FANDOM

Jay
Jay by Kitka24.png
Przezwiska Jay
Rasa Klejnot
Płeć Woli być nazywana kobietą
Kamień Jaspis
Typ klejnotu kwarc
Broń Hula-Hop
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Klejnoty Homeworld
Zajęcie Straż w Ludzkim zoo
Przyjaciele Szczupła Jaspis (siostra)

Karneol
Topaz
Inne ziemskie Kwarce

Wrogowie Holly Blue Agate
Debiut "Out od Memory"
Jay- Gemsona użytkowniczki Kitka24, która zadebiutowała w opowiadaniu "Siostry". Jest bliźniaczą siostrą Szczupłej Jaspis.

Wygląd

Jay wygląda jak lustrzane odbicie Szczupłej Jaspis- Jedyną różnicą są długie włosy i odwrócone "paski". Ma podobne żółte oczy i identyczną kolorystykę. Nosi typowy strój służby Ludzkiego Zoo. Przez swój defekt, jest szczuplejsza od typowego kwarcu.

Osobowość

Jay bywa wyluzowanym klejnotem, nie stawiającym obowiązków na piedestale. Czasami jest zmęczona życiem pod rozkazami Holly Blue Agate, jednak stara się być optymistyczna i energiczna. Przeważnie wykazuje nastawienie "I don't care, what you think" i tego się trzyma. Lubi być kontrowersyjna.

Historia

Jay straciła pamięć. Odkąd pamięta, wiedziała tylko, że nie jest klejnotem. Znalazła ją pewna Perydot i przetransportowała do pracy w Ludzkim Zoo. Tam poznała ziemskie kwarce, w tym Karneol i Szczupłą Jaspis (zwana także Chudą), która okazała się być jej bliźniaczym klejnotem[1]. Wkrótce poznała także Topaz.

W czasie pracy w ludzkim zoo, znalazła telefon, w którym znajdowała tzw. "wskazówki", które naprowadzały ją na to, co ma zrobić. Nie były one od Klejnotów z Homeworld.

Umiejętności

Jay nie zna w pełni swoich umiejętności. Zapewne jak każdy kwarc, potrafi tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i powracać do formy klejnotu.

Relacje

Szczupła Jaspis

Na początku ich relacje były tylko koleżeńskie, jednak zaczęły być do siebie bardziej jak siostry. Mimo, że są to bliźniacze klejnoty, Szczupła zachowuje się bardziej jak "starsza siostra". Bardziej dba o Jay, często się o nią martwi w różnych kwestiach. Jay przeważnie nie obchodzi to, zachowuje się nieodpowiedzialnie. Mimo to są bardzo blisko i w dużym stopniu ufają sobie nawzajem.

Karneol

Są bliskimi przyjaciółkami. Lubią siebie nawzajem, ufają sobie. Jay upodobała sobie w Karneol jej energię i optymizm. Lubi ją słuchać, za to Karneol lubi mówić.

Holly Blue Agate

Nienawidzą siebie nawzajem. Jay często obgaduje Holly Blue, nazywając ją (tu cytat) "Holly Bitch Agate". Nie cierpi jej, częstym wyczynem dla niej jest nie walnięcie jej w twarz. Holly Blue natomiast uważa ją za nieodpowiedzialną, niewychowaną, nierespektującą i całkowicie niekompetentną (co w sumie aż tak dalekie od prawdy nie jest).

Ciekawostki

  • Jay, mimo że się tego wyrzeka, nie powstała w przedszkolu.
  • Lubi oglądać anime.
  • Zna japoński.
  • Sama wymyśliła imię Jay.
  • Jest w części stworzona na przeciwieństwo Szczupłej Jaspis:
    • Jaspis często dba o obowiązki, podczas gdy Jay nie.
    • W normalnych sytuacjach, Szczupła jest spokojna, gdy Jay stara się być energiczna.
    • Szczupła umie się stosownie zachować, a Jay lubuje się w byciu kontrowersyjną.
  • Lubi Heavy Metal.
    • Z czego słucha tylko "Fall out Boy" i "Republiki".
  • Lubi pierogi (nie pytajcie, skąd ona je ma).
  • Długie, gęste włosy są inspirowane prawdziwymi włosami autorki.
  • Jay w zachowaniu przypomina autorkę, za to Chuda- jej przyjaciółkę.

Przypisy

  1. Bliźniacze Klejnoty to dwa Klejnoty tego samego typu z klejnotem w tym samym miejscu. Są to tylko defektywne klejnoty, które są od siebie zależne. Są do siebie bardzo zbliżone wyglądem. Mało co takich klejnotów powstaje normalnie. Znane są także jako Super-Klejnoty, ze względu na dodatkowe umiejętności, które mogą wykonywać tylko razem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki