego, że ocean jest zawsze zamarznięty. Oprócz tego w planeta ma trzy naturalne satelite na które można dostać tylko dzięki teleporterom.

Historia

Inferno odkrył Lodowy Kwarc ok. 500 po zakończeniu rebelii i została szybko została przez niego skolonizowana. Jakiś czas po stworzeniu pierwszych 600 klejnotów sprowadził tam 200 zakożonych klejnotów które następnie oswoił. I wszystko było dobrze do czasu powstania Angel Aury której kolory wykraczały poza zasady, a ona dla Kwarcu się spodobała więc postarał się zmienić jej kolor na bardziej niebieski wszykując jej pod klejnot odłamki niebieskich szafirów, ale coś nie pykło i Angel została połiwicznie zakażona. Jakiś czas potem Lodowy Kwarc zostawił tą planete na pastwe losu. Obecnie mieszkają na niej Niebieski Agat, Niebieski Apatyt, Fluoryt i Angel Aura oraz wszystkie zakażone klejnoty jakie zostawił tam Lodowy Kwarc.

Zasady

Na Inferno panują takie zasady:

  1. Wszystke klejnoty w innych kolorach niż odcienie błękitu są wyrzutkami.
  2. Klejnoty z zdolnościami leczenia/krio lub hydrokinezy są bardziej szanowane od tych które ich nie mają.
  3. Nie wolno nikogo atakować bez powodu.
  4. Zakożone klejnoty należy szanować tak jak normalne.
  5. Tylko specialnie wyszkolone klejnoty mają prawo walki.
  6. Złamanie którejś z poprzednich reguł grozi skrószeniem.

Miejsca

Centrum portali

Znajduje się tam siedem portalil (trzy na księżyce, trzy na pozostałe planety, jeden na Homeworld). Są to jedyne portale na planecie.

Lodowa wieża

Miejsce z którego Lodowy Kwarc wydawał rozkazy. Miał ok. 13 pięter na których znajdowały się różne murale. Obecnie są można znaleś jej kawałki na 3 co do wielkości wyspie.

,,Kwatera" zakażonych klejnotów

Jak nazwa wzkazuje znajdowały się tam zakażone klejnoty. Był to duży, prostokątny budynek podzielony na dwieście dużych ,,komor" po jedna dla każdego. Obecnie też jest w zniszczach przez porywiste wiatry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki