FANDOM

Jeremy
Awwww
gemsona Kisieeeleeek05
Rasa Klejnot(skażony w 48%)
Płeć Preferuje nazywać się mężczyzną
Kamień Jeremejevite
Broń Nieznana
Status Aktywny(kiedyś)

Rozbity(obecnie)

Drużyna/Przynależność Niewiadomo
Zajęcie Niewiadomo
Przyjaciele Cymofan (zauroczenie)
Wrogowie Niewiadomo

Jeremy- Skażony klejnot (w jakiś 48%) z serii Słońce zaszło, Wschodzi Księżyc. Był w 10 odcinku serii Gdzieś gdzie zajdzie Słońce w tle. Został rozbity w 25 odcinku pt.: "Na zawsze cz.2"

Wygląd

No dobrze co nie co o tym panu. Przede wszystkim jego oko a raczej oczy są... nietypowe. Jedno jest całkowicie zasłonięte przez granatowe włosy. Drugie natomiast ma całkowicie granatowe białko i niebieską tęczówkę (dzięki ci aparacie za zjedzenie kolorów). Ma jasnojagodową cerę. Chodzi w poszarpanym podkoszulku i szarej kamizelce z futerkiem. Żeby nie było sprzeczności nosi popielate rybaczki. Nie zainwestował w buty. Ma też beżowe ocieplacze. Z czego. Po pierwsze musi je nosić bo jedną rękę już mu totalnie skaziło ją, a po drugie tak głupio chodzić z jednym. Co do wzrostu... hmmmm... Coś à la Cymofan w szpilach.

Zachowanie

Jest oschły. Bardzo ,ale to bardzo mało mówi. Jest typem samotnika. Ma też swoje drugie oblicze. Przez skażenie które dotknęło jego klejnot musi bardzo panować nad swoją złością. W przeciwnym razie zamienia się w bestie nie do opanowania. W odcinku Nie tak szybko jest bardziej tajemniczy i więcej mówi. Bardzo lubi się buntować.

Zdolności

Telekineza

Potrafi skażonym okiem przesuwać przedmioty.

Zaglądanie w cudzy umysł

Drugim zasłoniętym potrafi zobaczyć co myślisz na dany moment.

Super szybkość

Ze względu na skażenie potrafi niezwykle szybko biegać.

Zwinny

Jak kociaczek.

Przenikanie przez przedmioty

To też dzięki skażeniu.

Zmiana kształtu

Potrafi zmieniać się we wszystko. Tylko o wiele straszniej wtedy wygląda.

Dematerializacja ciała

Potrafi przemieniać swoje ciało w ciecz (czarno-granatowa maź) lub gaz (czarno-granatowa chmurka).

Historia

Nie wiadomo gdzie powstał. Nie posiadał jakiejś szczególnej rangi w Homeworld. Chociaż był jednym z ostatnich przedstawicieli swojego gatunku nie zważano na to. Od samego początku nie podobał się mu system rządów Diamentów. Kiedy Beryl i Anataz zapoczątkowały bunt, włączył się w to. Uciekł razem z nimi na Ziemię. Został przy nich. Nie zabańkowały go. Zaimponowały mu. . Zestrzelono ich statek na początku wojny. On błąkał się po Ziemii w poszukiwaniu przyjaciółek. Kiedy wreszcie je odnalazł, pojawiła się Snowflake. Zaproponowała im aby dołączyły do niej i FP. Jeremy w ukryciu to wszystko widział. I chociaż nawet się spytały czy może dołączyć do nich ich przyjaciel, Biały Topaz powiedziała że na pewno sobie jakoś sam poradzi. Od tamtego momentu Jeremy ma żal do Śnieżki że nie zdecydowała się mu pomóc. Został po części dotknięty promieniem diamentowym, więc jego korupcja była bardzo bardzo powolna. Podczas swej wędrówki został zaatakowany przez obcy klejnot i pozostawiony we wraku swojego statku. Tym samym jego korupcja została wstrzymana.

Relacje

Anataz/Beryl

Są to jedyne klejnoty( i jedyne istoty w kosmosie) do których cokolwiek czuje. Pokochał je nie za wygląd, lecz za to że jako jedyne z nielicznych potrafiły powiedzieć nie. Że jako jedyne pomogły innym zbuntowany klejnotom opuścić Homeworld i pozwoliły żyć własnym życiem. Co prawda odwiedzają go od czasu do czasu, ale to mu nie wystarcza.

Ciekawostki

  • Na pewno nie był wzorowany postacią z Tokyo Ghoula
  • Garbi się kiedy chodzi i siedzi
  • Ma zęby jak... jak... bestia z koszmarów.
  • Inspiracją z zachowania wobec Cymofan był Marshall Lee z 'Pory na przygodę'

Odcinki z jego udziałem

Cytaty

Cytat1 Jesteś wolna i możesz decydować o wszystkim w twoim życiu. Nie zabraniam Ci wracać do najbliższych. Ale. Myślę że jutro nie będę sam podczas dalszych prac. Cytat2
s2e21 do Cymofan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki