FANDOM

Jaspis*
Jaspis by FanArciara
Przezwiska Jaspunia
Rasa Klejnot
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą
Kamień Jaspis
Typ klejnotu Kwarc
Broń Hełm
Status Aktywna
Przyjaciele Awenturyn *, Zoisyt * , Różowy Rubin , Czerwony Jaspis, Kamień Powietrzny, Kamień Wulkaniczny, Złota Perła , Zielony Agat , Kremowa Perła
Debiut Odc.1 Ziemia i Kosmos

Osobowość

Jaspis to Klejnot bardzo pewny siebie. Jeśli coś robi, to się nie waha, ale zawsze się zastanawia, co zrobi. Umie być przyjacielska i wyrozumiała. Nie łatwo zawiera nowe przyjaźnie. Do nowych klejnotów podchodzi z dystansem , dopiero gdy zobaczy że "obcy" nie jest groźny to czeka aż on postara się z nią zaprzyjaźnić. Jest bardzo wytrzymałym klejnotem, gdyż pomimo dużych obrażeń podczas walki prawie nigdy nie traci fizycznej formy. Czasem potrafi zażartować.

Wygląd

Jaspis to wysoki, średniej postury Klejnot. Ma pomarańczowo-czerwoną skórę, żółte oczy i krótkie białe włosy. Nosi służbowy strój Niebieskiego Diamentu, ale z symbolem Białego Diamentu.

Historia

Homeworld

Jaspis powstała na Ziemi w przedszkolu Beta około 5200 lat temu. Została przydzielona od Armii Białego Diamentu i służyła tam 3200 lat. Potem przeniesiono ją do ochrony archiwum Niebieskiego Diamentu. (Dlatego zachowała symbol Białego Diamentu).

Ziemia

Historie Jaspis na ziemi znajdziesz w Awenturyn. I serii Ziemia i Kosmos. (Wystarczy że wpiszesz Odc ;)

Relacje

Awenturyn *

Jest jej najlepszą przyjaciółką, nie ma lepszej.

Angel Aura Kwarc*

Nie lubi jej , uważa, że jest za bardzo szczęśliwa , optymistyczna i niczego nie bierze na poważnie. Niestety jest skazana z nią mieszkać.

Zoisyt*

Jaspis lubi Zoisyt. Myśli że jeśli będzie trenować wiele osiągnie.

Różowy Rubin

Lubi ją. Jest jej wdzięczna za to że przyprowadziła Awenturyn * do domu. Jaspis trochę szkoda Rubin.

Czerwony Jaspis

Poznały się dawno na Homeworld, wtedy były najlepszymi przyjaciółkami, a gdy znowu się spotkały na Ziemi to ich przyjaźń odżyła.

Kamień Powietrzny

Uważa ją za dobry, spokojny Klejnot, mało się różnią.

Kamień Wulkaniczny

Jest dobrą przyjaciółką.

Złota Perła

Jaspis jest troszkę zazdrosna o Złotą bo połączyła się z Awenturyn, ale tego nie okazuje.

Zielony Agat

Jaspis na początku miała do niej złe przeczucia. Ale później okazało się że wiele je łączy i bardzo ją polubiła.

Niebieski Apatyt

Jest o niego trochę zazdrosna (jak na każdego kto połączy się z Awenturyn*). Myśli że jest trochę dziwny.

Kremowa Perła

Myśli że to po prostu perła która jest inna niż wszystkie inne. Wydaje się że ją lubi.

Pistacjowa Perła

Uważa ją za perłę Zielonego Agatu. Toleruję ją.

Nieznana Szafir

Traktuje ją neutralnie.

Zircon

Lubi ją i darzy ją podziwem że odważyła się na walkę z nią. Myśli że to fajny i dobrze walczący klejnot.

Awenturyn

Lubi ją. Uważa że chociaż jest defektywna to jest fajnym kwarcem.

Bursztyn prawa ręka

Ma do niej neutralny stosunek.

Bursztyn Lewa Ręka

Lubi ją. Myśli że jest nawet spoko.

Zircon Kolanko

Chyba ją lubi.

Kasumi

Nie zna i nie ufa jej.

Obsydian 

Nie zna i nie ufa jej.

Sodalit*

Zachowuje do niej neutralny stosunek.

Fuksyt

Lubi ją lecz nie lubi kiedy włącza jej się "matczyny instynkt". Raz gdy wychodziła na trening Fuksia powiedziała jej że ma założyć na siebie coś ciepłego. Jaspis irytuje to i nie słucha się Fuksi.

Różowa Aura Kwarc

Uważa że to fuzja nie z tego świata. Dziwi ją to że tak bardzo dba o wygląd , jest MEGA optymistką , i czasem strzela fochy. Jednak stara się nie zwracać na to uwagi i traktować fuzję dobrze.

Umiejętności

  • Jaspis*, jak wszystkie Klejnoty potrafi : zmieniać kształt, wywołać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.
  • Jak inne Klejnoty Jaspis posiada własną broń. W tym przypadku jest to hełm. Wystająca część czoła przypomina kształtem młot i może być używana do zadawania bardzo silnych obrażeń i blokowania mocnych ciosów.
  • Jaspis* może zwinąć się w kulkę i naładować szarżę, by atakować przeciwników. Taką samą umiejętność posiada Angel Aura Kwarc*, jednak słabszą.
  • Jaspis* perfekcyjnie włada wieloma broniami np : miecze , włócznie , siekiery i wiele innych. Zdobyła je na wojnie klejnotów na Ziemi.
  • Jest super silna.

Klejnot

Klejnot Jaspis jest koloru jasnożółto-pomarańczowego. Posiada kształt koła jest umiejscowiony w miejscu prawego biodra.

Galeria

Bańka Złotej

Fuzje

Z Awenturyn * tworzą Frenit.

Z Angel Aura Kwarc* tworzą Różowy Ametryn.

Z Zielony Agat tworzą Brazylianit.

Ciekawostki

  • Jest jedną z głównych bohaterek serii Ziemia i Kosmos.
  • Jest dowódcą drużyny Kryształowych Serc.
  • Służyła w Armii Białego Diamentu ale później została przydzielona do ochrony archiwów Niebieskiego Diamentu.
  • Uczestniczyła w wojnie o Ziemię. Była jedną z najlepszych.
  • Z widzenia zna Jaspis z serialu.
  • Pochodzi z przedszkola Beta.
  • Kiedy powstała miała taki kolor jak skały z przedszkola Beta.
  • Jest najsilniejsza z całej drużyny Kryształowych Serc.
  • Lubi jeść ale nienawidzi pić.
  • Jej ulubionym daniem jest Pieczona Kaczka którą Awi bardzo rzadko robi gdyż nie je mięsa.
  • Ogląda różne sztuki walki.
  • Kuzynka Autora jej nie lubi.