FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Domo112

Cytat1 Nie rozumiesz? To nie ich wina że są złe! Cytat2
Do Endera
Julia
Julia by FanArciara
Rasa Pół-klejnot i pół-człowiek
Płeć Kobieta
Kamień Ametyst
Typ klejnotu Kwarc
Broń Miecz
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Crystal Artists
Przyjaciele Simon

Ender Vincent Steven Connie Perła Lily

Krótko o Postaci

Julia - To czternastoletni pół-klejnot. Jej klejnotem jest Ametyst. Została stworzona przez Domo112. Występuje w serii ,,Ratując Wyspę".

Wygląd

Julia jest wysoką czternastolatką, o brązowych włosach. Ma głębokie, fioletowe oczy. Wzrostem dorównuje Lapis Lazuli.                          

Zazwyczaj nosi białą koszulę z kołnierzykiem, a na nim zielony sweterek. Chodzi w czarnych spodniach i szarych butach. We włosy zawsze ma wpiętą fioletową spinkę.                          

Na prawej dłoni ma klejnot.

Osobowość

Julia jest dowcipną miłośniczką natury. Zazwyczaj siada nad rzeką i czyta książki. Kieruję ją spokój i rozwaga. Została adoptowana kiedy miała 5 lat, przez co stała się pewniejsza siebie. Kiedy aktywowała pierwsze moce, była o krok od szaleństwa, lecz gdy spotkała Stevena, uświadomiła sobie że nie jest jedyna w swoim rodzaju.

Historia

Wczesne lata Julii nie były zbyt ciekawe. Ojciec musiał zaopiekować się Julią gdy jej mama porzuciła swą fizyczną formę, oddając ją Julii. Niebawem po tym, podczas jazdy do domu, wydarzył się wypadek samochodowy, gdzie jej ojciec zaginął, więc wszyscy myśleli że nie żyje. Julia trafiła do sierocińca w Beach City. Po upływie czasu, wreszcie została zaadoptowana przez pewną, skromną rodzinę. Jednakże teraz jej szczęście również zbyt długo nie trwało. Doszło do kolejnej tragedii. W jej domu wybuchł pożar. Cały dom stanął w ogniu. Po całej akcji gaszenia strażacy myśleli, iż nikt nie przeżył. Wtedy Julia ocknęła się i zdała sobie sprawę z tego, że nikt z jej nowej rodziny nie przeżył oprócz niej. Zasmucona uciekła z jej starego miejsca zamieszkania. Uciekła na plażę, gdzie była o krok od szaleństwa. W skupieniu i rozpaczy odkryła przypadkowo swe moce. Po dłuższym spacerze spotkała Stevena i Simona. Wtedy uświadomiła sobie kim jest. Po pewnym czasie wraz z Simonem wyjechała z Beach City do Air Land i tam zamieszkali broniąc tego małego miasteczka.

Broń i umiejętności

Miecz

Miecz Julii posiada długie czarne ostrze i ametystową rączkę.
Julia Broń

Broń Julii

Gdy Perła nauczyła ją fechtunku, używa go do walki.

Kontrolowanie Flory

Julia potrafi kontrolować florę w zasięgu jej wzroku.

Relacje

Simon

Przyjaźnią się od dwóch lat.

Steven

Julia polubiła Stevena. Dzięki niemu nie oszalała. Czuje, że tylko jemu może ufać.

Perła

Julia i Perła od razu się polubiły. Perła uczyła Julię fechtunku, dzięki czemu Julia potrafi walczyć swoim mieczem.

Homeworld

Gdy Steven opowiedział jej o Homeworld i ich planach, od razu ich znienawidziła.

Connie

Connie i Julia polubiły się dość szybko.

Ender

Przyjaźnią się. Ender jest jej wdzięczny za uwolnienie.

Vincent

Zakochali się w sobie. Niby przyjaźń ale to coś głębszego.

Lily

Julia traktuje Lily jak matkę. Lily opiekuje się nią.

Kryształoi Rebelianci

Lubi ich.

Ciekawostki

  • Uwielbia rysować
  • Ma uczulenie na liście lipy
  • Lubi herbatę
  • Pochodzi z domu dziecka
  • Zakochała się w Vincencie
  • Kocha deszcz.
  • Na początku miała mieć inny wygląd.
  • W pierwszym jej rysunku miała płaszcz.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki